Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sporządzenie ekspertyzy technicznej pożarowo-budowlanej budynków Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zlokalizowanych w Gorzowie Wlkp. i Słubicach

Termin:
Zamieszczenia : 10-04-2019 11:24:00
Składania : 29-04-2019 07:30:00
Otwarcia : 29-04-2019 07:35:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na usługę wykonania:

a) inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym do celów projektowych i opracowania ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych budynków niżej wymienionych jednostek administrowanych przez Izbę Administracji Skarbowej w Zielonej Górze:
- Lubuski Urząd Celno-Skarbowy w Gorzowie Wlkp. położony w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65,
- Urząd Skarbowy w Słubicach położony w Słubicach przy ul. Wojska Polskiego 155,
b) ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych wskazującej rozwiązania zamienne zapewniające ochronę przeciwpożarową budynków w lokalizacjach wymienionych w pkt. a).


Dopuszcza się możliwość złożenia oferty na jedną lokalizację.
Kryterium oceny ofert - cena zł brutto 100% liczona dla każdej lokalizacji osobno.


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: do dnia 31.09.2019 r.;

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;

- załączenie uprawnień;

- akceptacja warunków treści umowy;

- przedmiot zamówienia powinien zawierać oszacowanie kosztów obejmujących wykonanie prac określonych w ekspertyzie.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Decyzja nr 1-2019 nakazująca wykonanie obowiązków.pdf pdf 3417.04 2019-04-10 11:24:00 Postępowanie
Decyzja nr 7-PZ-2019 z dn. 08.02.2019 r..pdf pdf 8076.13 2019-04-10 11:24:00 Postępowanie
Protokół ustaleń z czynności kontrolno-rozpoznawczych - LUCS w Gorzowie Wlkp..pdf pdf 11658.86 2019-04-10 11:24:00 Postępowanie
Protokół ustaleń z czynności kontrolno-rozpoznawczych - US w Słubicach.pdf pdf 5910.14 2019-04-10 11:24:00 Postępowanie
Umowa.pdf pdf 168.57 2019-04-10 11:24:00 Postępowanie

Komunikaty

2019-04-17 14:38 Katarzyna Galińska W dniu 17.04.2019 r. wpłynęło zapytanie do postępowania o treści:
"Czy umowa zobowiązuje do oddania w dniu 31.09.2019 r.:
1) dokumentacji inwentaryzacji i ekspertyzy oraz wniosku potwierdzającego złożenie ekspertyzy technicznej w celu wydania Postanowienia Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej
2) dokumentacji inwentaryzacji i ekspertyzy oraz wydanego Postanowienia Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej
Uzyskanie postanowienia może trwać do kliku miesięcy i jest to termin od nas niezależny."

Odpowiedź na zapytanie poniżej:
"Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze informuje, że Wykonawca powinien zakończyć realizację przedmiotu umowy do dnia 31.09.2019 r. i do tego czasu przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację, zawierającą m.in. postanowienie Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, zezwalające na zastosowanie rozwiązań zamiennych. W przypadku braku możliwości realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę w terminie określonym w umowie z przyczyn od niego niezależnych, np. z uwagi na przedłużający się czas uzyskania postanowienia Komendanta Wojewódzkiego PSP, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy. Odpowiedni zapis zostanie umieszczony w treści umowy. Przedłużenie terminu przekazania przedmiotu umowy wydłuży jednocześnie termin zapłaty, gdyż zgodnie z §2 ust. 5 umowy, faktura może być wystawiona przez Wykonawcę dopiero po dokonaniu przez Zamawiającego odbioru przedmiotu umowy i podpisania protokołu końcowego."

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie inwentaryzacji budowlanej oraz ekspertyzy technicznej LUCS w Gorzowie Wlkp. Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym do celów projektowych i opracowania ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz wykonanie ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych wskazującej rozwiązania zamienne zapewniające ochronę przeciwpożarową budynku Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Wielkiego 65. 1 usługa - (0)
2 Wykonanie inwentaryzacji budowlanej oraz ekspertyzy technicznej w Urzędzie Skarbowym w Słubicach Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym do celów projektowych i opracowania ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz wykonanie ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych wskazującej rozwiązania zamienne zapewniające ochronę przeciwpożarową budynku Urzędu Skarbowego w Słubicach przy ul. Wojska Polskiego 155. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (TAK/NIE) (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie koszty wynikłe w trakcie realizacji zamówienia i nieprzewidziane w złożonej ofercie obciążają Wykonawcę, proszę potwierdzić (TAK/NIE) (0)
4 Uprawnienia - Proszę o załączenie uprawnień w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Akceptacja warunków treści umowy - Proszę potwierdzić (TAK/NIE) (0)
6 Przedmiot zamówienia powinien zawierać oszacowanie kosztów obejmujących wykonanie prac określonych w ekspertyzie - Proszę potwierdzić (TAK/NIE) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 872