Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Budowa przyłączy cieplnych (4 zadania) i węzła cieplnego (1 zadanie) - postępowanie nr DI/06/2019

Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2019 11:43:00
Składania : 25-03-2019 10:00:00
Otwarcia : 25-03-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. zapraszamy wszystkichsolidnych wykonawców do składania ofert na „Budowę przyłączy cieplnych (4 zadania) i węzła cieplnego (1 zadanie) ”  - nr postępowania DI/06/2019. ● Ofertę należy składaćdrogą elektroniczną na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/mpec_lesznow terminie do dnia 25.03.2019r. do godziny 10.00. ● Procedura ofertowaniamoże być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji Wykonawcy w baziePlatformy lub poprzez uprzednią jego indywidualną rejestrację.

Uwaga: Wykonawcaniezarejestrowany w bazie Platformy jest zobowiązany potwierdzić swój adrese-mail klikając „czerwony przycisk” po wprowadzeniu oferty na Platformę. W przeciwnym wypadku oferta jest niepotwierdzona i może zostać nierozpatrzona.

● Warunki udziału wpostępowaniu, opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz wymaganych dokumentów zawartow Instrukcji przetargowej nr DI/06/2019 stanowiącej załącznik do niniejszejprocedury.●  Powyższe zamówienie jest zamówieniempublicznym sektorowym do udzielenia którego nie stosuje się przepisów ustawy zdnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku:- pytań merytorycznych: prosimy o kontaktpoprzez platformę zakupową: za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Wyślij wiadomość" - pytań związanych z obsługą platformy:proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus podnr 22 101 02 02, czynnym odponiedziałku do piątku w godzinach 7:00do 17:00.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zal7a UMOWA przył.pdf pdf 378.1 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal7b UMOWA wezel.pdf pdf 343.07 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
IPO06 - bud przył (4) + węzeł (1).pdf pdf 8647.32 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal1- cz. formalna.doc doc 68.5 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal2a-oswiadczenia.doc doc 61 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal2b-oswiadczenie dot sp.z o.o..doc doc 62 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal3-podwykon.doc doc 72.5 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal4- zobwiązanie do udost zas.doc doc 79 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal5-wykaz robot.doc doc 81.5 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal6-oswiadczenie RODO.doc doc 55.5 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal8 B- wym technicz.pdf pdf 117.09 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal8 dokumentacxje projektowe.pdf pdf 51888.88 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal9 przedmiary.pdf pdf 386.48 2019-03-08 11:43:00 Postępowanie
zal8 zad1 proj przył K2.pdf pdf 14417.44 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal9 zad1 przedmiarK2.pdf pdf 86.47 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal8 zad2 proj przyl TEXO7.pdf pdf 10388.76 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal9 zad2 przedmiarTEXO7.pdf pdf 111.8 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal8 zad3 proj przyl Grunwaldzka.pdf pdf 4957.77 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal9 zad3 przedmiarGrunwaldzka.pdf pdf 90.48 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal8 zad4 proj przył Zamenhofa.pdf pdf 2004.8 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal8 zad5 proj wezeł zamenhofa.pdf pdf 20112.88 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal9 zad5 przedmiar wezelZamenhofa.pdf pdf 117.41 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal8 B- wym technicz.pdf pdf 117.09 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal8 B- wym technicz.pdf pdf 117.09 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal8 B- wym technicz.pdf pdf 117.09 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal8 B- wym technicz.pdf pdf 117.09 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal9 zad4 przedmiarprzylZamenhofa.pdf pdf 183.78 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal8 B- wym technicz.pdf pdf 117.09 2019-03-08 11:43:00 Przedmiot zamówienia
zal1- cz. formalna.doc doc 68.5 2019-03-08 11:43:00 Kryterium
zal7a UMOWA przył.pdf pdf 378.1 2019-03-08 11:43:00 Kryterium
zal7b UMOWA wezel.pdf pdf 343.07 2019-03-08 11:43:00 Kryterium
zal2a-oswiadczenia.doc doc 61 2019-03-08 11:43:00 Kryterium
zal2b-oswiadczenie dot sp.z o.o..doc doc 62 2019-03-08 11:43:00 Kryterium
zal5-wykaz robot.doc doc 81.5 2019-03-08 11:43:00 Kryterium
zal6-oswiadczenie RODO.doc doc 55.5 2019-03-08 11:43:00 Kryterium
zal3-podwykon.doc doc 72.5 2019-03-08 11:43:00 Kryterium
zal4- zobwiązanie do udost zas.doc doc 79 2019-03-08 11:43:00 Kryterium
zal4- zobwiązanie do udost zas.doc doc 79.5 2019-03-22 10:21:26 Publiczna wiadomość
Zal1a - cena oferty.doc doc 51 2019-03-19 09:17:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-03-22 10:22 Beata Raburska W związku z omyłkowym załącznikiem nr 4, zamawiający przekazuje poprawny załącznik nr 4 dla niniejszego postępowania.

