Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WYKONANIA BADANIA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I PIORUNOCHRONNEJ W BUDYNKU UDT O/SZCZECIN BIURO W KOSZALINIE PRZY UL. MORSKIEJ 45

Magdalena Miltko
Urząd Dozoru Technicznego Department: Oddział UDT w Szczecinie
Deadlines:
Published : 01-04-2020 08:18:00
Placing offers : 08-04-2020 12:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: Service

Requirements and specifications

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie sprawdzenia stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji aparatów w budynku  oddziału  w Koszalinie zgodnie z obowiązującymi przepisami
( art.62 ust.1. pkt 2 Ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane Dz.U. 1994 nr 89 poz. 414 )


Zakres prac do wykonania:

Pomiary rezystancji izolacji

- parter (budynek B) – 20 obwodów

- oświetlenie zewnętrzne – kabel YAKY 4x16 mm2

- kable WLZ-ty – 9 obwodów

- piwnica -18 obwodów

- parter – 24 obwody

- kotłownia – 12 obwodów

- I piętro – 26 obwodów

- II piętro – 24 obwody


2.   Badanie wyłączników różnicowo-prądowych

- parter (budynek B) – 6 szt.

- piwnica - RG – 5szt.

- parter – 5szt.

- kotłownia - 2 szt.

 - I piętro – 6 szt.

 - II piętro – 6 szt.

 
3. Badanie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej

- parter (budynek B) – 85 punktów

- słupy oświetlenia zewnętrznego – 9 szt.

- kotłownia – 12 punktów

- I piętro – 96 punktów

- II piętro – 55 punktów

- piwnica – 39 punktów

- parter – 63 punkty


 4. Pomiary rezystancji uziemienia

- oprawy oświetlenia zewnętrznego

- połączenia wyrównawcze – 5 obwodów 


5. Instalacja piorunochronna

- 6 uziomów – wg szkicu – nowa część

- 4 uziomy – wg szkicu – stara część

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający wymaga

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: 30 dni od podpisania zlecenia przez Wykonawcę;  

- usługa będzie potwierdzona protokołem odbioru prac, stanowiącymi podstawę do wystawienia faktury

- zamawiąjący wymaga udzielenia gwarancji wykonanych prac będący przedmiotem zlecenia

1.    

Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego wykonanie badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynku UDT w Koszalinie przy ul. Morskiej 45  prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel 694 454 505

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej - 1 service Urząd Dozoru Technicznego - Koszalin
Morska 45
75-215, Koszalin
(0)
Currency rates NBP , USD: 3.9376 PLN, EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”. (0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, (0)
4 Termin realizacji - 30 dni od podpisania zlecenia przez Wykonawcę, (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 461