Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-01-2020 11:11:00 |
Składania : | 09-01-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 09-01-2020 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wykonawców do składania ofert na realizację zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej robót remontowych w Biurze UDT w Gliwicach przy ulicy Robotniczej 4A
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 28 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 90 dni od podpisania umowy;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 36 miesięcy;
- referencje: proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarto w załącznikach:
1. Opis zakresu i warunków realizacji zamówienia
2. Istotne postanowienia umowne
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. +48 22 5722373, kom. 728 859 738
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-01-07 12:24 | Józef Jankowski | UDT w Warszawie zmienia niniejszym zakres zamówienia poprzez dodanie następującego zakresu dokumentacji projektowej: 1. Projekt kontroli dostępu ( na karty – identyfikatory UDT) do pomieszczenia socjalnego w części szkoleniowej na poziomie (+1) 2. Projekt wymiany podłogowych kaset teleinformatycznych w salach szkoleniowych 3. Projekt naprawy (ew. wymiany) elektrycznie sterowanych rolet wewnętrznych w salach szkoleniowych 4. Projekt zmiany sposobu załączania oświetlenia korytarzy oraz sanitariatów w części hotelowej budynku (czujki ruchu i czujkiobecności) 5. Projekt monitoringu wizyjnego pomieszczeń z urządzeniami biurowymi na poziomach (0), (+1), (+2) oraz sal szkoleniowych 6. Projekt rozdziału oświetlenia w laboratorium na poziomie (-1). Zmienia się ponadto termin składania ofert. Nowy termin składania ofert - 9.01.2020 r., godz. 12.00 |
Komunikaty