Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Wykonanie robót budowlanych w ul. Harcerskiej wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową sieci kanalizacji deszczowej”

Grażyna Pancewicz
Urząd Miejski Starachowice
Termin:
Zamieszczenia : 02-07-2018 14:34:22
Składania : 09-07-2018 12:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Referat Inwestycji Miejskich i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Starachowicach, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zaprasza do złożenia oferty dotyczącej realizacji zadania pn.:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Wykonanie robót budowlanych w ul. Harcerskiej wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową sieci kanalizacji deszczowej” w ramach zadania inwestycyjnego pn: "Zagospodarowanie terenu osiedla w rejonie ulicy Harcerskiej "- w branży drogowej i elektrycznej.

Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice,
NIP: 664-19-09-150, REGON: 291009892

I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i branży elektrycznej w imieniu, na rachunek Zamawiającego, w trakcie realizacji zadania, w okresie od zawarcia umowy do zakończenia okresu rękojmi za wady, nad realizacją robót budowlanych na odcinku ul. Harcerskiej w zakresie:
Roboty drogowe:
1. frezowanie nawierzchni jezdni z mas mineralno–bitumicznych z odwiezieniem destruktu,
2. rozebranie krawężników betonowych,
3. przygotowanie terenu pod wykonanie nowych nawierzchni,
4. regulacja pionowa: kratek ściekowych ulicznych,
5. regulacja pionowa: włazów kanałowych,
6. wyrównanie profilu mieszanką mineralno – bitumiczną (0/16) na całym odcinku,
7. ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 8, grubości 4 cm, na całej długości projektowanego odcinka na pow. 1 510.00 m2 ,
8. wykonanie nowych chodników z kostki betonowej czerwonej gr 8 cm
9. uporządkowanie terenu.
10. na przebudowanej nawierzchni planuje się odtworzenie oznakowania poziomego,
11.
Odwodnienie.
- wykonanie odprowadzania wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej, nowo wykonanych wpustów deszczowych oraz 1 nowej studni fi 1000 żelbetowej włazowej, które będą zbierać będą wody opadowe z terenów jezdni oraz miejsc postojowych.
Oświetlenie
Przedmiotowy zakres oświetlenia obejmuje wymianę istniejącego oświetlenia ulicznego na oświetlenie uliczne z oprawami typu LED 45 W na słupach o wysokości 8 m i oświetlenie z oprawami parkowymi typu LED 43W na słupach o wysokości 4 m.
Dodatkowo na skrzyżowaniach z infrastrukturą teletechniczną oraz elektroenergetyczną osłonić istniejące kable rurami dwudzielnymi

Szczegółowy zakres robót budowlanych polegający na nadzorze inwestorskim przedstawia dokumentacja budowlana zamieszczona na stronie internetowej: http://bip.um.starachowice.pl w zakładce „Zamówienia publiczne>Postępowania 2018 r.>Bieżące”

Zamawiający posiada dokumentację techniczną (budowlaną, wykonawczą, STWiOR wraz z przedmiarami robót) .
Koszt realizacji na podstawie wybranej oferty wykonawczej netto 431 185,74 zł
Umowa na roboty budowlane będzie ma charakter kosztorysowy.
II. Zakres obowiązków i uprawnień Wykonawcy:
1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego.
2. Udział w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy wykonawcy robót.
3. Zapewnienie obecności inspektorów nadzoru na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Czas pracy inspektorów winien być dopasowany do pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego. Zamawiający wymaga pobytu inspektora nadzoru, minimum 2x w tygodniu i na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego w branży w której prowadzone są roboty, a także organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych oraz sporządzanie protokołów z tych narad, w sytuacjach wymagających omówienia problemów.
4. Na etapie realizacji zadania opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Zamawiającego i projektanta – wszelkich zmian do projektu wnioskowanych przez wykonawcę robót budowlanych.
5. Systematyczne i bieżące monitorowanie przebiegu realizacji procesu inwestycyjnego oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach i przeszkodach w terminowym realizowaniu poszczególnych zadań.
6. Bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwoleń na budowę, zgłoszeń zamiaru wykonania robót, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno- budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy techniczne
7. Bieżąca kontrola oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót (wynagrodzenie Wykonawcy robót jest wynagrodzeniem kosztorysowym), uczestniczenie wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru,
8. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją, w tym m.in. wymaganej przepisami Prawa budowlanego, kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów, itp.
9. potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego, sprawdzenie niezbędnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej.
10. Sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu „protokołów konieczności” dla robót dodatkowych oraz robót zamiennych.
11. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz robót zamiennych – pełnienie nadzoru nad tymi robotami.
12. Sporządzanie rozliczenia rzeczowo - finansowego inwestycji.
13. Przygotowanie informacji do sporządzania dowodów przekazania – przejęcia na majątek środków trwałych OT.
14. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (w okresie rękojmi) i nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek.
15. Wykonawca czuwa nad prawidłową i terminową realizacją robót, zawiadamiając niezwłocznie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu w/w robót.
16. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dąży do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiega stratom i marnotrawstwu.
17. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawa z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (tj. Dz.U. 2016 poz. 1870), poprzez należyte wypełnienie obowiązków wynikających z umowy.

