Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-04-2019 12:34:00 |
Składania : | 08-05-2019 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Ogłoszenie O WARTOŚCI DO 30 000 EURO.
ZAMAWIAJĄCY- Gmina-Miasto Płock z siedzibą Stary Rynek 1, 09-400 Płock zaprasza do składania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia pn :Modernizacja pomieszczeń bloku żywieniowego oraz uszczelnienie dylatacji w poziomie piwnic w budynku dużej Szkoły Podstawowej Nr 22 przy ulicy Czwartaków 6 w Płocku.
I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- wraz z załącznikami oraz wzór umowy.
II.Oferent obowiązany jest spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.Oferent musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej:jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 50.000,000 zł obejmującą wykończeniowe roboty budowlane, w tym wykonanie okładzin z płytek.
2.Oferent musi wykazać, że dysponuje osobą z dolną do wykonania zamówienia, tj. osobą posiadającą uprawnienia dopełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej- -kierownik budowy.
Na potwierdzenie powyższych warunków Zamawiający wezwie do złożenia wykazu robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia oraz wykaz uosób potwierdzających spełnienie wymagań Oferenta,którego oferta jest najkorzystniejsza.
III.Termin realizacji
1.Rozpoczęcierealizacji robót – oddnia 21czerwca2019roku.
2.Zakończenierealizacji robóti zgłoszenieich do odbioru końcowegowrazz przekazaniem Zamawiającemu dokumentów odbiorowych musinastąpić dodnia27sierpnia 2019roku.
3.Terminrealizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:
a)wystąpienianiekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiającychprowadzenie robót (potwierdzonych pisemnie przez inspektoranadzoru), przy czym przesunięcie terminu umownego może nastąpić otyle dni, ile niemożliwe było prowadzenie robót,
b)wystąpieniautrudnieńze strony Użytkownika uniemożliwiającychprowadzenie robót (potwierdzonychpisemnie przez inspektora nadzoru),przyczym przesunięcie terminu umownego może nastąpić o tyle dni, ileniemożliwe było prowadzenie robót,
c)wystąpieniaokoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które mogąujawnić się w trakcie realizacji robót objętych zadaniem.
IV.Gwarancja jakości
Zamawiający wymaga, aby na zrealizowane roboty budowlane wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.
V.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Oferent,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości przedmiotu umowy.
VI.Kryterium oceny ofert- Cena 100%
VII. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami Ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, których oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VIII. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa go do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
IX. Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
X. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt VII i VIII.
X. Przetarg, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XII.Postępowanie wszczęte na podstawie niniejszego ogłoszenia prowadzi się z zachowaniem formy elektronicznej i/lub pisemnej.
XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie maja przepisy kodeksu cywilnego.
XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
a) w zakresie przedmiotu zamówienia Anna Czerska– Referat Remontów , tel. (24) 367-16-64
b) w zakresie spraw formalnych Dominika Rucińska – Wydział Zamówień Publicznych, tel. (24) 367–15-77.
Uwaga!Zamawiający zwraca uwagę na możliwość wyboru stawki VAT przy składaniu oferty (rozwinięcie przy domyślnej stawce 23%)
2019-05-13 10:48 | Dominika Rucińska |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty Do upływu terminu składania ofert tj. 08.05.2019 r. do godz. 15:00 wpłynęły 2 oferty 1. FAWOR-REMONTEX Mariusz Kinalski za cenę brutto 116.436,49 zł 2. PBH STALTIM za cenę brutto 122.565,07 zł Za najkorzystniejszą uznana została oferta FAWOR-REMONTEX Mariusz Kinalski za cenę brutto 116.436,49 zł. |
Komunikaty