Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjnej i elektrycznej oraz drogowej nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa stałego Targowiska Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim – etap II

Termin:
Zamieszczenia : 24-10-2018 10:09:23
Składania : 30-10-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Zapytanieofertowe  na wykonanie zadania pn: „Pełnieniefunkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wbranży konstrukcyjnej i elektrycznej oraz drogowej nad realizacjąinwestycji pn. Przebudowastałego Targowiska Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim – etap II”w ramach dofinansowania na operacje typu „Inwestycjew targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnychproduktów” w ramach poddziałania „Wsparcieinwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijaniepodstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury ipowiązanej infrastruktury” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich nalata 2014-2020, oznaczenie sprawy: WPI.3033.10.2018. Zamawiający zwraca się z prośbą oprzygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.I. Nazwa i adres zamawiającegoMiasto Nowy Dwór Mazowiecki 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul.Zakroczymska 30tel.(22) 5122 230; faks: (22) 51 22 101e-mail: przetargi@nowydwormaz.plII. Tryb postępowaniaPostępowanie prowadzone jestzgodnie z Regulaminem udzielania zamówieńo wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty30 000 euro ustalonym Zarządzeniem Nr 86/2017 Burmistrza Miasta NowyDwór Mazowiecki z dnia 08 maja 2017 roku, zmienionym ZarządzeniemNr 62/2018 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 06 kwietnia 2018 roku.III. Przedmiot zamówienia1.   Przedmiotemzamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjneji elektrycznej oraz drogowej nad realizacjąinwestycji pn.: „Przebudowastałego Targowiska Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim –  etap II” polegającej na:1)   budowie zadaszenia części TargowiskaMiejskiego nr 1, 2)    przebudowienawierzchni placu postojowego i drogi dojazdowej.2.   Przedmiotem inwestycji jest budowa zadaszenia częściTargowiska Miejskiego nr 1 o powierzchni około 1750 m2  wrazz oświetleniem i odwodnieniem oraz  przebudowanawierzchni placu postojowego i drogi dojazdowej.3.   Opisprzedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikunr 1 do Zapytania ofertowego. IV. Termin wykonania zamówieniaPrzedmiot zamówienia należywykonać w terminie: od dnia podpisaniaumowy do 20 grudnia 2018 roku.V.Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami orazprzekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych doporozumiewania się z Wykonawcami1.   Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.2.   W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjeZamawiający i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, zapośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl,pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro. Zamawiający maprawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie wwyznaczonym przez niego terminie.3.   Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postacikrótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymaniakażdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogąelektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niegotakich dokumentów. 4.   Wykonawca składa ofertę drogę elektroniczną.5.    Wszelkąkorespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować zapośrednictwem Platformy zakupowej.6.   Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego owyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania. Zamawiający udzieliwyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składaniaofert, publikując je za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnejna stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej30 000 Euro, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego poprzez Platformę zakupową nie późniejniż w terminie 2 dni od dnia publikacji niniejszego Zapytania na powołanejPlatformie zakupowej i/lub w Bazie konkurencyjności.7.   Jeżeliwniosek o wyjaśnienie treści dokumentów dotyczących postępowania wpłynąłpo upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 6, lub dotyczyudzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawićwniosek bez rozpoznania.8.   Osobą uprawnioną dokontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektronicznąjest p. Dariusz Brzeziński.VI. Opissposobu przygotowania i składania ofert1.   Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.2.   Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowizałącznik nr 2 do Zapytania ofertowego i przesłana wraz zzałącznikami w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej nastronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej30 000 Euro, do dnia 30 października 2018 roku do godz. 12:00.3.   Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert –zostanie uznana za odrzuconą.4.   Oferta musi być sporządzona w języku polskim.5.   Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznymupływem terminu składania ofert.6.   Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogąelektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.VII. Warunkiudziału w postępowaniu, dokumenty składane na potwierdzenie spełniania tychwarunków oraz sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu1.    O udzieleniezamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:dysponująosobami zdolnymi do wykonania zamówienia,tj. Wykonawcy, którzy dysponują:1)   co najmniej jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisówobowiązujących w dacie ich wydania, 2)   co najmniej jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnejlubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisówobowiązujących w dacie ich wydania,3)   co najmniej jedną osobą na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalnościelektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydanena podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania.2.   Napotwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału wpostępowaniu, pod rygorem wykluczeniaz postępowania, Wykonawca zobowiązany będzie załączyć do ofertynastępujące dokumenty:napotwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaoraz oświadczenie Wykonawcy, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeliustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (formularz wykazu osób stanowi załącznik nr3 do Zapytania ofertowego) –Zamawiający wymaga, aby Wykonawcawykazał, że dysponuje osobą(ami) wymienioną(ymi) w ust. 1.UWAGA:Wykonawca może dysponować jedną osobą posiadającą więcej niż jedno zwymienionych powyżej uprawnień do kierowania robotami budowlanymi.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia informacji opodstawie dysponowania osobami wskazanymi w wykazie.3.   Zamawiającyoceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia.4.   Niespełnienie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy zpostępowania.5.   Brakzałączenia przez Wykonawcę do oferty wykazu osób lub nie złożenie informacji o podstawie dysponowania osobami wskazanymi wwykazieskutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, jako nie spełnienie przezWykonawcę warunku udziału w postępowaniu i wykluczeniem Wykonawcy zpostępowania bez wzywania do uzupełnienia brakującego dokumentu lub wyjaśnieniadokumentu załączonego do oferty. VIII. Opis sposobu obliczenia ceny1.   Cenąoferty będzie zaoferowana przez Wykonawcę cena w formularzu oferty, stanowiącymzałącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.2.   Cena przedstawiona w ofercie musi uwzględniaćwszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułurealizacji przedmiotu zamówienia i jest cenąryczałtową w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodekscywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 poz. 1025 ze zm.). Tym samym Wykonawcaponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnieniaokoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.3.   Jeżeli cena oferty będzie niższa o30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkichzłożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę bez wzywania dowyjaśnienia.IX. Kryteria oceny ofert1.    Ocenie będą podlegały wyłącznie ofertyniepodlegające odrzuceniu. 

