Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-01-2020 13:46:00 |
Składania : | 31-01-2020 11:05:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z dyspozycją art. 4 pkt 8. Postępowanie prowadzone jest wg „Zasad postępowania w trybie zapytania ofertowego stanowiących integralną część postępowania.
WARUNEK UDZIAŁU:
O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania
zamówienia- Zamawiający
uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent dysponuje osobą do
realizacji przedmiotu zamówienia, która w okresie ostatnich pięciu lat przed
dniem wszczęcia postępowania, realizowała co najmniej dwie usługi polegające na
konserwacji centrali telefonicznej firmy Nortel/AVAYA, której każda z wykazanych
usług wyniosła nie mniej niż 40 000,00 zł brutto i wykaże to w następujący
sposób:
1) w formularzu ofertowym złoży oświadczenie o niezbędnym doświadczeniu,
2) przed podpisaniem umowy na pisemne wezwanie Zamawiającego
przekaże wypełniony i podpisany załącznik nr 4.
*Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1
*Warunki realizacji usług zostały
określone we wzorze umowy - załącznik nr 2.
*Zasady postępowania w trybie
zapytania ofertowego - załącznik nr 3.
*Załącznik nr 4 - wypełniany tylko na wniosek Zamawiającego.
Umowa będzie obowiązywać od dnia
01.03.2020 r. do dnia 28.02.2021 r.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych
środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-02-05 09:15 | Krzysztof Antczak | W załączeniu informacja o wyborze oferty w postępowaniu WSA-ZP-BA-02-2020 |
Komunikaty