zal4- zobwiązanie do [...].doc

2019-03-19 09:17 Beata Raburska Zamawiający uzupełnia specyfikację o brakujący załącznik dla ofert składanych papierowo.

Zal1a - cena oferty. [...].doc

2019-03-18 11:10 Beata Raburska Zamawiający udziela następujących wyjaśnień do postępowania pn.: „Zadanie nr 5: Budowa węzła cieplnego w budynku wielorodzinnym przy ul. Zamenhofa 14-18 w Lesznie” (nr postępowania: DI/06/2019):
Pyt.1. Dotyczy projektu umowy:
Wykonawca zwraca uwagę, iż opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy mogą wynikać nie tylko z winy Wykonawcy lub Zamawiającego, lecz także z działań siły wyższej lub osób trzecich. W takiej sytuacji Wykonawca nie może ponosić odpowiedzialności za niedotrzymanie terminu wykonania robót. Ponadto przy obecnym zapisie § 3 ust. 8 nie jest możliwe oszacowanie ewentualnych konsekwencji odszkodowawczych. W związku z powyższym wnosimy o:
a) zmianę § 3 ust. 8 z:
„8. W przypadku zagrożenia niewykonania przedmiotu umowy w wymaganym terminie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Zamawiający może polecić Wykonawcy podjęcie kroków dla przyspieszenia tempa robót. Wszystkie koszty związane z podjętymi działaniami obciążają Wykonawcę, chyba, że niezwłocznie uzasadni on, iż termin wykonania robót nie jest niczym zagrożony. W przypadku dwukrotnego nie zastosowania się przez Wykonawcę do poleceń - Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy z prawem żądania od Wykonawcy pełnego odszkodowania niezależnie od kar umownych przewidzianych w niniejszej umowie. Wykonawcy nie przysługuje w takim przypadku prawo do jakichkolwiek odszkodowań. Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia za faktycznie wykonaną robotę, która zostanie wyceniona na koszt Wykonawcy przez zaakceptowanego przez obie Strony umowy rzeczoznawcę”
na:
„8. W przypadku zagrożenia niewykonania przedmiotu umowy w wymaganym terminie z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Zamawiający może polecić Wykonawcy podjęcie kroków dla przyspieszenia tempa robót. Wszystkie koszty związane z podjętymi działaniami

obciążają Wykonawcę, chyba, że niezwłocznie uzasadni on, iż termin wykonania robót nie jest niczym zagrożony. W przypadku dwukrotnego nie zastosowania się przez Wykonawcę do poleceń - Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy. Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia za faktycznie wykonaną robotę, która zostanie wyceniona na koszt Wykonawcy przez zaakceptowanego przez obie Strony umowy rzeczoznawcę”,
ewentualnie o jego zmianę, z której będzie wynikała maksymalna kwotowa odpowiedzialność Wykonawcy w odniesieniu do jego wynagrodzenia umownego np. do wysokości wartości wadliwego węzła;
b) zmianę § 13 ust. 2 pkt 2.1. ppkt a z:
„a) 0,1% wartości całego przedmiotu umowy brutto za każdy dzień opóźnienia w zakończeniu realizacji przedmiotu umowy, liczonego od następnego dnia po upływie terminu wyznaczonego na wykonanie zamówienia do dnia faktycznego odbioru, jeżeli opóźnienie powstało z przyczyn niezależnych od Zamawiającego”
na:
„a) 0,1% wartości całego przedmiotu umowy brutto za każdy dzień opóźnienia w zakończeniu realizacji przedmiotu umowy, liczonego od następnego dnia po upływie terminu wyznaczonego na wykonanie zamówienia do dnia faktycznego odbioru, jeżeli opóźnienie powstało z przyczyn zależnych od Wykonawcy”.
Odp.1. Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany w umowie.