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej ofertyw oparciu o następujące kryterium: 

 Lp.  Kryterium    Znaczenie procentowe kryterium      Maksymalna ilość punktów 

 1        Cena                        100%                                                   10 

 Dla porównania ofert zostanie wzięta pod uwagę:w kryterium Cena – cena brutto oferty, o którejmowa w Rozdziale VIII ust. 1 Zapytania ofertowego;2.    Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofertZamawiający ustali według następującego wzoru:Kryterium Cena:Oferta,w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych,otrzyma 10 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru: 

 C = Cmin / Coox 100% x 10 pkt 

 gdzie: 

 C– liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena; 

 Cmin– najniższa cena spośród ocenianych ofert; 

 Coo– cena oferty ocenianej.3.     

Oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zamawiającyustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiającyzaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).4.    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, któregooferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilośćpunktów.5.    Zamawiający podpisze z Wykonawcą, którego ofertauznana zostanie za najkorzystniejszą, umowę o realizację zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego.X. Informacje dodatkowe1.   Zamawiającyzastrzega sobie prawo do:1)   zmiany lub odwołania warunków postępowania;2)   unieważnienia postępowania.2.   Zamawiającypoinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.3.    Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralnączęścią są:1)     Załączniknr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,2)    Załącznik nr 2 - Formularz oferty,3)    Załącznik nr 3 - Formularz wykazu osób,4)    Załącznik nr 4 – Wzór umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa_wzór.pdf pdf 3444.04 2018-10-24 10:09:23 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 2933.05 2018-10-24 10:09:23 Postępowanie
DP parkng.7z 7z 4224.09 2018-10-24 10:09:23 Przedmiot zamówienia
DP zadasz.7z 7z 7627.22 2018-10-24 10:09:23 Przedmiot zamówienia
OPZ.pdf pdf 232.98 2018-10-24 10:09:23 Przedmiot zamówienia
umowa_wzór.pdf pdf 3444.04 2018-10-24 10:09:23 Przedmiot zamówienia
Formularz oferty.doc doc 680.5 2018-10-24 10:09:23 Kryterium
Wykaz osób.doc doc 702.5 2018-10-24 10:09:23 Kryterium
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 641.06 2018-10-30 14:44:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-10-30 14:44 Dariusz Brzeziński W załączeniu przekazuję kopię zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjnej i elektrycznej oraz drogowej nad realizacją inwestycji pn. Przebudowa stałego Targowiska Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim – etap II Zgodnie z załączonym Opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy oraz dokumentacjami projektowymi, stanowiącymi załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia

DP parkng.7z

DP zadasz.7z

OPZ.pdf

umowa_wzór.pdf

1 kpl. Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim
Zakroczymska 30
05-100, Nowy Dwór Mazowiecki
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty.doc

Wykaz osób.doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 127