Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów do urządzeń powielających na potrzeby Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

Jacek Lara
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Department: DRI
Deadlines:
Published : 28-02-2020 14:26:00
Placing offers : 05-03-2020 11:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: Supply

Requirements and specifications

ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na: Sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów do urządzeń powielających na potrzeby Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego.

1. Opis przedmiotu zamówienia: opis i ilości zawarte w załącznikach. 

2. Istotne warunki realizacji zamówienia:  1) termin wykonania:  od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r.  2) terminy i warunki płatności: w terminie do 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 

3. Nie przewiduje się możliwości dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, wzór projektu umowy w załączniku. 

4. Nie przewiduje się przeprowadzania zamówienia uzupełniającego. 

5. Kryteria oceny ofert i ich waga: Cena 60%; Termin dostawy 20 % (2 dni robocze 20%, 3 dni robocze 10%, 4 dni robocze 0%); Czas reakcji na reklamację 20 % (do 2 dni roboczych 20%, do 3 dni roboczych 10%, do 4 dni roboczych 0% od zawiadomienia przez Zamawiającego). Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty: Najkorzystniejszą jest oferta o najwyższej liczbie punktów przy spełnieniu istotnych warunków realizacji zamówienia.  Kryterium cena będzie liczona w następujący sposób:

Ilość punktów = Cmin/Cwn x 100 pkt x 60% (waga kryterium)

Gdzie:

Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
      Cwn – cena zaproponowana przez wykonawcę n

6. Wymagania dotyczące oferty:  1) termin składania ofert: do dnia 05.03.2020 r. do godziny 11:00.   2) ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez w platformę zakupową. 3) proszę o dołączenie do oferty wypełnionych załączników nr 1-3.

7. Dodatkowe informacje:   1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.  2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.  3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.  4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.   5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.  6) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.   7) Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu: - na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, - wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.  8) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców).  9) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia). 

8. Osoba do kontaktu: Jacek Lara, Referat Informatyki 44 7327723, j.lara@piotrkow.pl 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego 10  

W załączeniu wzór umowy i opis przedmiotu zamówienia.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
UMOWA_wzór_umowy.doc doc 68.5 2020-02-28 14:26:00 Proceeding
IMG_zal_2.xlsx xlsx 13.79 2020-02-28 14:26:00 Proceeding
IGO_zal_3.xlsx xlsx 13.97 2020-02-28 14:26:00 Proceeding
Opis_przedmiotu_ zamowienia1.doc doc 43 2020-02-28 14:36:51 Proceeding
DRI_zal_1ver1.xlsx xlsx 16.19 2020-03-03 11:54:53 Proceeding
IMG_zal_2.xlsx xlsx 13.79 2020-02-28 14:26:00 Subject of the order
IGO_zal_3.xlsx xlsx 13.97 2020-02-28 14:26:00 Subject of the order
DRI_zal_1ver1.xlsx xlsx 16.19 2020-03-03 11:54:38 Subject of the order
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #320576.pdf pdf 120.45 2020-03-18 13:48:36 Public message

Announcements

2020-03-18 13:48 Jacek Lara Dzień dobry,
w załączeniu informacja z otwarcia ofert. Do realizacji zamówienia wybrano firmę: Globo Group Jacek Kania, Grzegorz
Kania S.C.

pozdrawiam
Jacek Lara

Informacja z otwarci [...].pdf

2020-03-03 11:59 Jacek Lara W dniu 03.03.2020 r. dokonano zmiany załącznika nr 1 (prawidłowy plik: DRI_zal_1ver1.xlsx).

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Według załącznika nr 1 (DRI_zal_1.xlsx) Specyfikacja techniczna zgodnie z załącznikiem. "DRI_zal_1.xlsx"

DRI_zal_1ver1.xlsx

1 set - (0)
2 Według załącznika nr 1 (IMG_zal_2.xlsx) Specyfikacja techniczna zgodnie z załącznikiem. "IMG_zal_2.xlsx"

IMG_zal_2.xlsx

1 set - (0)
3 Według załącznika nr 1 (IGO_zal_3.xlsx) Specyfikacja techniczna zgodnie z załącznikiem. "IGO_zal_3.xlsx"

IGO_zal_3.xlsx

1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2572 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Czas reakcji na reklamację 20% do 2 dni roboczych 20%, do 3 dni roboczych 10%, do 4 dni roboczych 0% od zawiadomienia przez Zamawiającego (0)
4 Termin dostawy 20% 2 dni robocze 20%, 3 dni robocze 10%, 4 dni robocze 0% od zawiadomienia przez Zamawiającego (0)
5 Umowa - Proszę o akceptację zapisów umowy (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 671