Pyt.2. Dotyczy projektu umowy:
Przy obecnej konstrukcji zapisu § 4 ust. 6 Wykonawca jest narażony na otrzymanie niepełnego wynagrodzenia w sytuacji, gdy z winy właściciela obiektu węzeł nigdy nie zostanie uruchomiony. Jest to sytuacja niedopuszczalna, gdyż Wykonawca nie może ponosić konsekwencji działań osób trzecich, na które nie ma wpływu. Wnosimy zatem o zmianę § 4 ust. 6 z:
„6. Podstawą zapłaty za wykonane roboty będzie faktura końcowa wraz z załączonym do niej protokołem odbioru robót podlegających fakturowaniu. W przypadku braku możliwości uruchomienia węzła cieplnego z winy właściciela obiektu, Zamawiający dopuszcza płatność częściową w wysokości 80% wartości umowy, po dokonaniu odbioru technicznego i zgłoszenia gotowości węzła do uruchomienia”
na:
„6. Podstawą zapłaty za wykonane roboty będzie faktura końcowa wraz z załączonym do niej protokołem odbioru robót podlegających fakturowaniu. W przypadku braku możliwości uruchomienia węzła cieplnego z winy właściciela obiektu, Zamawiający dopuszcza płatność po dokonaniu zgłoszenia gotowości węzła do uruchomienia”,
lub ewentualnie określenie konkretnego terminu kiedy Wykonawca otrzyma należne mu wynagrodzenie za prawidłowo wykonane prace.
Odp.2. Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany w umowie. Zamawiający dopuszcza jedynie uzupełnienie zapisu § 4 ust. 7 o ust. 7a) i o następujące treści:
„7. Podstawę do wystawienia faktury końcowej stanowi zakończenie realizacji przedmiotu umowy potwierdzone protokołem odbioru końcowego robót stanowiących przedmiot umowy, podpisanym przez Strony umowy z zastrzeżeniem ust. 7a).
7a) W przypadku braku możliwości uruchomienia węzła cieplnego z winy właściciela obiektu do terminu określonego w § 3 ust. 1.2, Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia faktury częściowej zgodnie z § 4 ust. 6 oraz faktury końcowej po upływie 60 dni od daty określonej w § 3 ust. 1.2 w wysokości 20% wartości umowy. Zapłata faktury końcowej nie zwalnia Wykonawcy z czynności uruchomienia węzła w terminie uzgodnionym przez Strony.”

Pyt.3. Dotyczy projektu umowy:
Zdaniem Wykonawcy zgłoszenie przez Zamawiającego awarii lub innej nieprawidłowości w działaniu sprzętu powinno nastąpić jak najkrótszym terminie, aby w ten sposób uniknąć pogłębiania się usterki. W związku z powyższym wnosimy o zmianę § 11 ust. 17 z:
„17. O wykryciu wady w okresie gwarancji i rękojmi Zamawiający obowiązany jest zawiadomić Wykonawcę na piśmie składając pisemną reklamację, a także telefonicznie lub faxem albo scanem, jednakże wymaga to następnie potwierdzenia w formie pisemnej (listem poleconym). Zawiadomienie winno zawierać wykaz dostrzeżonych wad oraz może proponować termin na ich usunięcie”
na:
„17. O wykryciu wady w okresie gwarancji i rękojmi Zamawiający obowiązany jest zawiadomić Wykonawcę na piśmie w terminie 3 dni od ujawnienia wady składając pisemną reklamację, a także telefonicznie lub faxem albo scanem, jednakże wymaga to następnie potwierdzenia w formie pisemnej (listem poleconym). Zawiadomienie winno zawierać wykaz dostrzeżonych wad oraz może proponować termin na ich usunięcie”.
Odp.3. Zamawiający wprowadza zaproponowaną zmianę w umowie.

Pyt.4. Dotyczy projektu umowy:
Wykonawca zwraca uwagę, iż zapis § 11 ust. 20 nie precyzuje, czy odnosi się on do terminów wymienionych w ustępie 18 lub 19 § 11, czy też innych zawartych w umowie. W przypadku, gdy zapis ten powołuje się na terminy zawarte w § 11 ust. 19, zauważyć należy, iż Wykonawca może nie być w stanie odpowiedzieć na reklamację w terminach umownych z przyczyn od niego niezależnych. W związku z tym wnosimy o wykreślenie ust. 20 z § 11.
Odp.4. Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany w umowie.

