Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Grupy Zakupowej utworzonej przez Miasto Leszno w latach 2020-2021 OR-A.271.02.2019

Olga Durczok-Gosiewska
Urząd Miasta Leszno
Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2019 14:04:00
Składania : 21-08-2019 11:00:00
Otwarcia : 21-08-2019 12:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 w załącznikach do postępowania zamieszczono Ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ wraz z załącznikami oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

 W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymogami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. oraz ustawy -Prawo zamówień publicznych, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/um_leszno,dotyczącej niniejszego postępowania lub w sytuacjach awaryjnych Systemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: worg@leszno.pl. 

 UWAGA:

Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: worg@leszno.plnie dotyczy składania Oferty!

Wykonawca sporządza Ofertę, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 

W procesie składania Oferty na platformie zakupowej, taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.

Wykonawca składa ofertę na platformie zakupowej w sposób przewidziany w SIWZ oraz w Instrukcji składania Oferty dla Wykonawcy. 

 Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania Oferty na platformie zakupowej dla Wykonawcy. 

 Wykonawca sporządza JEDZ, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 

Oświadczenia i dokumenty, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu ora zbraku podstaw wykluczenia, składa się w formie zgodnej z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126), w brzmieniu zmienionym przez rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 roku (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993).

Dokumenty składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopiidokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń,które każdego z nich dotyczą. 

 Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w Formularzu składania oferty,służy Wykonawcom do (nie dotyczy składania Ofert):·    

 Zadawania pytań do treści SIWZ;·        

 Przekazywania wszelkich oświadczeń, zawiadomień, wniosków, informacji;·     

 Składania wyjaśnień, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego;·     

 Składania dokumentów i oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25ust. 1 ustawy Pzp, w     odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego; ·      

 Uzupełniania,poprawiania dokumentów lub oświadczeń, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego; ·         

 Przesyłania odwołań/inne. 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia Oferty, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformazakupowa.pl:·         

  tel. 22 10102 02,·       

 e-mail:cwk@platformazakupowa.pl


 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO:Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia 2016/679: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,Zamawiający informuje, że:   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Leszna reprezentowany przez Prezydenta Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno; dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych w osobie Pani Wioletty Kaczmarek, z którą można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@leszno.pl   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Grupy Zakupowej utworzonej przez Miasto Leszno w latach 2020-2021” znak sprawy: OR-A.271.02.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;   Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan:−   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−   nap odstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);−   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);  −   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, o której mowa w art. 77 RODO;  nie przysługuje Pani/Panu:−  w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 7 do SIWZ.pdf pdf 808.98 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ.docx docx 15.94 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 11.07.2019.pdf pdf 457.01 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
SIWZ - Dostawa energii elektrycznej.pdf pdf 1095.77 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1A - Opis przedmiotu zamówienia dla Części I.xls xls 228 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1B - Opis przedmiotu zamowienia dla Częsci II.xls xls 32 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1C - Opis przedmiotu zamówienia dla Części III.xls xls 56 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1D - Opis przedmiotu zamówienia dla Części IV.xls xls 255 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1E - Opis przedmiotu zamowienia dla Częsci V.xls xls 31.5 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1F - Opis przedmiotu zamówienia dla Części VI.xls xls 28.5 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ.pdf pdf 655.85 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 do SIWZ.doc doc 82.5 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 do SIWZ.doc doc 159 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ.zip zip 96.96 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SIWZ.pdf pdf 808.75 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SIWZ.pdf pdf 783.85 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SIWZ.pdf pdf 783.01 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 11 do SIWZ.pdf pdf 517.21 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 12 do SIWZ.pdf pdf 517.29 2019-07-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SIWZ.pdf pdf 808.88 2019-08-05 15:27:54 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 8 do SIWZ.pdf pdf 808.1 2019-08-05 15:27:54 Publiczna wiadomość
Modyfikacja treści SIWZ 05.08.19.pdf pdf 693.06 2019-08-05 15:28:20 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 9 do SIWZ.pdf pdf 783.41 2019-08-05 15:27:54 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 10 do SIWZ.pdf pdf 782.56 2019-08-05 15:27:54 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 11 do SIWZ.pdf pdf 517.3 2019-08-05 15:27:54 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 12 do SIWZ.pdf pdf 517.09 2019-08-05 15:27:54 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 69.55 2019-08-21 14:28:16 Publiczna wiadomość
Sprostowanie informacji z otwarcia ofert z dnia 21.08.19 r.pdf pdf 40.69 2019-08-22 11:25:43 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze BIP - 11.09.2019.pdf pdf 159.69 2019-09-11 15:12:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-09-11 15:14 Olga Durczok-Gosiewska Zamawiający informuje, iż w dniu 11 września 2019 roku zamieścił Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 11.09.2019 roku dla Części I, II, III, IV, V, VI przedmiotu zamówienia.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2019-08-22 11:26 Olga Durczok-Gosiewska W dniu 22.08.2019 roku Zamawiający zamieścił sprostowanie Informacji z otwarcia ofert z dnia 21.08.2019 r., o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018 r. poz. 1986 ze zm.).

Sprostowanie informa [...].pdf

2019-08-21 14:29 Olga Durczok-Gosiewska W dniu 21 sierpnia 2019 roku Zamawiający zamieścił informację z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018 r. poz. 1986 ze zm.).

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-08-05 15:31 Olga Durczok-Gosiewska UWAGA:
Zamawiający informuje, iż w dniu 5 sierpnia 2019 roku zamieścił na stronie platformy zakupowej Open Nexus Zestaw pytań i odpowiedzi nr 1/ Modyfikacja treści SIWZ nr 1 z dnia 05.08.2019 r. wraz z załącznikami.

Załącznik nr 7 do SI [...].pdf

Załącznik nr 8 do SI [...].pdf

Modyfikacja treści S [...].pdf

Załącznik nr 9 do SI [...].pdf

Załącznik nr 10 do S [...].pdf

Załącznik nr 11 do S [...].pdf

Załącznik nr 12 do S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - Tu zamieść podpisane załączniki kwalifikowanym podpisem z Twoją ofertą. Poszczególne pliki załączone przez wykonawcę na platformę, powinny być podpisane przez upoważnione do tego osoby, zależnie od rodzaju dokumentu. np: 1) JEDZ podwykonawcy - podpisany przez osobę upoważnioną ze strony podwykonawcy 2) Pełnomocnictwo - podpisane przez osoby upoważnione (więcej w instrukcji). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1113