Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług konserwacji i naprawy instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzła cieplnego, instalacji ciepłej wody, instalacji zimnej wody, instalacji kanalizacyjnej w budynku Urzędu Dozoru Technicznego Oddział w Warszawie, ul. Radarowa 9

Rafał Dębski
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2019 11:56:00
Składania : 23-05-2019 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na świadczenieusług konserwacji i naprawy instalacji centralnegoogrzewania, w tym węzła cieplnego, instalacji ciepłej wody, instalacji zimnejwody, instalacji kanalizacyjnej w budynkuUrzędu Dozoru Technicznego Oddział w Warszawie, ul. Radarowa 9.  

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

1. Przewidywany okres, na jaki zostanie zawarta umowa - 01.07.2019- 31.06.2021.

2. Zakres usług:

2.1Zakres usług konserwacyjnych instalacji centralnego ogrzewaniaOkresowe (raz na rok - przedrozpoczęciem sezonu grzewczego - w terminie 15 września – 15 października)przeglądy i ocena stanu technicznego całej instalacji, przyborów i urządzeńc.o.Diagnozowanie iusuwanie zakłóceń i nieprawidłowości w działaniu instalacji c.o.Usuwanie przeciekówna instalacji c.o.Uszczelnianiewszelkich rozszczelnień instalacji c.o. (połączenia, zawory, pozostałe elementyinstalacji c.o.). W zakresie usługi – wszelkie materiały uszczelniająceWykonawcy (uszczelki, uszczelniacze, szczeliwa itp.)Odpowietrzanieinstalacji, grzejników i pozostałych elementów instalacji c.o. wraz z usuwaniemprzyczyn zapowietrzania się)Czyszczenie iudrożnianie instalacji, grzejników i urządzeń c.o. Zrzucanie,napełnianie lub uzupełnianie wody (lub innego czynnika) w instalacji c.o.Uzupełnianiemateriałów eksploatacyjnych i konserwacyjnych instalacji c.o. Przeglądy ikonserwacja urządzeń pomiarowych i regulacyjnych instalacji c.o. (manometry,termometry, zawory specjalne itp.)InformowanieZleceniodawcy o wszelkich stwierdzonych zagrożeniach związanych z eksploatacjąinstalacji c.o. InformowanieZleceniodawcy o konieczności przeprowadzenia niezbędnych remontów instalacjic.o. Kontrola i regulacjaparametrów co i ciepłej wody. 

2.2 Zakres usług konserwacyjnychinstalacji ciepłej i zimnej wodyOkresowe (raz na rok - przed rozpoczęciemsezonu grzewczego - w terminie 15 września – 15 października)przeglądy i ocena stanu technicznego przewodów, przyborów i urządzeń instalacjiwody zimnej i ciepłej oraz instalacji hydrantowejDiagnozowanie iusuwanie zakłóceń i nieprawidłowości w działaniu przewodów, przyborów iurządzeń instalacji wody zimnej i ciepłej oraz instalacji hydrantowejUsuwanie wszelkichprzecieków i nieszczelności - z dostawą materiałów uszczelniających (uszczelki,uszczelniacze, szczeliwa itp.Czyszczenie, udrożnianiei odkażanie przewodów, przyborów i urządzeń instalacji zimnej i ciepłej wodyKonserwacja iutrzymywanie w sprawności technicznej i eksploatacyjnej przyborów i urządzeńinstalacji zimnej i ciepłej wody oraz instalacji hydrantowejUzupełnianiemateriałów eksploatacyjnych i konserwacyjnych oraz zabezpieczanie instalacjizimnej i ciepłej wody przed korozjąPrzeglądy ikonserwacja urządzeń pomiarowych i regulacyjnych instalacji zimnej i ciepłejwodyInformowanieZleceniodawcy o wszelkich stwierdzonych zagrożeniach związanych z eksploatacjąinstalacji zimnej i ciepłej wody oraz instalacji hydrantowejInformowanieZleceniodawcy o konieczności przeprowadzenia niezbędnych remontów instalacjizimnej i ciepłej wody oraz instalacji hydrantowej 

