Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-07-2019 14:56:00 |
Składania : | 19-08-2019 08:17:48 |
Otwarcia : | 08-08-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1.Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, zaprasza do złożenia oferty na „Wykonanie aktualizacji opracowanej w 2017 roku Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego (2 egz.) dla budynku użytkowego przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju”.
1.1.Dane dotyczące budynku:
Lokalizacja– budynek jest usytuowany na parceli nr 1.1531/52 o powierzchni 0,6205 ha będącej własnością Gminy Jastrzębie-Zdrój.
Dane charakterystyczne obiektu:
– powierzchnia zabudowy: 740,00 m2,
– powierzchnia użytkowa: 1 745,00 m2,
– kubatura:10 437,00 m3.
1.2.Ogólna charakterystyka budynku:
Budynek jest wpisany do Miejskiego Rejestru Zabytków. Został wybudowany w 1912 roku jako budynek dwupiętrowy, w całości podpiwniczony, ze strychem nieużytkowym, w rzucie poziomym o kształcie dwuteowym. Konstrukcyjnie budynek jest podzielony dylatacjami na trzy niezależnie pracujące segmenty, tj. część środkową i dwa skrzydła boczne. W budynku znajduje się Przedszkole Specjalne, z którego korzystają dzieci z dysfunkcją narządu ruchu oraz z niepełnosprawnościami złożonymi i zaburzeniami rozwojowymi na tle neurorozwojowym.
1.3.W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w niniejszym Zaproszeniu a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: maksymalnie do 2 tygodni od daty podpisania zlecenia.
3.WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
3.1.Posiadanie uprawnień inspektora ds.przeciwpożarowych lub specjalisty ds. ochrony przeciwpożarowej lub uprawnienia inżyniera pożarnictwa lub uprawnienia inżyniera w zakresie inżynierii bezpieczeństwa pożarowego.
3.2.Opracowana Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego powinna być dodatkowo zatwierdzona przez rzeczoznawcę ds. przeciwpożarowych.
4.PŁATNOŚĆ:
4.1.Należność zostanie uregulowana przelewem z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy wskazany w ofercie w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/faktury wraz z protokołem odbioru prac, potwierdzonym przez obie strony.
4.2.Jeżeli faktura VAT/faktura zostanie dostarczona do Zamawiającego w terminie późniejszym niż otrzymany protokół odbioru wykonania usługi,to zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/faktury.
4.3.Otrzymanie przez Zamawiającego faktury VAT/faktury przed terminem otrzymania protokołu odbioru wykonania usługi nie jest podstawą do płatności faktury VAT/faktury.
4.4.Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
5.KARY UMOWNE:
5.1.Zamawiający uprawniony jest do naliczenia wykonawcy kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:
a)za odstąpienie od zlecenia przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy – w wysokości 20% wynagrodzenia brutto wskazanego w ofercie;
b)za opóźnienie w wykonaniu zamówienia w wysokości – 0,5%wynagrodzenia brutto wskazanego w ofercie, liczone za każdy dzień opóźnienia w jego wykonaniu, licząc od dnia wyznaczonego na dostarczenie dokumentacji.
5.2.Jeżeli wysokość zastrzeżonych w ust. 1 wyżej kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
5.3.Zamawiający jest uprawniony do potrącenia z faktury Wykonawcy kar umownych i ewentualnych odszkodowań uzupełniających, a ponadto kwot należnych od Wykonawcy z innych tytułów wynikających z niniejszego zlecenia. Dotyczy to również kwot należnych z tytułu szkód wyrządzonych przez Wykonawcę przy wykonywaniu zlecenia.
5.4.Wykonawca wyraża zgodę na potrącanie kwot należnych z tytułów opisanych w ust. 2 wyżej bez uzyskiwania dodatkowej zgody.
5.5.Zapłata kar przez Wykonawcę lub potrącenie przez Zamawiającego kwoty kar z płatności należnej Wykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ukończenia usług lub jakichkolwiek innych obowiązków i zobowiązań wynikających z niniejszego zlecenia.
5.6.Zamawiający dopuszcza możliwość naliczenia każdej z kar umownych określonych w ust. 1 wyżej. Kary umowne mogą być naliczane niezależnie i wielokrotnie.
6.ODRZUCENIE OFERT:
6.1.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
a)nie spełnia ona warunków postawionych przez Zamawiającego (np. złożenie oferty niezgodnej z wymogami Zamawiającego);
b)nie jest podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną (nie złożono oświadczenia woli);
c)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie złożył wyjaśnień na wezwanie lub dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że złożona oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
d)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów, o których mowa niniejszym Zaproszeniu nie złożył ich w terminie określonym przez Zamawiającego.
7.UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
7.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny.
7.2.Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy:
a)nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b)cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c)wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,czego nie można było wcześniej przewidzieć.
2019-08-19 08:17 | Aleksandra Mrozek |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Zamawiający
dokonuje
unieważnienia/anulowania
postępowania
z
powodu
błędnie
określonego
terminu
wyznaczonego
na
składanie
ofert.
W
Zaproszeniu
do
złożenia
oferty
w
pkt
4.2.
Zamawiający
określił
termin
składania
ofert
na:
07.08.2019
r.
do
godz.
12:00
natomiast
na
platformie
zakupowej
wyznaczył
termin
składania
ofert
do
08.08.2019
r.
do
godz.
12:00. Za zaistniałą omyłkę przepraszamy i informujemy, iż w najbliższym czasie ogłosimy ponownie postępowanie. |
2019-08-08 07:08 | Agnieszka Wojtal-Popko |
Uzasadnienie:
Zamawiający
dokonuje
unieważnienia/anulowania
postępowania
z
powodu
błędnie
określonego
terminu
wyznaczonego
na
składanie
ofert.
W
Zaproszeniu
do
złożenia
oferty
w
pkt
4.2.
Zamawiający
określił
termin
składania
ofert
na:
07.08.2019
r.
do
godz.
12:00
natomiast
na
platformie
zakupowej
wyznaczył
termin
składania
ofert
do
08.08.2019
r.
do
godz.
12:00. Za zaistniałą omyłkę przepraszamy i informujemy, iż w najbliższym czasie ogłosimy ponownie postępowanie. |
Komunikaty