Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2018 12:55:10 |
Składania : | 22-10-2018 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Świdnica, dnia 11-10-2018
WI.2510.6.2018.1
Adresaci wg rozdzielnika
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej–Curie 7, 58-100Świdnica Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącegoudzielenia zamówieńo wartości do 30 000 Euro zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę wykonania remontu chodnika przy budynku Powiatowego Biura Geodezji i Katastru(wejście do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa od ul. Saperów 2)w ŚwidnicyCPV:45.00.00.00-7 – Roboty budowlane,
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakres zamówienia dotyczy wykonania m.in.następujących czynności:
- demontaż i utylizacja istniejącego chodnika;
- wykonanie niezbędnych prac budowlanych,
-przygotowanie podłoża,
- ułożenie obrzeży,
- ułożenie kostki brukowej w kolorzeżółto-pomarańczowym o grubości 6 cm.
Szczegółowy zakres pracokreśla przedmiar robót dołączony do niniejszego zapytania ofertowego
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
do dnia 21.12.2018 r.
IV.INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje Zamawiający i Wykonawcymogą przekazywać: - za pośrednictwem platformy zakupowej, - pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe wŚwidnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100Świdnica,- drogąelektroniczną: e-mail: agnieszka.mojsiejuk@powiat.swidnica.pl, lub e-mail: lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl .
2. Każdy Wykonawcama prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowegopod warunkiem, że wniosek o udzielenie wyjaśnień trafi do Zamawiającego niepóźniej niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminuskładania ofert.
3. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak niepóźniej niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
V. OSOBY PO STRONIEZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się zWykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawachmerytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów iPrzetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie doZamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:Kontakt z Zamawiającym:- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe wŚwidnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100Świdnica- drogą elektroniczną: e-mail:agnieszka.mojsiejuk@powiat.swidnica.pl,- lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl .
VI. WYMAGANIAZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIESPEŁNIANIA WYMAGAŃ,
jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę nettoi brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VATobowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie kosztyzwiązane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
VII. MIEJSCE ITERMIN SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenowąprzygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica,lub- w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego -Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100Świdnica, w pok. nr 307 lub- przesłać na adres: Starostwo Powiatowe wŚwidnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica lub- przesłać drogą e-mail-ową na adres: starostwo@powiat.swidnica.pl. Termin składania ofert ustala się dodnia 22.10.2018 r. do godziny 13.00
VIII. OPIS SPOSOBUOBLICZENIA CENY
1. Wykonawca podaje cenę ryczałtową na całość zamówienia. Cena musi uwzględniaćwszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkiekoszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej zobowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskichcyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane zwykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym aWykonawcą odbywać się będą w złotychpolskich. IX. INFORMACJEDODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wrazupływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to ofertaokreślająca najniższą cenę za realizację zadania objętego niniejszymzapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkichWykonawców, którzy ubiegali się o udzieleniezamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą poprzekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana,uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertęnajkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownejoceny.
8. Zamawiającyzastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia,jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczyłna realizację usługi objętej zapytaniem.
Załączniki:
1. Oferta cenowa - wzór,
2. Projekt umowy,
3. Klauzula informacyjna,
4. Przedmiar robót,
5. Zdjęcie istniejącegochodnika.
Komunikaty