Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przegląd okresowy (1/2-rocznym, 1-letnim, 5-letnim) - sprawdzenie stanu technicznego wy-branych obiektów budowlanych będących własnością Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

Paulina Molicka
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Inwestycyjno-techniczny
Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2019 17:37:00
Składania : 12-09-2019 10:00:00
Otwarcia : 12-09-2019 10:15:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

SzanowniPaństwo,     

W imieniu Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, niniejszym zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na „Przegląd okresowy (1/2-rocznym, 1-letnim, 5-letnim) - sprawdzenie stanu technicznego wybranych obiektów budowlanych będących własnością UniwersytetuMedycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu” – postępowanie o sygn. akt 124693.

Szczegóły dotyczące zamówienia znajdziecie Państwo w opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załącznikach nr 1 do nr 5 do niniejszej umowy.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia wg wytycznych podanych w załącznikach do zapytania ofertowego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1- SIWZ.pdf pdf 615.26 2019-09-06 17:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Protokół z okresowej kontroli wzór.pdf pdf 656.55 2019-09-06 17:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Protokół odbioru wzór.pdf pdf 634.58 2019-09-06 17:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.pdf pdf 641.63 2019-09-06 17:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Oświadczenie RODO.pdf pdf 544.34 2019-09-06 17:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Formularz ofertowy wzór.pdf pdf 931.73 2019-09-06 17:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - Umowa wzór.pdf pdf 739.03 2019-09-06 17:37:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_Karta_obiektów_UMP_2019.xlsx xlsx 25.96 2019-09-06 17:37:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_sygn_akt_124693.pdf pdf 1183.5 2019-09-06 18:49:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-09-13 15:13 Paulina Molicka INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. 2017.1579 z dnia 2017.07.20) na usługę pn.: „Przegląd okresowy (1/2-roczny, 1-roczny, 5-letnim) - sprawdzenie stanu technicznego wybranych obiektów budowlanych będących własnością Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu", na zasadach zapytania ofertowego .

Przyczyną unieważnienia postępowania ID:254151 jest brak możliwości porównania ofert. Załącznik nr 7 obarczony jest niemożliwą do usunięcia na tym etapie postępowania wadą, a w konsekwencji uniemożliwiającą zawarcie umowy.
2019-09-11 14:30 Paulina Molicka Zamawiający informuje, że przy podpisaniu umowy wszystkie załączniki do powyższego postępowania będą opatrzone nową sygn. akt.
Postępowanie o nr ID 254151 i sygn. akt 124693 zmienione zostaje na sygn. akt 125052.
2019-09-11 12:31 Paulina Molicka W dniu 11.09.2019 roku zadano pytanie: Czy istnieje możliwość pozyskania informacji o powierzchni użytkowej budynków?
Zamawiający informuje, że wszelkie dane dotyczące obiektów objętych przedmiotem postępowania, w tym powierzchnie użytkowe budynków wyszczególnione są w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym Załącznik_nr_2_Karta_obiektów_UMP_2019 do powyższego postępowania.
2019-09-11 12:27 Paulina Molicka W dniu 11.09.2019 roku oferent zadał pytanie:
Czy w budynku przy ul. Bukowskiej 70 Collegium Stomatologicum, przy przeglądzie pięcioletnim powinno odbyć się również badanie instalacji elektrycznej? Zamawiający informuje, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do postępowania ID 254151, precyzuje, iż badanie instalacji elektrycznej jest poza zakresem przedmiotu postępowania.
2019-09-11 12:06 Paulina Molicka W dniu 11.09.2019 roku zferent zadał pytanie dotyczące zapisu we wzorze umowy § 1 pkt. 4.3. o tym, że „ Protokoły pokontrolne powinny zawierać oszacowanie orientacyjnego zakresu robót remontowych do wykonania (przedmiaru), szacunkowego kosztu i kolejności ich wykonania (z określeniem stopnia pilności ich wykonania)”:
Czy wystarczy oparcie się jedynie na doświadczeniu i wiedzy własnej oszacowując orientacyjną wycenę zakresu robót remontowych do wykonania?
Zamawiający doprecyzowując zapis wzoru umowy, tj. § 1 pkt. 4.3. oraz zapis Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik numer 1 do postępowania o nr ID 254151), tj. II. pkt.4, ppkt. 4.3 i 4.5 , informuje że oszacowując zakres robót remontowych wyszczególnionych w protokole z przeglądu technicznego obiektu, należy podać stopień pilności ich wykonania oraz dokonać wyceny opierając się na doświadczeniu i wiedzy własnej.
2019-09-11 07:47 Paulina Molicka W dniu 10.09.2019 roku Oferent zadał pytania:

1. Czy jest możliwość wykonania dokumentacji na drukach stosowanych prze ze mnie od 10 lat przy wykonywaniu kontroli okresowych Centrum Stomatologii przy ul. Bukowskiej 70 Poznaniu.
Zamawiający zgadza się na takie rozwiązanie.

2. Czy jest możliwość przesunięcia terminu wykonania zadania budynków wielkopowierzchniowych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane do 30.11.2019 a pozostałych budynków do końca roku tj. 31.12.2019.
Zamawiający zgadza się na zaproponowane zmiany terminów.
2019-09-06 18:50 Paulina Molicka Zamawiający pragnie poinformować, że:

1. Termin składania ofert: 12.09.2019 r. do godz. 10:00 poprzez platformę zakupową Open Nexus lub do siedziby zamawiającego przy ul. Rokietnickiej 7, 60-806 Poznań

2. Termin i miejsce otwarcia: 12.09.2019 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego przy ul. Rokietnickiej 7
w Poznaniu.

3. Otwarcie ofert następuje drogą elektroniczną. Platforma zakupowa Open Nexus gwarantuje, że przed upływem terminu składania ofert nikt nie może zapoznać się z treścią ofert.

4. Oferty złożone w formie papierowej zostaną otwarte niezwłocznie po upływie terminu w/w terminu, w siedzibie zamawiającego przy ul. Rokietnickiej 7
w Poznaniu. Ich wartość zostanie wprowadzona przez Zamawiającego na Platformę zakupową Open Nexus po upływie terminu składania ofert.

5. Termin realizacji zamówienia:
Najpóźniej do dnia 31.10.2019 roku

6. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury z dołączonym protokołem odbioru.

Do wiadomości dołączono zapytanie ofertowe.

Zapytanie ofertowe_s [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd okresowy wybranych obiektów budowlanych Uniwersytetu im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Sprawdzenie stanu technicznego obiektów budowlanych 1 usługa Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego
Aleksandra Fredry 10
61-701, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1066