Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowej planowanej modernizacji istniejącej kotłowni z kotłem retortowym o mocy 100 kW na kotłownię gazową w budynku Hali Sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strze

Agnieszka Mojsiejuk
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 29-05-2018 10:36:59
Składania : 04-06-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Świdnica, dnia 28-05-2018
WI.7013.1.2018.4


Adresaci wg rozdzielnika


ZAPYTANIE OFERTOWE

I. ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro, zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie dokumentacji projektowej planowanej modernizacji istniejącej kotłowni z kotłem retortowym o mocy 100 kW na kotłownię gazową w budynku Hali Sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu przy ul. Św. Jana 1.

(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)

II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakres zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej planowanej modernizacji istniejącej kotłowni z kotłem retortowym o mocy 100 kW na kotłownię gazową w budynku Hali Sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu przy ul. Św. Jana 1.

Budynek hali sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Św. Jana 1 w Strzegomiu jest to obiekt wybudowany na początku ubiegłego wieku w technologii tradycyjnej. Jest to budynek trzykondygnacyjny w tym jedna kondygnacja podziemna (piwnica). Dach budynku stromy o konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną. Obecnie w budynku trwają prace związane z wymianą instalacji CO oraz montażem zbiornika na ciepłą wodę użytkową wraz z jego podłączeniem do nowej instalacji.

1. W skład dokumentacji projektowo – kosztowej wchodzą:
• projekt budowlany zgodny z obowiązującymi przepisami do uzyskania pozwolenia na budowę – 4 egz.,
• projekt wykonawczy – 2 egzemplarze,
• kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami – 2 egzemplarze,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 1 egzemplarz.
• całość dokumentacji jak wyżej w formie cyfrowej nagrane na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.

Przedmiot zamówienia musi być zgodny z dołączonymi do zapytania Warunkami przyłączenia do sieci gazowej.
Uzyskanie decyzji - pozwolenie na budowę w odniesieniu do zamierzenia objętego dokumentacją projektową leży po stronie Zamawiającego.

2. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.


III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia: – 04 lipca 2018r.

IV INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
- za pośrednictwem platformy zakupowej,
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: agnieszka.mojsiejuk@powiat.swidnica.pl .

V OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl .

VI Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć na potwierdzenie spełniania wymagań, jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

VII MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
 za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub
 w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, w pok. nr 307 lub
 przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica lub
 przesłać drogą e-mail-ową na adres: starostwo@powiat.swidnica.pl.

Termin składania ofert ustala się do dnia 04 czerwca 2018 r. do godziny 12.00

VIII OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca podaje cenę ryczałtową na całość zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji projektowo – kosztowej.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.


Załączniki:
1. Oferta cenowa - wzór,
2. Projekt umowy,
3. Oświadczenie
4. Opis projektu wymiany instalacji co
5. Rzut centralnego ogrzewania.
6. Schemat i rzut ciepłej wody użytkowej.
7. Warunki przyłączenia do sieci gazowej.










Otrzymują:
1. Adresaci wg rozdzielnika,
2. WI a/a


Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego z dnia 28.05.20178r.
............................................................................
(pieczęć adresowa Wykonawcy)

Powiat Świdnicki
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100 Świdnica


OFERTA CENOWA

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 28 maja 2018 r. składamy ofertę na wykonanie dokumentacji projektowej planowanej modernizacji istniejącej kotłowni z kotłem retortowym o mocy 100 kW na kotłownię gazową w budynku Hali Sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu przy ul. Św. Jana 1.


