Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SA.270.2.52.2019 Adaptacja gotowego projektu budowlanego do warunków terenowych tj Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej budowy kancelarii (bud. biurowy) leśnictwa Harbutowice wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

Piotr Płoskonka
Nadleśnictwo Myślenice
Deadlines:
Published : 31-10-2019 14:37:00
Placing offers : 08-11-2019 10:00:00
Offers opening : 08-11-2019 10:15:00
Procedure:
Type: Service

Requirements and specifications

W imieniu Nadleśnictwa Myślenice informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na usługi projektowe pn "Adaptacja gotowego projektubudowlanego do warunków terenowych tj Opracowanie wielobranżowej dokumentacjiprojektowej dotyczącej budowy kancelarii (bud. biurowy) leśnictwa Harbutowicewraz z pełnieniem nadzoru autorskiego". . 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 30.06.2020r. ;

25.12.2019r.– I etap

30.06.2020r. – II etap

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; 

- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24  miesiące licząc od daty odbioru ostatniego z etapów Umowy; 

- referencje: proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 883-381-473. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SPECYFIKACJA SA.270.2.52.2019 PDF.pdf pdf 876.7 2019-10-31 14:37:00 Proceeding
ZAł nr 9 posiadana dokumentacja do adaptacji(fragment).zip zip 3951.67 2019-10-31 14:37:00 Proceeding
zał. nr 2 Formularz cenowy - Myślenice.doc doc 80.5 2019-10-31 14:37:00 Proceeding
zał. nr 3 wykaz usług - Myslenice.doc doc 39.5 2019-10-31 14:37:00 Proceeding
zał. nr 4 - wykaz osób.doc doc 33 2019-10-31 14:37:00 Proceeding
zał. nr 5 - wzór umowy.doc doc 150.5 2019-10-31 14:37:00 Proceeding
zał. nr 6 - Harmonogram prac.xls xls 39.5 2019-10-31 14:37:00 Proceeding
zał. nr 7 - Wzór analizy wpłwu realizacji na śr..pdf pdf 543.82 2019-10-31 14:37:00 Proceeding
Zarządzenia DGLP.zip zip 4327.91 2019-10-31 14:37:00 Proceeding
zał. nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 69.5 2019-10-31 14:37:00 Proceeding
ZAŁ nr 8 Mapa lokalizacji inwestycji.pdf pdf 386.87 2019-10-31 14:37:00 Proceeding
zał. nr 2 Formularz cenowy - Myślenice.doc doc 80.5 2019-10-31 14:37:00 Subject of the order
zał. nr 3 wykaz usług - Myslenice.doc doc 39.5 2019-10-31 14:37:00 Criterion
zał. nr 4 - wykaz osób.doc doc 33 2019-10-31 14:37:00 Criterion
zał. nr 2 Formularz cenowy - Myślenice.doc doc 80.5 2019-10-31 14:37:00 Criterion
zał. nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 69.5 2019-10-31 14:37:05 Criterion
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #271507-1.pdf pdf 69.64 2019-11-08 11:08:49 Public message

Announcements

2019-11-13 07:36 Piotr Płoskonka Wybrano ofertę wykonawcy Paweł Malus Architekci za cenę usługi 11 008,50 zł brutto.
2019-11-08 11:10 Piotr Płoskonka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-11-07 10:30 Piotr Płoskonka Wyjaśnienia w kwestii zapytania oferenta:

Treść zapytania:

"Dzień dobry
Proszę o wyjaśnienie rozbieżności dotyczących zabezpieczenia należytego umowy, gdyż w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w pkt 15.1 jest ono w wysokości 5%, natomiast w dołączonym projekcie umowy stanowi ono 10%. Wykonawca kalkując cenę wykonania zamówienia bierze pod uwagę wysokość wnoszonego zabezpieczenia. Stąd doprecyzowanie tej informacji jest istote przy kalkulacji wynagrodzenia za usługę. "

Odpowiedź zamawiającego.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy przyjąć na poziomie 5 % zgodnie ze specyfikacją zamówienia.

Lodrom Sp. z o.o.
31-146 Kraków, ul. Długa 56/1

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Formularz cenowy Formularz cenowy w załączeniu

zał. nr 2 Formularz [...].doc

1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

zał. nr 2 Formularz [...].doc

zał. nr 1 - formular [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. 24 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
6 Referencje - proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych Attachment required (0)
7 Oświadczenia - Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowienia umowy, określonymi w specyfikacji zamówienia i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy zgodnej z niniejszą ofertą, na warunkach określonych w specyfikacji zamówienia, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Attachment required

zał. nr 3 wykaz usłu [...].doc

zał. nr 4 - wykaz os [...].doc

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1183