2.3Zakresusług konserwacyjnych instalacji kanalizacyjnejOkresowe (raz na rok - przedrozpoczęciem sezonu grzewczego - w terminie 15 września – 15 października)przeglądy i ocena stanu technicznego instalacji kanalizacyjnej i burzowej Diagnozowanie iusuwanie zakłóceń i nieprawidłowości w działaniu instalacji kanalizacyjnej iburzowejCzyszczenie iudrożnianie instalacji kanalizacyjnej oraz przyborów (syfony umywalkowe, kratkiodpływowe, rewizje itp.)Konserwacja iutrzymywanie w sprawności technicznej i eksploatacyjnej przyborów i urządzeńkanalizacyjnych i burzowychUsuwanie wszelkichprzecieków i nieszczelności - z dostawą materiałów uszczelniających (uszczelki,uszczelniacze, szczeliwa itp.) – na instalacji kanalizacyjnej i burzowej InformowanieZleceniodawcy o wszelkich stwierdzonych zagrożeniach związanych z eksploatacjąinstalacji kanalizacyjnej i burzowejInformowanieZleceniodawcy o konieczności przeprowadzenia niezbędnych remontów instalacjizimnej i ciepłej wody oraz instalacji hydrantowej.    

2.4 Wykonywanie serwisu technicznegoUsuwanieewentualnych awarii instalacjic.o, instalacji kanalizacyjnej i burzowej oraz naprawy przewodów, przyborów iurządzeń instalacji zimnej i ciepłej wody. Czynności te wykonane będą na mocyodrębnego zlecenia Zamawiającego. Koszt części i materiałów niezbędnych dousuwania ewentualnych awarii, na mocy odrębnego zlecenia, będzie ponoszonyprzez Zamawiającego. Wymaga się przystąpienia dousunięcia awarii w terminie do 12 h od zgłoszenia.      

2.5 Udokumentowanie wszystkichwymienionych w p. 2.1. – 2.4. czynności poprzez wpis do książki kontroli instalacjiprzechowywanej w obiekcie. 

W ofercie należy podać ryczałtową cenę wykonania czynnościwymienionych w punktach 2.1.-2.3, każdorazowo uwzględniając wymagania p. 2.5. Cenawinna zawierać koszty dojazdu oraz wszelkie inne koszty, związane z wykonaniemopisanych w tych punktach czynności.

Odrębnie w ofercie należy podać oferowaną cenę ryczałtową(obejmującą koszty dojazdu i inne koszty Wykonawcy oraz uwzględniającą rozpoczęcie czynności w ciągu 12 godzinod momentu zgłoszenia) za 1 roboczogodzinę czynności opisanych w p. 2.4.

Pozostałe warunki realizacji zamówienia określają Istotnepostanowienia umowy, będące załącznikiem do niniejszego Zapytania ofertowego.   

Oferta powinna byćprzygotowana na załączniku nr 1 i zawierać:datę oferty,adresata oferty,ceny w PLN netto i brutto,podpis z pieczęcią osoby sporządzającej ofertę,termin ważności oferty. 

Dodatkowe informacje:

Płatności za usługę będą dokonywane o jej wykonaniu, potwierdzonymwpisem do książki kontroli instalacji.

Termin płatności wynosi 21 dni od datyotrzymania faktury.

Ewentualne pytania prosimy kierować na adres : jolanta.skawinska@udt.gov.pl   

Zamawiającyzaleca zapoznanie się z charakterystyką i dokumentacją urządzeń/instalacji wgodz. 9-15, po uprzednim umówieniu wizyty z p.Panią Jolantą Skawińską, tel: 4822 5268115 email: jolanta.skawinska@udt.gov.pl 

Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należy składać wyłącznie zapośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS wypełniając odpowiednie pozycje(rubryki) w systemie oraz załączając wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytaniaofertowego.  

 

Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,  
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),  
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego nr 224934 prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego; 
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; 
  • posiada Pani/Pan:

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


W przypadku pytań:  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Proj- umowy_wezel-ciepl.pdf pdf 429.2 2019-05-17 11:56:00 Postępowanie
RD - Form Ofert- Warszawa.pdf pdf 117.41 2019-05-17 11:56:00 Postępowanie
RD - Zaproszenie ofer - Warszawa .pdf pdf 300.47 2019-05-17 11:56:00 Postępowanie
zalacznik_nr_2_-_OSWIADCZENIE_RODO.docx docx 17.25 2019-05-17 11:56:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 świadczenie usługi konserwacji i naprawy instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzła cieplnego, instalacji ciepłej wody, instalacji zimnej wody, instalacji kanalizacyjnej w budynku Urzędu Dozoru Technicznego Oddział w Warszawie, ul. Radarowa 9 Proszę wpisać łączną cenę wykonania czynności konserwacji wymienionych w punkcie 2.1, 2.2, 2.3 oraz serwisu punkt 2.4 Zapytania ofertowego w trakcie trwania umowy 1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Warszawa
Radarowa 9
02-137, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0245 PLN, EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”.

zalacznik_nr_2_-_OSW [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 606