Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, ubrań roboczych dla sprzątaczek oraz środków higieny osobistej (numer postępowania ZP/465/2018)

Michał Nowak
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 04-06-2018 10:02:39
Składania : 08-06-2018 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

1. Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.
8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
12. KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
14. Termin dostawy:
Realizacja umów w ciągu 14 dni roboczych po jej podpisaniu. Wraz z umową zostanie przekazana rozmiarówka. Na zadanie 2 termin realizacji 20 dni roboczych od daty podpisania umowy.
15. Koszt dostawy po stronie Wykonawcy.
16. Warunki płatności - przelew 30 dni.

Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.

UWAGA!!
Zad. Nr 1 – przy dostawie należy dołączyć certyfikaty i deklaracje zgodności, a wraz z ofertą dokumenty potwierdzające gramaturę tkaniny (ubrania robocze, bluza polar).
Zad. 2 - wraz z ofertą należy dołączyć Certyfikat Zgodności z normą CEN/TS 14237:2015 „ Tekstylia dla placówek opieki zdrowotnej i socjalnej” na wyrób gotowy, wydany przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą; Certyfikat Ekologiczny „Przyjazny dla człowieka „ na wyrób gotowy ( odzież) wydany przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą, karty technologiczne tkanin potwierdzających parametry; świadectwo badań potwierdzające stabilność wymiarową tkaniny, wydane przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą; Świadectwo z badań potwierdzające odporność na bielenie i pranie oraz pot alkaliczny i kwaśny wydane przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą.

Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym nr ZP/465/2018 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy.
Wykonawca składając ofertę oświadcza, iż zapewni w okresie obowiązywania umowy pełną ochronę danych osobowych oraz zgodność z wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku
z procedurą postępowania przetargowego:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji
w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2010
 Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092, iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach pn. „Dostawa odzieży ochronnej i roboczej, ubrań roboczych dla sprzątaczek oraz środków higieny osobistej”, numer postępowania ZP/465/2018.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.
3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
platforma opz.doc doc 8943.5 2018-06-04 10:02:39 Postępowanie
platforma regulamin.docx docx 20.31 2018-06-04 10:02:39 Postępowanie
platforma umowa.doc doc 67.5 2018-06-04 10:02:39 Postępowanie
Rozmiarówka odzieży roboczej.xlsx xlsx 11.36 2018-06-04 10:02:39 Postępowanie
opz zadanie 1.doc doc 1448.5 2018-06-04 10:02:39 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 2.doc doc 7519 2018-06-04 10:02:39 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 3.doc doc 46 2018-06-04 10:02:39 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 4.doc doc 45.5 2018-06-04 10:02:39 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 5.doc doc 46 2018-06-04 10:02:39 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2018-06-05 13:12 Michał Nowak Pytanie 1:
Dzień dobry,
Państwo w postępowaniu na "zakup odzieży ochronnej, roboczej, ubrań roboczych dla sprzątaczek oraz środków higieny osobistej" w specyfice do zadania 3 w opisie przedmiotu zamówienia piszecie "Mydło toaletowe 100 g białe, nieprzezroczyste, kremowe, nawilżające Luksja Creamy cotton milk & provitamina B5" .
W związku z tym, czy dopuszczacie złożenie równoważnika spełniającego powyższy opis. Tj mydło 100 gram z provitaminą B5, kremowe, nawilżające, pakowane w papier nabłyszczany, mające stosowne certyfikaty oraz dokumenty niezbędne do sprzedaży na terytorium Polski i UE?

Dokumenty w załączniku.

CPNP DAMLA PAPIEREK [...].pdf
KARTA CHARAKTERYSTYK [...].pdf
BADANIA DAMLA.pdf

Odpowiedź:
W odpowiedzi na zapytanie Zamawiający informuje, iż nie dopuszcza złożenia produktu równoważnego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1 - Zakup odzieży, obuwia, rękawic Należy podać łączną cenę za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 1) oraz dołączyć plik z wypełnioną nazwą producenta

opz zadanie 1.doc

1 kpl. - (0)
2 Zadanie 2 - Zakup ubrania damskiego Należy podać łączną cenę za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 2) oraz dołączyć plik z wypełnioną nazwą producenta

opz zadanie 2.doc

1 kpl. - (0)
3 Zadanie 3 - Zakup mydła i pasty Należy podać łączną cenę za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 3) oraz dołączyć plik z wypełnioną nazwą producenta

opz zadanie 3.doc

1 kpl. - (0)
4 Zadanie 4 - Zakup kremu Należy podać łączną cenę za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 4) oraz dołączyć plik z wypełnioną nazwą producenta

opz zadanie 4.doc

1 kpl. - (0)
5 Zadanie 5 - Zakup środka do czyszczenia Należy podać łączną cenę za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 5) oraz dołączyć plik z wypełnioną nazwą producenta

opz zadanie 5.doc

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Zadanie 1 - dokumenty - Wykonawca składający ofertę na zadanie 1 załącza dokumenty potwierdzające gramaturę tkaniny (ubrania robocze, bluza polar) (0)
2 Zadanie 2 - dokumenty - Wykonawca składający ofertę na zadanie 2 załącza Certyfikat Zgodności z normą CEN/TS 14237:2015 „Tekstylia dla placówek opieki zdrowotnej i socjalnej” na wyrób gotowy, wydany przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą; Certyfikat Ekologiczny „Przyjazny dla człowieka" na wyrób gotowy (odzież) wydany przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą; karty technologiczne tkanin potwierdzających parametry; świadectwo badań potwierdzające stabilność wymiarową tkaniny, wydane przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą; Świadectwo z badań potwierdzające odporność na bielenie i pranie oraz pot alkaliczny i kwaśny wydane przez akredytowaną przez PCA jednostkę badawczą. (0)
3 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 283