1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia jak w ww. zapytaniu ofertowym za kwotę:

netto: ……………… zł /słownie netto/ …………..……………………………………
VAT: ……………… zł /słownie VAT/ …………………………………..……………
Brutto: …………… zł /słownie brutto/ ………………………………………………
2. Zobowiązujemy się do wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 04 lipca 2018 r.
3. Oświadczamy, że:
a) Uważamy się za związanych niniejszą umową przez okres 30 dni licząc od daty wyznaczonej na składanie ofert.
b) Przedmiot prowadzonej działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia.
c) Posiadamy niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz dysponujmy potencjałem technicznym, kadrowym i znajdujemy się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości.
e) Oświadczamy, że nie zalegamy z opłacaniem podatków we właściwym urzędzie skarbowym oraz że nie zalegamy z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne w ramach właściwego systemu (Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego).
f) Zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i w przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
g) KLAUZULA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów związanych ze złożeniem oraz realizacją oferty cenowej na realizację zamówienia podprogowego, a także na publikowanie treści umowy realizacji zamówienia w Internetowym Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Świdnicy, przez Starostę Świdnickiego (Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica).


.....................................................................................
Data i podpis i pieczęć osoby upoważnionej
















Informacja o ochronie danych osobowych

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie ich swobodnego przepływu (tzw. RODO), informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Świdnicy jest: Starosta Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 -100 Świdnica.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Starostwa Powiatowego w Świdnicy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Starostwie Powiatowym w Świdnicy za pomocą adresu e-mailowego: iodo@powiat.swidnica.pl
3. Administrator danych osobowych – Starosta Świdnicki - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Staroście Świdnickim;
b) realizacji umów zawartych z kontrahentami Powiatu Świdnickiego;
c) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne. Fakt przekazania wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Odbiorcami mogą być również inne podmioty, które na podstawie umów podpisanych z Powiatem Świdnickim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starosta Świdnicki.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym);
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9. W jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza RODO, mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e mail: kancelaria@uodo.gov.pl)
10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w systemie informatycznym Starostwa) i nie będą profilowane.
13. Opublikowane na stronie Internetowej BIP Starostwa treści umów nie będą zawierały danych osobowych takich jak:
nr PESEL osoby fizycznej, nr dowodu osobistego i adres zamieszkania osoby fizycznej.







Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego z dnia 28.05.2018r.

- Projekt umowy –
UMOWA
zawarta w dniu .............................. w Świdnicy, pomiędzy:

Powiatem Świdnickim, reprezentowanym przez Zarząd Powiatu w Świdnicy w imieniu, którego występują:
1. ………………………………………….
2. ………………………………………….
zwany dalej „Zamawiającym”,
a
....................................................................................................................................................
reprezentowanym przez..................................................................................
zwanym dalej „Wykonawcą (Projektantem)”

na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami) została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1 PRZEDMIOT UMOWY
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonania dokumentacji projektowej modernizacji istniejącej kotłowni z kotłem retortowym o mocy 100 kW na kotłownię gazową w budynku Hali Sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu przy ul. Św. Jana 1.
2. Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach przedmiotu umowy obejmuje sporządzenie i przygotowanie następujących dokumentów:
a) projekt budowlany zgodny z obowiązującymi przepisami do uzyskania pozwolenia na budowę – 4 egz.,
b) projekt wykonawczy – 2 egzemplarze,
c) kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami – 2 egzemplarze,
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 1 egzemplarz.
e) całość dokumentacji jak wyżej w formie cyfrowej nagrane na płytę CD lub DVD-1 szt.

§ 2 OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY

Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się na dzień: 4 lipca 2018 r.

