ZAPYTANIE OFERTOWE nr WIM.271.2.81.2018 z dnia 07.08.2018r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2017.1579 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania budynku przedszkola przy ul. Staroszkolnej 10 na potrzeby utworzenia Centrum Edukacyjno-Społecznego wraz z zagospodarowaniem terenu – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych), jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych,
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa, przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, remont budynku użyteczności publicznej o powierzchni min. 400m².
4. Załączniki do ogłoszenia :
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) koncepcja funkcjonalna budynku przy ul. Staroszkolnej 10 na cele Wielofunkcyjnego Centrum Edukacyjno-Społecznego (Muzeum Kanału Bydgoskiego im. Sebastiana Malinowskiego przy III Liceum Ogólnokształcącym w Bydgoszczy przygotowana przez Kustosza Muzeum Kanału Bydgoskiego),
3) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500,
4) wykaz wykonanych usług,
5) wzór umowy,
6) wypis z ewidencji gruntów,
7) wyrys z mapy ewidencyjnej
8) zdjęcia – 14 ujęć
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert: 100% cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
7. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w tym:
1) inwentaryzacja,
2) ocena stanu technicznego nieruchomości,
3) orzeczenie mykologiczno-budowlane,
4) koncepcja architektoniczna budynku
5) Karta Informacyjna Przedsięwzięcia (KIP),
6) przygotowanie niezbędnych dokumentów i uzgodnień do uzyskania m.in. decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i innych:
• 5 miesięcy od daty zawarcia umowy (płatność nie wcześniej niż w styczniu 2019r.),
7) uzyskanie ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej,
8) projekt rozbiórek,
9) projekt budowlany stanowiący podstawę uzyskania stosownej decyzji, administracyjnej:
• 8 miesięcy od daty zawarcia umowy,
10) pozostały zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem uszczegóławiającym w tym m.in.: projekt wykonawczy (uzgodniony), projekt aranżacji wnętrz oraz wyposażenia, wizualizacje, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, harmonogram, STWiOR, projekt organizacji i technologii robót budowlanych, projekt instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, charakterystyki energetycznej budynku i innych:
• 11 miesięcy od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Inspektor WIM (koordynator) Agnieszka Łabędzka – tel. 52 58 58 180,
2) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Andrzej Bizon – tel. 52 58 59 190,
3) Inspektor WIM (br. elektryczna) Marcin Janas – tel. 52 58 58 698,
4) Inspektor WIM (br. sanitarna) Łukasz Kaźmierczak– tel. 52 58 59 294.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 21.08.2018r. o godz. 10:00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3 ppkt.3,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
10.1 Oferty bez wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt. ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.
KIEROWNIK REFERATU
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
Joanna Żmich-Fórmaniak
Bydgoszcz, 07.08.2018r.
Komunikaty