Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-09-2019 17:37:00 |
Składania : | 12-09-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-09-2019 10:15:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
SzanowniPaństwo,
W imieniu Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, niniejszym zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi polegającej na „Przegląd okresowy (1/2-rocznym, 1-letnim, 5-letnim) - sprawdzenie stanu technicznego wybranych obiektów budowlanych będących własnością UniwersytetuMedycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu” – postępowanie o sygn. akt 124693.
Szczegóły dotyczące zamówienia znajdziecie Państwo w opisie przedmiotu zamówienia oraz w Załącznikach nr 1 do nr 5 do niniejszej umowy.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia wg wytycznych podanych w załącznikach do zapytania ofertowego.
2019-09-13 15:13 | Paulina Molicka |
INFORMACJA
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. 2017.1579 z dnia 2017.07.20) na usługę pn.: „Przegląd okresowy (1/2-roczny, 1-roczny, 5-letnim) - sprawdzenie stanu technicznego wybranych obiektów budowlanych będących własnością Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu", na zasadach zapytania ofertowego . Przyczyną unieważnienia postępowania ID:254151 jest brak możliwości porównania ofert. Załącznik nr 7 obarczony jest niemożliwą do usunięcia na tym etapie postępowania wadą, a w konsekwencji uniemożliwiającą zawarcie umowy. |
2019-09-11 14:30 | Paulina Molicka |
Zamawiający
informuje,
że
przy
podpisaniu
umowy
wszystkie
załączniki
do
powyższego
postępowania
będą
opatrzone
nową
sygn.
akt. Postępowanie o nr ID 254151 i sygn. akt 124693 zmienione zostaje na sygn. akt 125052. |
2019-09-11 12:31 | Paulina Molicka |
W
dniu
11.09.2019
roku
zadano
pytanie:
Czy
istnieje
możliwość
pozyskania
informacji
o
powierzchni
użytkowej
budynków? Zamawiający informuje, że wszelkie dane dotyczące obiektów objętych przedmiotem postępowania, w tym powierzchnie użytkowe budynków wyszczególnione są w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym Załącznik_nr_2_Karta_obiektów_UMP_2019 do powyższego postępowania. |
2019-09-11 12:27 | Paulina Molicka |
W
dniu
11.09.2019
roku
oferent
zadał
pytanie: Czy w budynku przy ul. Bukowskiej 70 Collegium Stomatologicum, przy przeglądzie pięcioletnim powinno odbyć się również badanie instalacji elektrycznej? Zamawiający informuje, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do postępowania ID 254151, precyzuje, iż badanie instalacji elektrycznej jest poza zakresem przedmiotu postępowania. |
2019-09-11 12:06 | Paulina Molicka |
W
dniu
11.09.2019
roku
zferent
zadał
pytanie
dotyczące
zapisu
we
wzorze
umowy
§
1
pkt.
4.3.
o
tym,
że
„
Protokoły
pokontrolne
powinny
zawierać
oszacowanie
orientacyjnego
zakresu
robót
remontowych
do
wykonania
(przedmiaru),
szacunkowego
kosztu
i
kolejności
ich
wykonania
(z
określeniem
stopnia
pilności
ich
wykonania)”: Czy wystarczy oparcie się jedynie na doświadczeniu i wiedzy własnej oszacowując orientacyjną wycenę zakresu robót remontowych do wykonania? Zamawiający doprecyzowując zapis wzoru umowy, tj. § 1 pkt. 4.3. oraz zapis Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (załącznik numer 1 do postępowania o nr ID 254151), tj. II. pkt.4, ppkt. 4.3 i 4.5 , informuje że oszacowując zakres robót remontowych wyszczególnionych w protokole z przeglądu technicznego obiektu, należy podać stopień pilności ich wykonania oraz dokonać wyceny opierając się na doświadczeniu i wiedzy własnej. |
2019-09-11 07:47 | Paulina Molicka |
W
dniu
10.09.2019
roku
Oferent
zadał
pytania: 1. Czy jest możliwość wykonania dokumentacji na drukach stosowanych prze ze mnie od 10 lat przy wykonywaniu kontroli okresowych Centrum Stomatologii przy ul. Bukowskiej 70 Poznaniu. Zamawiający zgadza się na takie rozwiązanie. 2. Czy jest możliwość przesunięcia terminu wykonania zadania budynków wielkopowierzchniowych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane do 30.11.2019 a pozostałych budynków do końca roku tj. 31.12.2019. Zamawiający zgadza się na zaproponowane zmiany terminów. |
2019-09-06 18:50 | Paulina Molicka |
Zamawiający
pragnie
poinformować,
że: 1. Termin składania ofert: 12.09.2019 r. do godz. 10:00 poprzez platformę zakupową Open Nexus lub do siedziby zamawiającego przy ul. Rokietnickiej 7, 60-806 Poznań 2. Termin i miejsce otwarcia: 12.09.2019 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego przy ul. Rokietnickiej 7 w Poznaniu. 3. Otwarcie ofert następuje drogą elektroniczną. Platforma zakupowa Open Nexus gwarantuje, że przed upływem terminu składania ofert nikt nie może zapoznać się z treścią ofert. 4. Oferty złożone w formie papierowej zostaną otwarte niezwłocznie po upływie terminu w/w terminu, w siedzibie zamawiającego przy ul. Rokietnickiej 7 w Poznaniu. Ich wartość zostanie wprowadzona przez Zamawiającego na Platformę zakupową Open Nexus po upływie terminu składania ofert. 5. Termin realizacji zamówienia: Najpóźniej do dnia 31.10.2019 roku 6. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury z dołączonym protokołem odbioru. Do wiadomości dołączono zapytanie ofertowe. |
Komunikaty