Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa fabrycznie nowych nawiertek wodociągowych i obudów. Przetarg nieograniczony prowadzony na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie - wydanie 5.

Termin:
Zamieszczenia : 17-01-2019 13:36:36
Składania : 31-01-2019 11:00:00
Otwarcia : 31-01-2019 11:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

 Zamawiający- Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna  w Częstochowie ul. Jaskrowska14/20 tel. (34) 365-54-48, fax. (34) 365-15-82,e-mail: poczta@pwik.czest.pl  ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowych nawiertek wodociągowych   i obudów  w ilości i o parametrach określonych  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.  

Miejsce realizacji dostaw: Magazyn Zamawiającego w Częstochowie, przy ul. Jaskrowskiej 14/20.  

Wymagany termin realizacji zamówienia: Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. W czasie obowiązywania umowy dostawy realizowane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia. Ocena spełniania wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych  w Specyfikacji Istotnych Warunków Zmówienia. 

SpecyfikacjaI stotnych Warunków Zamówienia dostępna w załączniku.

 Specyfikacja jest bezpłatna. 

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 

Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych - P. Paweł Hałubek tel.(34) 377-32-80, - w sprawach proceduralnych - P. Katarzyna Walenta tel. (34) 377-31-76,w dniach roboczych, w godzinach od 07:00 do 15:00,- wsparcie techniczne dotyczące składania ofert i komunikacji na Platformie zakupowej Open Nexus  - 22 101 02 02. 

Kryteria wyboru oferty: cena ofertowa  – 100 %.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia II etapu postepowania – dogrywki w formie aukcji elektronicznej na zasadach opisanych w SIWZ.

Oferty należy składać wyłącznie elektronicznie poprzez wykorzystanie odpowiednich aplikacji, dedykowanych dla niniejszego postępowania na stroniehttps://platformazakupowa.pl/pwik_czest.  

W postępowaniu oprócz oferty i dokumentów należy złożyć wzory oferowanego asortymentu zgodnie  z zapisami SIWZ. 

Termin składania ofert iwzorów upływa 31.01.2019r. o godz. 11:00.

Oferty zostaną otwarte na Platformie zakupowej  automatycznie po upływie terminu składania ofert.  

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od daty upływu ostatecznego terminu składania ofert. 

 Zamawiającynie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.    

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.pdf pdf 230.69 2019-01-17 13:36:36 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 OŚWIADCZENIE.doc doc 34.5 2019-01-17 13:36:36 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 FORMULARZ OFERTOWY.doc doc 90 2019-01-17 13:36:36 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 WZÓR UMOWY.pdf pdf 98.99 2019-01-17 13:36:36 Postępowanie
Regulamin udzielania zamowień na dostawy, usługi i roboty budowlane w przedsiebiorstwie - wydanie 5.pdf pdf 5859.13 2019-01-17 13:36:36 Postępowanie
Polityka ZSZ.pdf pdf 63.49 2019-01-17 13:36:36 Postępowanie
KLAUZULA INFORMACYJNA.pdf pdf 43.45 2019-01-17 13:36:36 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Roczna dostawa nawiertek i obudów. Należy podać łączną wartość dostaw nawiertek i obudów objętych zamówieniem - wyliczoną zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. - Proszę dołączyć skan wypełnonego i podpisanego dokumentu. (0)
3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (0)
4 Karty katalogowe proponowanych wyrobów. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (0)
5 Atesty Państwowego Zakładu Higieny. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (0)
6 Deklaracje zgodności z Polską Normą. - Proszę dołączyć skan dokumentu. (0)
7 Formularz ofertowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. - Proszę dołączyć skan wypełnonego i podpisanego dokumentu. (0)
8 Pełnomocnicto - jeśli dotyczy. - Proszę dołączyć skan dokumentu - jeśli dotyczy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 347