Szczegółowy zakres obowiązków określa PROJEKT UMOWY stanowiący załącznik do zapytania ofertowego.

III. Termin wykonania zamówienia
1. Termin rozpoczęcia – od dnia przekazania placu budowy.
2. Termin zakończenia – do dnia odbioru końcowego robót budowlanych plus 14 dni i przedstawienia przez Wykonawcę rozliczenia robót ( 30 listopada 2018r.)
przewidywany termin rozpoczęcia robót – 20.07.2018 r.
3. Termin realizacji usługi w okresie rękojmi
3.1 Termin rozpoczęcia – od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych
3.2 Termin zakończenia – do dnia, w którym upłynie okres rękojmi dla robót budowlanych lub do dnia odbioru usunięcia usterek.
Okres rękojmi za wady zbieżny z rękojmią Wykonawcy robót budowlanych – 84 miesięcy od daty zakończenia robót budowlanych.

IV. Cena ofertowa – wynagrodzenie wykonawcy.
Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.

Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym podatek VAT a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej – oprócz wynagrodzenia brutto dla Wykonawcy również składki ZUS i składki na Fundusz Pracy pracodawcy/zatrudniającego stanowiące koszty Zamawiającego – w tym przypadku na wynagrodzenie składa się: wynagrodzenie brutto Wykonawcy według rachunku, plus składki ZUS i na Fundusz Pracy od wynagrodzenia brutto stanowiące koszty Zamawiającego nieujmowane w rachunku brutto przedkładanych przez Wykonawcę.
Wynagrodzenie będzie płatne na zasadach określonych w projekcie umowy.

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
W zakresie zdolności zawodowej:
1) 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Drogowych posiadająca wymagane doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dz. U. Z 2014r. Poz. 1278),
2) 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót w branży elektrycznej posiadająca wymagane doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dz. U. Z 2014 r. Poz. 1278),

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Z 2016r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. W sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2014r., poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które z zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w w/w specjalności.

VI. Zawartość oferty.
Ważna oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej i ma zawierać co najmniej:
dane Oferenta - Wykonawcy - (nazwa , adres, e-mail, telefon),
datę sporządzenia oferty,
nazwę przedmiotu zamówienia,
cenę ofertową – brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) w tym podatek VAT.
Oferent nie zobowiązany do naliczania podatku VAT winien przedstawić oświadczenie o braku takiego zobowiązania.
termin realizacji zamówienia (zgoda na pełnienie usługi w terminie odpowiadającym realizacji robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi za wady),
kserokopie (potwierdzone „za zgodność z oryginałem”) uprawnień budowlanych do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej (ważnych na dzień złożenia oferty) w branży elektrycznej oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
Oferta winna być potwierdzona własnoręcznym podpisem Wykonawcy (oferenta) lub uprawnionego do tego jego przedstawiciela (przedstawicieli) oferenta.

VII. Termin złożenia oferty
Ofertę (z nazwą zamówienia) prosimy złożyć w terminie do dnia 09.07.2018 r. do godz. 12.30 na www.platformazakupowa.pl . Otwarcie ofert w dniu 09.07. 2018 r. o godz.14.30.

VIII. Kryterium oceny
Złożone oferty będą oceniane tylko w jednym kryterium – cena 100%.

O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty.
Wybranemu wykonawcy zamawiający poda informacje dotyczące przygotowania i podpisania umowy.
W załączeniu wzór umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą.
Osoby do kontaktu – Grażyna Pancewicz telefon 41-273-82-74 , fax- 41 273 82 72
adres e-mail: inwestycje@starachowice.eu

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy w przypadku, kiedy inwestycja nie będzie realizowana.

Z uwagi na treść art. 4 pkt 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy tejże ustawy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz OFERTANadzór.doc doc 33.5 2018-07-02 14:34:22 Przedmiot zamówienia
Umowa - inspektor nadzoru art 4 pkt 8.odt odt 36.56 2018-07-02 14:34:22 Przedmiot zamówienia
Zapytanie ofertowe IN drogowiec i elektryk.odt odt 31.57 2018-07-02 14:34:22 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2018-07-23 10:35 Grażyna Pancewicz Komisja dokonała wyboru najkorzystniejszej oferty z dwóch złożonych ofert. Firmą która wygrała jest firma ZOI EKO INWEST Krystyna Wiorek, 25-561 Kielce, ul. Wincentego Witosa 103B/47.
Pozostałym uczestnikom biorącym udział w postępowaniu dziękujemy za uczestnictwo i zapraszamy do kolejnych postępowń.



Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Wykonanie robót budowlanych w ul. Harcerskiej wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową sieci kanalizacji deszczowej” -

Formularz OFERTANadz [...].doc

Umowa - inspektor na [...].odt

Zapytanie ofertowe I [...].odt

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 209