Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 6/MBIU/DCZP/2019/P na ,,Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP” Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy”

Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2019 13:38:00
Składania : 14-03-2019 10:00:00
Otwarcia : 14-03-2019 11:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

                        Wrocław, dnia 07.03.2019r.

Nrsprawy: 6/MBIU/DCZP/2019/P  

OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM  

Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy zdnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2018 r.poz. 1986), „Dolnośląskie Centrum ZdrowiaPsychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzieleniezamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartościszacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych napodstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: 

,,Sukcesywnadostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych,,DCZP” Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy”  

data publikacji ogłoszenia wBiuletynie Zamówień Publicznych: 2019-03-07 r.

numer ogłoszenia: 522526-N-2019 zdnia 2019-03-07 r.

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszeniedotyczy: zamówienia publicznego. 

Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej orazwykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionychorganizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społecznąi zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanychNie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiającypowierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyliprowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnieprzez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanieoraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby dokontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólniez zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi zinnych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajoweprawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numeridentyfikacyjny 02118481900000, ul. Wybrzeże JózefaConrada-Korzeniowskiego  18 , 50-226  Wrocław, woj. dolnośląskie,państwo Polska, tel. 71 77 66 212, , e-mail mczarnecka@dczp.wroclaw.pl,dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks 71 77 66 200. Adres strony internetowej (URL): Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadkuwspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnegoprzeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzeniepostępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowaniaodpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przezkażdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone wimieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośrednidostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie Adres strony internetowej, na którejzamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie www.dczp.ibip.wroc.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jestograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Tak adres https://platformazakupowa.pl/dczp_wroclaw  Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: w wersji papierowej Wymagane jest przesłanie ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacja elektroniczna wymagakorzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólniedostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przezzamawiającego: ,,Sukcesywnadostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych,,DCZP” Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy” Numer referencyjny: 6/MBIU/DCZP/2019/P Przed wszczęciem postępowania oudzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwości składaniaofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następującychczęści lub grup części:Maksymalna liczba części zamówienia, naktóre może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilośćdostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jestsukcesywna dostawa materiałów biurowo – eksploatacyjnych dla jednostekorganizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonychmateriałów. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław –Magazyn .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikunr 1a do SIWZ– formularzu cenowym. Przedmiot umowy winien być nowy, wolny odwad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy. W celu potwierdzenia spełnianiaparametrów i standardów jakościowych oferowanych środków Wykonawca musizałączyć do każdego artykułu, jego opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnieze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów (w języku polskim) lub kserokopięinnego dokumentu zawierającą nazwę produktu, producenta wyrobu, dokładny opiscech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy.Dostawa materiałów biurowo - eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającegonastępować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikaćbędzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e-mailem lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy, przez pracownikaMagazynu. Warunki gwarancji : 1) Na wykonany cały przedmiot zamówieniaWykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy, 2) Termingwarancji liczony jest od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii. 3) Okresgwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przezwykonawcę okresy gwarancji w innej jednostce czasu aniżeli wymagana,Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące przyjmując, że miesiącliczy odpowiednio: 4 tygodnie lub 30 dni, a zaokrąglenie zawsze nastąpi dopełnych miesięcy w dół. II.5) Główny kod CPV: 30190000-7 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 22850000-3 30193700-5 30197000-6 44812000-5 39222100-5 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podajeinformacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: PLN (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzieleniezamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będziezamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na któryzostał ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach:    lub dniach: lub data rozpoczęcia:   lub zakończenia: Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 2019-07-15 II.9) Informacje dodatkowe: od dnia podpisania umowy do15.07.2019r.

SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lubekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowaOkreślenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewidujewykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewidujenastępujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczeniaokreślona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGOPOTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriówselekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym,nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj.Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa • Zamawiający nie stawia wtym zakresie żadnych wymagań III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WPOSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, OKTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeliwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, wymienionych w pkt. 7.8.2) litera a) składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jegolikwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - Dokumenty, o których mowa w pkt7.9.1) litera a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, niewydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.9.1) zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokumentmiał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwymze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesieniawadium: Nie Informacja na temat wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium. IV.1.3) Przewiduje się udzieleniezaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert wpostaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogówelektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia ofertywariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwoinnowacyjne) Liczba wykonawców   Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców   Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowejlub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcjielektronicznej (przetargnieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartościbędą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co doprzedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie cena 60,00 Termin dostawy 40,00 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o którejmowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialogkonkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji zogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogukonkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwainnowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:Adres strony internetowej, na której jest dostępnyopis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacjiwykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeńinformatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej,w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektroniczneji czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziałuw licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowieńzawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboruwykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 6 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowywarunków ich wprowadzenia. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji ocharakterze poufnym (jeżelidotyczy): Środki służące ochronie informacji ocharakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-03-14, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (odostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnieniepostępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środkówpochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środkówz pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lubczęści zamówienia: NieIV.6.5) Przewiduje się unieważnieniepostępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniuzamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzałprzeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe:     

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 do SIWZ.doc doc 38 2019-03-07 13:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy - druk zamówienia.doc doc 67.5 2019-03-07 13:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ.doc doc 35.5 2019-03-07 13:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do Umowy - Reklamacja.doc doc 40.5 2019-03-07 13:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ.doc doc 35 2019-03-07 13:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ.doc doc 36.5 2019-03-07 13:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.pdf pdf 393.24 2019-03-07 13:38:00 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 942.53 2019-03-07 13:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.doc doc 61 2019-03-07 13:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SIWZ - formularz cenowy.xls xls 157 2019-03-07 13:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a do SIWZ - formularz cenowy.xls xls 157 2019-03-07 13:38:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Formularz Cenowy -

Załącznik nr 1a do S [...].xls

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostawy 40% - (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 322