Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-11-2018 11:49:18 |
Składania : | 08-11-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Zapytanie ofertowe – szczegółowy opis zamówienia
Urząd Dozoru Technicznego zwracasię z prośbą o przedstawienie oferty na świadczenie usług przeglądówtechnicznych i konserwacji oraz serwisu urządzeń i instalacji gazowej w Biurze Urzędu Dozoru Technicznego w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej 99, zgodnie zpozycjami wymienionymi w formularzu ofertowym który stanowi załącznik nr 2 .
Przewidywany okres, na jaki zostanie zawarta umowa – 01.12.2018 – 30.11.2021 (36 m-cy)
Przedmiotemumowy będzie świadczenie usług polegających na :okresowych przeglądach technicznych ikonserwacji (2 razy w roku – jeden przegląd w terminie 15 kwietnia-15 maja, drugi przegląd w terminie 15 września – 15 października każdego roku): a) 2 szt. - stojące kotły kondensacyjny C230 ECO DeDietrich o mocy nominalnej po200kW wraz z palnikami gazowymicylindrycznymi, konsolami sterowniczymi,automatyką dla CO, CT oraz CWU, naczyniem przeponowym REFLEX NG-80 (1 szt.)
b) pompy GRUNDFOS :- UPS 32-60- MAGNA 25-60- UPS-32-30 F- UPS 25-40 B 180- MAGNA 25-60
c) instalacji gazowej
d) systemdetekcji gazu GAZEX
wykonywanie serwisu technicznego – diagnostyka ewentualnych usterek, ww urządzeń/ instalacji oraz usuwanie ewentualnych awarii. Wymaga się przystąpienia do usunięcia awariiw terminie do 24h od zgłoszenia.
Udokumentowaniewszystkich wymienionych w pkt.2 czynności wpisem do książki kontroli instalacjiprzechowywanej w obiekcie.
Wofercie należy podać ryczałtową cenę wykonania czynności wymienionych wpkt.2.1.
Cena winna zawierać koszty dojazdu oraz wszelkie inne koszty związanez wykonaniem opisanych w tym punkcie czynności. Odrębniew ofercie należy podać cenę ryczałtową(obejmującą koszty dojazdu i inne koszty Wykonawcy oraz uwzględniającąrozpoczęcie czynności w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia) za 1roboczogodzinę czynności opisanych w pkt.2.2.
Po stronie Wykonawcy leży dostawa i wymiana materiałów eksploatacyjnychoraz utylizacja zużytych części bądź elementów. Usługapowinna być wykonana przez osoby posiadające odpowiednieuprawnienia/przeszkolenie.
Pozostałewarunki realizacji zamówienia określają „Istotne Postanowienia Umowy”, będącezałącznikiem do niniejszego Zapytania.
Oferta powinna zawierać :DatęofertyAdresataofertyCenynetto i bruttoPodpisz pieczęcią osoby sporządzającej ofertęTerminważności oferty
Dodatkowe informacje: Płatności za usługę będą dokonywane o jej wykonaniu, potwierdzonym wpisem do książkikontroli instalacji. Termin płatności wynosi 21 dni od daty otrzymaniaprawidłowo wystawionej faktury. Ewentualne pytania prosimy kierować na adres : ewa.luksza@udt.gov.pl
Zamawiającyzaleca zapoznanie się z charakterystyką i dokumentacją urządzeń/instalacji wgodz. 9-15, po uprzednim umówieniu wizyty z p. Ewa Łuksza, tel. 882-006-176,email: ewa.luksza@udt.gov.pl
Odpowiedzi na zapytanie ofertowe należyskładać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS wypełniającodpowiednie pozycje (rubryki) w systemie oraz załączając wypełniony Załączniknr 2 do Zapytania ofertowego.
Oferty prosimy składać do dnia 08.11.2018r. do godz.12.
Komunikaty