Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie robót dekarskich w Biurze UDT w Siedlcach

Monika Paździor
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 18-09-2018 15:56:18
Składania : 25-09-2018 16:00:00
Otwarcia : 25-09-2018 16:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich wykonawców do składania ofert na Wykonanie robót dekarskich na dachu budynku siedziby Biura Urzędu Dozoru Technicznego w Siedlcach przy ul.Brzeskiej 122.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.  


Zamawiający wymaga: 

- warunki płatności: wciągu 28 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowowystawionej faktury VAT wraz z podpisanym przez Strony protokołem odbioru.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w procedurze rozliczenia przepisówwynikających z Ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatkuod towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U.2018, poz. 62) oraz właściwych przepisów wykonawczych do tej Ustawy.

- termin realizacji: do 28 dni od daty podpisania umowy.

- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 12 miesięcy.


Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  •  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,  
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),     
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego na Wykonanie robót dekarskich na dachu budynku siedziby Biura Urzędu Dozoru Technicznego w Siedlcach przy ul. Brzeskiej 122. (dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;    
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;   
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;   
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;   
  • posiada Pani/Pan: 

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; 

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;   

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;   

  • nie przysługuje Pani/Panu:  

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;   

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.  


W przypadku pytań: 

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel (22) 57-22-386.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2018_zapytanie_nowe_pokrycie.pdf pdf 107.67 2018-09-18 15:56:18 Postępowanie
Zal._1_istotne_postanowienia_umowy-dach-siedlce.pdf pdf 119.97 2018-09-18 15:56:18 Postępowanie
Zal. nr 2 - OSWIADCZENIE RODO.docx docx 16.77 2018-09-18 15:56:18 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót dekarskich w Biurze UDT w Siedlcach - zgodnie z zapytaniem ofertowym - 1 robota budowlana Urząd Dozoru Technicznego - Siedlce
Brzeska 122
08-102, Siedlce
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0245 PLN, EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „nie dotyczy”.

Zal. nr 2 - OSWIADCZ [...].docx

(0)
3 Warunki płatności - 28 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podpisanym przez Strony protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w procedurze rozliczenia przepisów wynikających z Ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018, poz. 62) oraz właściwych przepisów wykonawczych do tej Ustawy., proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - 28 dni od zawarcia umowy, proszę potwierdzić (0)
5 Gwarancja - min. 12 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
6 Referencje - proszę o załączenie min. 1 listu referencyjnego (0)
7 Rodzaj rachunku bankowego - Konto bankowe Wykonawcy jest/nie jest rachunkiem ROR. Proszę wpisać "jest" lub "nie jest". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 348