§ 3 OBOWIĄZKI WYKONAWCY
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1, zgodnie z umową, wytycznymi Zamawiającego oraz przy uwzględnieniu istniejącego systemu grzewczego a także zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno – budowlanymi, oraz zasadami wiedzy technicznej.
2. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie do wykonania przedmiotu umowy uprawnienia budowlane do projektowania i jest wpisany na listę członków okręgowej izby samorządu zawodowego.
3. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać wymagane opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Koszty uzyskania ww. dokumentów i ustaleń w całości ponosi Wykonawca.
4. W razie potrzeby Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do wykonywania czynności, o których mowa w ust. 3, w terminie 3 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę pisma w tej sprawie.
5. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym koncepcję projektu.
6. Dokumentem potwierdzającym dostarczenie przedmiotu umowy jest protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez obie strony umowy,
7. Do protokołu zdawczo-odbiorczego Wykonawca jest zobowiązany dołączyć oświadczenie, że przedmiot umowy został wykonany zgodnie z umową oraz obowiązującymi przepisami, zostaje wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz jest wolny od wad.
8. Podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego i przyjęcie przedmiotu umowy, nie stanowi oceny Zamawiającego, co do zgodności wykonania przedmiotu umowy z umową, obowiązującymi przepisami, kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a także tego, że przedmiot umowy jest wolny od wad.
9. W razie stwierdzenia niekompletności przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się usunąć wskazane braki w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia powiadomienia Wykonawcy.
10. W razie stwierdzenia naruszeń, w zakresie określonym w § 3 ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się usunąć wskazane nieprawidłowości, w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia powiadomienia Wykonawcy, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
11. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych bądź inspektora nadzoru inwestorskiego zobowiązuje się do zapewnienia, bez zbędnej zwłoki, złożenia wyjaśnień przez projektanta, co do wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.
§ 4 WYNAGRODZENIE I PŁATNOŚCI
1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określa się łącznie na kwotę:
………..….…….. netto (słownie: ……………………………………………………… zł)
plus należny podatek VAT w kwocie …………………..………………………..…….. zł,
tj. brutto: ………….….…. zł (słownie: ………………………………………………. zł).
2. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.
3. Protokół, o którym mowa w § 3 ust. 6, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w § 3 ust. 7, stanowi podstawę do zafakturowania wynagrodzenia za zdany Zamawiającemu przedmiot umowy.
4. Należne płatności za realizację przedmiotu zamówienia będą dokonane na rachunek Wykonawcy wskazany w treści faktury.
5. Faktura Wykonawcy zostanie uregulowana przelewem w terminie do 14 dni od daty jej złożenia w siedzibie Zamawiającego. W razie opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia, Wykonawca ma prawo do naliczania odsetek ustawowych za opóźnienie.
6. Faktura za zleconą usługę zostanie wystawiona na Powiat Świdnicki według następującego schematu:
Nabywca: Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
NIP 884-23-69-827;
Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 7,
58-100 Świdnica.


§ 5 GWARANCJA
1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na przekazaną dokumentację projektową stanowiącą przedmiot niniejszej umowy na 36 miesięcy.
2. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad.
3. W okresie gwarancji Wykonawca jest obowiązany do nieodpłatnego usuwania wad ujawnionych po dostarczeniu przedmiotu umowy, w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia o ujawnionych usterkach.
4. Nie udzielenie odpowiedzi na reklamację w terminie określonym w § 5 ust. 3 równoznaczne jest z jej uwzględnieniem.
5. Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami usunięcia wad w ramach wykonawstwa zastępczego, jeżeli Wykonawca nie przystąpi do ich usunięcia w terminie określonym wyżej, bądź usunie je nieskutecznie.
6. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji ulegają przedłużeniu o okres usuwania zgłoszonej wady lub usterki, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wady lub usterki, do dnia zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia usuwania wady lub usterki.
7. Niezależnie od uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu udzielonej gwarancji jakości, Zamawiającemu służyć będą uprawnienia z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot umowy.
8. Wykonawca oświadcza, iż wyraża zgodę na przeniesienie praw z tytułu gwarancji oraz rękojmi na rzecz innego podmiotu.
9. Wszelkie braki, wady i usterki przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek usunąć nieodpłatnie.

