Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych do Szkół Podstawowych, Przedszkola nr 8 i Centrum Usług Wspólnych z terenu Gminy Miejskiej Tczew

Deadlines:
Published : 10-01-2019 11:34:38
Placing offers : 16-01-2019 11:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w ciągu 5 dni roboczych od dnia zamówienia przez poszczególną jednostkę, bezpośrednio do :
Przedszkola nr 8 ul. Jodłowa 6, Tczew
Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Czyżykowska 69, Tczew
Sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi;, ul. Gdańska 2
lub ul. Południowa 6, Tczew
Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Wł. Jagiełły 6, Tczew
Szkoły Podstawowej Nr 5; ul. Westerplatte 18, Tczew
Szkoły Podstawowej Nr 7; ul. Stoczniowców 15a, Tczew
Szkoły Podstawowej nr 8, ul. Armii Krajowej 80, Tczew
Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Marii Konopnickiej 11, Tczew
Szkoły Podstawowej Nr 11; ul. Saperska 12, Tczew
Szkoły Podstawowej Nr 12, ul. Topolowa 23, Tczew
Centrum Usług Wspólnych, ul. Kołłątaja 9 Tczew
Jeden Wykonawca ma prawo złożyć oferty dla wszystkich wyżej wymienionych jednostek. (max na 12 zadań)
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12. 2019 r.
Wszelkie koszty dostawy artykułów biurowych ponosi Wykonawca.
Dokumenty jakie Wykonawca powinien dołączyć składając ofertę:
1. Ofertę cenową - na podstawie wypełnionego załącznika ( opis pozycji- uzupełnić należy ceny jednostkowe brutto dla poszczególnych produktów w tabeli)
2. Postanowienia umowy
3. Wpis do działalności gospodarczej

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
postanowienia umowy.docx docx 25.06 2019-01-10 11:34:38 Proceeding
zadanie nr 1 przedszkole.xlsx xlsx 17.89 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
zadanie nr 2 -SP1.xlsx xlsx 19.23 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
zadanie nr 3- SSP 2 ul Gdańska .xlsx xlsx 40.87 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
zadanie nr 4-SSp2 Południowa.xlsx xlsx 17.05 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
zadanie nr 5-SP4.xlsx xlsx 22.87 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
zadanie nr 6-SP5.xlsx xlsx 31.42 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
zadanie nr 7-SP7.xlsx xlsx 24.49 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
zadanie nr 8- SP8.xlsx xlsx 18.46 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
zadanie nr 9-SP10.xlsx xlsx 19.72 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
zadanie nr 10-sp11.xlsx xlsx 22.78 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
zadanie nr 11-SP12.xlsx xlsx 26.41 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
zadanie nr 12- CUW.xlsx xlsx 39.44 2019-01-10 11:34:38 Subject of the order
umow nr 1.docx docx 24.42 2019-01-17 09:57:30 Public message
umow nr 2.docx docx 24.49 2019-01-17 09:57:44 Public message
umow nr 3.docx docx 24.62 2019-01-17 09:57:51 Public message
umow nr 4.docx docx 24.47 2019-01-17 09:58:00 Public message
umow nr 5.docx docx 24.46 2019-01-17 09:58:05 Public message
umow nr 6.docx docx 24.45 2019-01-17 09:58:11 Public message
umow nr 7.docx docx 24.37 2019-01-17 09:58:16 Public message
umow nr 8.docx docx 24.48 2019-01-17 09:58:21 Public message
umow nr 9.docx docx 24.65 2019-01-17 09:58:33 Public message
umow nr 10.docx docx 24.54 2019-01-17 09:58:38 Public message
umow nr 11.docx docx 24.48 2019-01-17 09:58:46 Public message
umow nr 12.docx docx 24.23 2019-01-17 09:58:51 Public message

Announcements

2019-01-17 09:59 Alina Ambroziak Dzień dobry,
w załączniku przesyłam umowy do podpisania. Tak jak wcześniej pisałam, proszę o podpisanie umów przez osobę upoważnioną i dostarczenie ich wraz z załącznikami do CUW w jak najszybszym terminie. Odeślemy je Państwu pocztą po podpisaniu przez Dyrektora CUW.

umow nr 1.docx

umow nr 2.docx

umow nr 3.docx

umow nr 4.docx

umow nr 5.docx

umow nr 6.docx

umow nr 7.docx

umow nr 8.docx

umow nr 9.docx

umow nr 10.docx

umow nr 11.docx

umow nr 12.docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie nr 1-Przedszkole nr 8 opis w załączniku

zadanie nr 1 przedsz [...].xlsx

1 pc. - (0)
2 Zadanie nr 2 -Szkoła Podstawowa Nr 1 opis w załączniku

zadanie nr 2 -SP1.xl [...].xlsx

1 pc. - (0)
3 Zadanie nr 3- SSP 2, Gdańska 2 opis w załączniku

zadanie nr 3- SSP 2 [...].xlsx

1 pc. - (0)
4 Zadanie nr 4- SSP 2 ul. Południowa 6 opis w załączniku

zadanie nr 4-SSp2 Po [...].xlsx

1 pc. - (0)
5 Zadanie nr 5- Szkoła Podstawowa nr 4 opis w załączniku

zadanie nr 5-SP4.xls [...].xlsx

1 pc. - (0)
6 Zadanie nr 6 - Szkoła Podstawowa Nr 5 opis w załączniku

zadanie nr 6-SP5.xls [...].xlsx

1 pc. - (0)
7 Zadanie nr 7 - Szkoła Podstawowa Nr 7 opis w załączniku

zadanie nr 7-SP7.xls [...].xlsx

1 pc. - (0)
8 Zadanie nr 8 - Szkoła Podstawowa nr 8 opis w załączniku

zadanie nr 8- SP8.xl [...].xlsx

1 pc. - (0)
9 Zadanie nr 9 - Szkoła Podstawowa Nr 10 opis w załączniku

zadanie nr 9-SP10.xl [...].xlsx

1 pc. - (0)
10 Zadanie nr 10 - Szkoła Podstawowa Nr 11 opis w załączniku

zadanie nr 10-sp11.x [...].xlsx

1 pc. - (0)
11 Zadanie nr 11 - Szkoła Podstawowa nr 12 opis w załączniku

zadanie nr 11-SP12.x [...].xlsx

1 pc. - (0)
12 Zadanie nr 12-Centrum Usług wspólnych opis w załączniku

zadanie nr 12- CUW.x [...].xlsx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 termin dostawy - 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez jednostkę samorządową (0)
2 termin płatności za dostawę - 21 dni od daty wystawienia faktury (0)
3 termin przydatności - co najmniej 6 miesięcy od dnia dostawy do jednostki (0)
4 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 368