Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa odzieży oraz wyposażenia na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach (numer postępowania ZP/339/2018)

Michał Nowak
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 18-04-2018 11:49:58
Składania : 24-04-2018 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

1. Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.
8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
12. KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
14. Termin dostawy:
Realizacja umowy w ciągu 14 dni roboczych po jej podpisaniu. Na zadanie 5 termin realizacji 21 dni od daty podpisania umowy.
15. Koszt dostawy po stronie Wykonawcy.
16. Warunki płatności - przelew 30 dni.

Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie zadania.

UWAGA!!
Zad. Nr 1 – wraz z ofertą należy złożyć certyfikat potwierdzający wymagania dotyczące rękawiczek.
Zad. Nr 2– przy dostawie należy dołączyć deklaracje zgodności CE, a do oferty dokument potwierdzający parametry dzianiny i taśmy mikropryzmatycznej potwierdzający ilość prań, użytej do wykonania kamizelek .
Zad. Nr 3 – wraz z ofertą należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość użytych do produkcji skór.
Zad. Nr 4 – do oferty należy dołączyć certyfikat na skórę bydlęcą blankowaną i certyfikat na podszewkę bydlęcą.
Zad. Nr 5 – wraz z ofertą należy dołączyć aktualny certyfikat producenta ( z 2016, 2017 lub 2018 r.) na tkaninę zasadniczą i podszewkę.


W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym nr ZP/339/2018 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
platforma umowa.doc doc 64.5 2018-04-18 11:49:58 Postępowanie
zapotrzebowanie rozmiarowe.pdf pdf 361.75 2018-04-18 11:49:58 Postępowanie
platforma opz.doc doc 8800.5 2018-04-18 11:49:58 Postępowanie
platforma regulamin.docx docx 14.78 2018-04-18 11:49:58 Postępowanie
opz zadanie 1.doc doc 46.5 2018-04-18 11:49:58 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 2.doc doc 53.5 2018-04-18 11:49:58 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 3.doc doc 53.5 2018-04-18 11:49:58 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 4.doc doc 49.5 2018-04-18 11:49:58 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 5.doc doc 905.5 2018-04-18 11:49:58 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 6.doc doc 3829 2018-04-18 11:49:58 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 7.doc doc 51 2018-04-18 11:49:58 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 8.doc doc 4100.5 2018-04-18 11:49:58 Przedmiot zamówienia
opz zadanie 9.doc doc 46.5 2018-04-18 11:49:58 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1-Dostawa rękawiczek jednorazowych nitrylowych Należy podać łączną cenę brutto za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 1)

opz zadanie 1.doc

1 kpl. - (0)
2 Zadanie 2-Dostawa kamizelek odblaskowych i narękawków odblaskowych Należy podać łączną cenę brutto za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 2)

opz zadanie 2.doc

1 kpl. - (0)
3 Zadanie 3-Dostawa rękawiczek skórzanych Należy podać łączną cenę brutto za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 3)

opz zadanie 3.doc

1 kpl. - (0)
4 Zadanie 4-Dostawa pasów białych Należy podać łączną cenę brutto za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 4)

opz zadanie 4.doc

1 kpl. - (0)
5 Zadanie 5-Dostawa czapek gabardynowych Należy podać łączną cenę brutto za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 5)

opz zadanie 5.doc

1 kpl. - (0)
6 Zadanie 6-Dostawa oznak Należy podać łączną cenę brutto za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 6)

opz zadanie 6.doc

1 kpl. - (0)
7 Zadanie 7-Dostawa materaców i wyposażenia PDOZ Należy podać łączną cenę brutto za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 7)

opz zadanie 7.doc

1 kpl. - (0)
8 Zadanie 8-Dostawa szalików Należy podać łączną cenę brutto za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 8)

opz zadanie 8.doc

1 kpl. - (0)
9 Zadanie 9-Dostawa pokrowców Należy podać łączną cenę brutto za wszystkie elementy wymienione w załączniku (zadanie 9)

opz zadanie 9.doc

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Zadanie 1 - dokumenty 10% Wykonawca składający ofertę na zadanie 1 załącza certyfikat potwierdzający wymagania dotyczące rękawic (0)
2 Zadanie 2 - dokumenty 10% Wykonawca składający ofertę na zadanie 2 załącza dokument potwierdzający parametry dzianiny i taśmy mikropryzmatycznej potwierdzający ilość prań, użytej do wykonania kamizelek (0)
3 Zadanie 3 - dokumenty 10% Wykonawca składający ofertę na zadanie 3 załącza dokumenty potwierdzające jakość użytych do produkcji skór (0)
4 Zadanie 4 - dokumenty 10% Wykonawca składający ofertę na zadanie 4 załącza certyfikat na skórę bydlęcą blankowaną i certyfikat na podszewkę bydlęcą (0)
5 Zadanie 5 - dokumenty 10% Wykonawca składający ofertę na zadanie 5 załącza aktualny certyfikat producenta ( z 2016, 2017 lub 2018 r.) na tkaninę zasadniczą i podszewkę (0)
6 Cena 10% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 216