§ 6 KARY UMOWNE
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kar umownych:
a) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu niniejszej umowy w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego „netto” za każdy dzień zwłoki, licząc od umownego terminu jego dostarczenia,
b) za opóźnienie w usunięciu braków, o których mowa w § 3 ust. 9, w wysokości 1,5 % wynagrodzenia umownego „netto” za każdy dzień zwłoki, licząc od umownego terminu usunięcia braków,
c) za opóźnienie w usunięciu nieprawidłowości jak w § 3 ust. 10, w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego „netto” za każdy dzień zwłoki, licząc od umownego terminu usunięcia nieprawidłowości,
d) za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę, z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca – w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego „netto”.
2. W przypadku opóźnienia wynoszącego więcej niż 10 dni kary umowne, o których mowa w § 6 ust. 1 lit. a) -c), ulegają podwojeniu.
3. Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty Wykonawcy kary umownej za odstąpienie od umowy
z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający, w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego „netto”.
4. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, na zasadach ogólnych, do wysokości faktycznie poniesionej szkody.
5. Jeżeli inwestycja zrealizowana na podstawie wadliwie wykonanego przez Wykonawcę projektu nie osiągnie założonych parametrów technicznych lub użytkowych, Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia swoich roszczeń na drodze sądowej.


§ 7 PRAWA AUTORSKIE
1. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot niniejszej umowy podlega ochronie przewidzianej w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
2. Dokumentacja projektowa wykonana na podstawie niniejszej umowy może zostać wykorzystana przez Zamawiającego na potrzeby inwestycji realizowanej na podstawie tej dokumentacji projektowej.
3. Przekazując przedmiot umowy Wykonawca nieodpłatnie przekazuje na rzecz Powiatu Świdnickiego, z siedzibą w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7 prawo własności ww. dokumentacji projektowo-budowlanej, na skutek czego Zamawiający nabywa w całości autorskie prawa majątkowe i prawa pochodne do ww. dokumentacji (projektu) na pełny okres trwania tych praw, bez ograniczeń terytorialnych w zakresie korzystania z dokumentacji lub rozporządzania nim na wszystkich znanych i istniejących polach eksploatacji pozostających w związku z ww. zadaniem tj.:
a) korzystania z dokumentacji lub jej części i rozporządzania nią, w celu wykonania osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich, wszelkich prac projektowych oraz uzyskania wszelkich zezwoleń, pozwoleń i innych podobnych orzeczeń, niezbędnych do wykonania zadania;
b) korzystania, rozporządzania, zwielokrotniania, użyczenia lub najmu oryginału lub kopii egzemplarzy dokumentacji w związku z w/w zadaniem;
c) utrwalania, trwałego lub czasowego zwielokrotniania dokumentacji bez zgody Projektanta w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, w nieograniczonej ilości egzemplarzy w związku z w/w zadaniem, w tym wprowadzenie do pamięci komputera lub innego urządzenia, umieszczenie na wszelkich nośnikach w jakiejkolwiek technice, systemie, formacie lub zapisie;
d) publicznego udostępniania dokumentacji w związku z w/w zadaniem w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
4. Na mocy niniejszej umowy Zamawiający Świdnicki uzyskuje od Projektanta nieodwołalne zezwolenie na wykonywanie przez Powiat Świdnicki lub osoby trzecie działające w jego imieniu, na jego zlecenie lub na jego rzecz, autorskich praw zależnych do dokumentacji w zakresie związanym z w/w zadaniem w tym przeróbek, zmian, adaptacji, tłumaczenia, przystosowywania lub jakichkolwiek innych zmian w dokumentacji oraz na wyrażanie przez Zamawiającego dalszej zgody na wykonywanie zależnych praw autorskich do dokumentacji.

§ 8 ODSTĄPIENIE I WYPOWIEDZENIE UMOWY
1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku nie rozpoczęcia przez Wykonawcę wykonywania obowiązków wynikających z Umowy w terminie 5 dni od dnia jej podpisania.
2. Zaistnienie powyższej okoliczności, zwalnia Zamawiającego od obowiązku zapłaty Wykonawcy jakiegokolwiek wynagrodzenia.
3. Odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron będzie dokonane na piśmie z podaniem przyczyn odstąpienia i wskazaniem terminu odstąpienia.