Pyt.5. Dotyczy projektu umowy:
W przypadku wystąpienia ewentualnych wad lub usterek, to Wykonawca jako gwarant i podmiot odpowiedzialny z tytułu rękojmi powinien decydować o sposobie usunięcia usterki lub wady. Ponadto zauważyć należy, iż Wykonawca posiada wieloletnie doświadczenie w swojej dziedzinie oraz odpowiednią wiedzę i kwalifikacje do wykonywania tego typu napraw. Wnosimy zatem o:
a) zmianę § 11 ust. 27 z:
„27. Wybór sposobu usunięcia wad należy do Wykonawcy, jednakże Zamawiający może zalecić określony sposób usunięcia, jeżeli przemawiają za tym względy technologiczne. Wykonawca może nie uwzględniać powyższych zaleceń jedynie z ważnych, uzasadnionych powodów”
na:
„27. Wybór sposobu usunięcia wad należy do Wykonawcy”;
b) wykreślenie ust. 33 z § 11.
Odp.5. Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany w umowie.

Pyt.6. Dotyczy projektu umowy:
W celu doprecyzowania istotnych dla Wykonawcy zapisów umowy wnosimy o zmianę § 11 ust. 30 z:
„30. Okres rękojmi na roboty lub materiały naprawione będzie się rozpoczynał ponownie od dnia zakończenia naprawy”
na:
„30. Okres rękojmi naprawionego elementu będzie się rozpoczynał ponownie od dnia zakończenia naprawy”.
Odp.6. Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany w umowie.

Pyt.7. Dotyczy projektu umowy:
Zgodnie z art. 647 i art. 654 Kodeksu cywilnego oraz dominującym poglądem w orzecznictwie jednym z podstawowych obowiązków Zamawiającego jest odbiór zgłoszonych przez Wykonawcę robót. Protokół z tej czynności stanowi podstawę do dokonania rozliczeń stron i umożliwia Wykonawcy żądanie zapłaty należnego mu wynagrodzenia, a na podstawie art. 395 § 2 Kodeksu cywilnego za świadczone usługi oraz za korzystanie z rzeczy należy się drugiej stronie odpowiednie wynagrodzenie. W związku z powyższym wnosimy o zmianę § 14 ust. 7 z:
„7. Zamawiający, w razie odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do :
7.1. dokonania odbioru robót przerwanych oraz przedstawionych do zapłaty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia,
7.2. dokonania zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia,
7.3. przejęcia od Wykonawcy pod swój dozór terenu budowy,
7.4. odkupienia zakupionych na tę budowę nietypowych materiałów i urządzeń, które nie mogą być wykorzystane do realizacji innych robót nie objętych niniejszą umową”
na:
„7. Zamawiający, w razie odstąpienia od umowy obowiązany jest do :
7.1. dokonania odbioru robót przerwanych oraz przedstawionych do zapłaty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia,
7.2. dokonania zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia,
7.3. przejęcia od Wykonawcy pod swój dozór terenu budowy,
7.4. odkupienia zakupionych na tę budowę nietypowych materiałów i urządzeń, które nie mogą być wykorzystane do realizacji innych robót nie objętych niniejszą umową”.
Odp.7. Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany w umowie.

Pyt.8. Dotyczy projektu umowy:
W punkcie 2.1.3. Instrukcji Przygotowania Oferty Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w postaci dysponowania osobami o konkretnych kwalifikacjach. Zamawiający nie załączył gotowego wzoru wykazu osób, jak również zgodnie z pkt 2.4.1. oraz 5.2. nie wymaga złożenia takiego wykazu. W związku z powyższym prosimy o wyjaśnienie, czy w celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wystarczy tylko oświadczenie zawarte w załączniku nr 2, czy też należy do oferty załączyć wykaz osób według własnego wzoru?

Odp.8. Wystarczy tylko oświadczenie zawarte w załączniku nr 2.
2019-03-14 10:07 Beata Raburska Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informuje, że wprowadza następujące zmiany do opisu przedmiotu zamówienia:
w części B - Część techniczna instrukcji przygotowania oferty, w ust.2 dla zadania nr 2 zostają zmienione zapisy co do terminów realizacji tego zadania. Aktualny poprawiony zapis brzmi:

„Zadanie nr 2: Budowa przyłącza cieplnego preizolowanego 2xDN65/140 do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Chociszewskiego w Lesznie (TEXO7).
Rozpoczęcie robót: nie później niż 14 dni od daty zawarcia umowy.
Realizacja odcinka oznaczonego na mapie sytuacyjnej Z1-R1 w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy.
Ostateczne zakończenie robót i zgłoszenie do odbioru: do 15 lipca 2019r.
1.1. Wpięcie w sieć istniejącą: wykonać w dniach przerwy remontowej MPEC w przewidywanym terminie 27.06-02.07.2019r. po uprzednim uzgodnieniu dokładnej daty wykonywania robót z Działem Eksploatacji MPEC.
Uwaga: Przerwa na prace demontażowe i montażowe powodujące konieczność wyłączenia z ruchu istniejącej sieci cieplnej nie może przekroczyć łącznie 5-ciu dni od momentu przygotowania sieci przez służby eksploatacyjne MPEC do przepięcia.”