§ 9 ZMIANY UMOWY
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Podstawą do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy mogą być okoliczności, które wpływają na możliwość realizacji przedmiotu umowy, a za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W razie powstania sporu na tle wykonania niniejszej umowy, Zamawiający jest zobowiązany przede wszystkim do wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego, kierując swoje roszczenie do Wykonawcy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego przez Zamawiającego roszczenia w terminie 5 dni od daty zgłoszenia roszczenia.
3. W razie odmowy przez Wykonawcę uznania roszczenia Zamawiającego, względnie nie udzielenia odpowiedzi na roszczenie w terminie, o którym mowa w ust. 2, Zamawiający uprawniony jest do wystąpienia na drogę sądową.
4. Właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy są Sądy właściwe dla siedziby Zamawiającego.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie ustawy Prawo budowlane, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego oraz obowiązujące przepisy prawa w zakresie przedmiotu zamówienia.
6. Umowę niniejszą sporządza się w 4 egzemplarzach, których jeden otrzyma Wykonawca, a trzy Zamawiający.




.................................. .................................
Wykonawca Zamawiający



























OŚWIADCZENIE



Przystępując do zapytania ofertowego na wykonanie dokumentacji projektowej planowanej modernizacji istniejącej kotłowni z kotłem retortowym o mocy 100 kW na kotłownię gazową w budynku Hali Sportowej Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu przy ul. Św. Jana 1.


Oświadczamy, że:
a. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni licząc od daty wyznaczonej na składanie ofert.
b. Przedmiot prowadzonej przez nas działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia.
c. Posiadamy niezbędną wiedzę, uprawnienia i doświadczenie oraz dysponujmy potencjałem technicznym, kadrowym i znajdujmy się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d. W stosunku do naszej firmy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości.
e. Zapoznaliśmy się z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i w przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
f. Nie zalegamy z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz że nie zalegamy z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne w ramach właściwego systemu (Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.doc doc 69.5 2018-05-29 10:36:59 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.docx docx 19.34 2018-05-29 10:36:59 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.doc doc 69 2018-05-29 10:36:59 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie.doc doc 26 2018-05-29 10:36:59 Postępowanie
Załacznik nr 4- opis C.O. budowlany Strzegom.pdf pdf 1580.33 2018-05-29 10:36:59 Postępowanie
Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego - Rys Nr2 Rzut Centralnego Ogrzewania i Rodzielacza Piwnica.pdf pdf 264.12 2018-05-29 10:36:59 Postępowanie
Załacznik nr 6 do zapytania ofertowego - Rys Nr2 Schemat i Rzut Ciepłej Wody Użytkowej.pdf pdf 299.31 2018-05-29 10:36:59 Postępowanie
Załacznik nr 7 do zapytania ofertowego -Warunki przyłączenia do sieci gazowej.pdf pdf 2066.07 2018-05-29 10:36:59 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.docx docx 19.34 2018-05-29 10:36:59 Kryterium
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.doc doc 69 2018-05-29 10:36:59 Kryterium
Załącznik nr 3 - Oświadczenie.doc doc 26 2018-05-29 10:36:59 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowa Oferta cenowa-załącznik nr 1 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta cenowa-załącznik nr 1 - proszę wypełnić i dołączyć

Załącznik nr 1 do za [...].docx

(0)
2 Termin wykonania-załacznik nr 1 - Do 04.07.2018r., proszę potwierdzić (0)
3 Warunki umowy-załącznik nr 2 - proszę zaakceptować

Załącznik nr 2 do za [...].doc

(0)
4 Oświadczenie-załacznik nr 3 - proszę wypełnić, proszę potwierdzić

Załącznik nr 3 - Ośw [...].doc

(0)
5 Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych - proszę wyrazić zgodę, proszę potwierdzić (0)
6 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 604