Uwaga: W związku z wprowadzeniem zmiany w terminie wykonania części robót o której mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza dokonanie technicznego odbioru częściowego robót dla odcinka Z1-R1 i dokonanie częściowej płatności za te roboty w wysokości 30% wartości umowy. Powyższy zapis zostanie wprowadzony, dla zadania nr 2, do Umowy z Wykonawcą, po jego wyborze.
W przypadku wykonania całości robót za wyjątkiem wpięcia w sieć, które musi zostać zrealizowane w terminie przerwy remontowej, dopuszcza się techniczny odbiór częściowy całego przyłącza i płatność częściową w wysokości nie wyższej niż 85% wartości umowy. Pozostała płatność zostanie zrealizowana po odbiorze końcowym.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Budowa przyłącza cieplnego preizolowanego 2xDN80/160 do dwóch budynków K2 przy ul. Ostroroga w Lesznie (etap II) zakres wg opisu przedmiotu zamówienia + załączyć wycenę w postaci kosztorysu ofertowego

zal8 zad1 proj przył [...].pdf

zal9 zad1 przedmiarK [...].pdf

zal8 B- wym technicz [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
2 Budowa przyłącza cieplnego preizolowanego 2xDN65/140 do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Chociszewskiego w Lesznie (TEXO7) zakres wg opisu przedmiotu zamówienia + załączyć wycenę w postaci kosztorysu ofertowego

zal8 zad2 proj przyl [...].pdf

zal9 zad2 przedmiarT [...].pdf

zal8 B- wym technicz [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
3 Budowa przyłącza cieplnego preizolowanego 2xDN50/125 do budynku handlowo-usługowego przy ul. Grunwaldzkiej w Lesznie zakres wg opisu przedmiotu zamówienia + załączyć wycenę w postaci kosztorysu ofertowego

zal8 zad3 proj przyl [...].pdf

zal9 zad3 przedmiarG [...].pdf

zal8 B- wym technicz [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
4 Budowa przyłącza cieplnego preizolowanego 2xDN80/160 oraz, 2xDN65/140 do budynku wielorodzinnego przy ul. Zamenhofa 14-18 w Lesznie zakres wg opisu przedmiotu zamówienia + załączyć wycenę w postaci kosztorysu ofertowego

zal8 zad4 proj przył [...].pdf

zal8 B- wym technicz [...].pdf

zal9 zad4 przedmiarp [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
5 Budowa węzła cieplnego w budynku wielorodzinnym przy ul. Zamenhofa 14-18 w Lesznie zakres wg opisu przedmiotu zamówienia + załączyć wycenę w postaci kosztorysu ofertowego

zal8 zad5 proj wezeł [...].pdf

zal9 zad5 przedmiar [...].pdf

zal8 B- wym technicz [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3158 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 3. Oświadczamy, że akceptujemy istotne postanowienia umowy zawarte w załączniku nr 7a i 7b do ipo (wzór umowy) - proszę potwierdzić

zal7a UMOWA przył.pd [...].pdf

zal7b UMOWA wezel.pd [...].pdf

(0)
3 Wypełniony załącznik nr1 - proszę załączyć podpisane skany (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zal1- cz. formalna.d [...].doc

(0)
4 Oświadczenia 2a i 2b - proszę załączyć podpisane skany (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zal2a-oswiadczenia.d [...].doc

zal2b-oswiadczenie d [...].doc

(0)
5 Wykaz robót budowlanych - proszę załączyć wypełniony załącznik nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zal5-wykaz robot.doc

(0)
6 Oświadczenie RODO - proszę załączyć wypełniony załącznik nr 6 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zal6-oswiadczenie RO [...].doc

(0)
7 Informacja o podwykonawcach - proszę potwierdzić, czy Wykonawca zatrudni podwykonawców i załączyć wypełnione dokumenty i oświadczenia - jeśli dotyczy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zal3-podwykon.doc

zal4- zobwiązanie do [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 516