Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10”

Awatar Pracownika
Przemysław Zieliński
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 28-03-2018 12:57:57
Składania : 09-04-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Świdnica, dnia 28 marca 2018 r.
RIR. 7013.4.2012

ZAPYTANIE OFERTOWE


I ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej–Curie 7, 58-100 Świdnica

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10”

(CPV 71.54.00.00-5 – usługi zarządzania budową)
(CPV 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi)

II OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Prace modernizacyjne objęte pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będą realizowane na podstawie projektu autorstwa Marty Fiemy – „ARTMANU STUDIO” ul. Dembińskiego 16/17; 63-400 Ostrów Wielkopolski.
2. Zakres prac objętych nadzorem obejmuje:
 wykonanie nowych tynków zewnętrznych ciepłochronnych wraz z kolorystyką dla elewacji frontowej,
 termomodernizacja ścian elewacji bocznych i tylnej styropianem grubości 14cm
o współczynniku lambda nie gorszym niż 0.032 W/mK;
 ocieplenie dachu od wewnątrz pasami z wełny mineralnej o współczynniku lambda nie gorszym niż 0,033 w/mK;
 remont, oczyszczenie, uzupełnienie cokołu kamiennego;
 odtworzenie i naprawa elementów artykulacji elewacji;
 wykonanie nowych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej;
 wykonanie nowych parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej;
 odtworzenie opasek i gzymsów na elewacjach docieplanych z verofilu lub polistyrenu zgodnie z elementami istniejącymi;
 oczyszczenie i malowanie ślusarki na kolor grafitowy srebrny młotkowy;
 wymiana stolarki zewnętrznej:
 okna na nowe PCV białe, wykonane zgodnie z istniejącymi podziałami oraz grubościami ościeżnic, a także zgodnie ze sposobem otwierania skrzydeł - odtworzeniowo;
 drzwi wejściowe od strony podwórza i elewacji bocznej - nowe z PCV
w kolorze szarym;
 skrzydeł bram garażowych - nowe stalowe lub PCV szare.
 renowacja i zabezpieczenie drzwi wejściowych do budynku;
 pokrycie schodów i spoczników (elewacja tylna ) płytami granitowymi trawionymi antypoślizgowymi lub płytkami gresowymi antypoślizgowymi w kolorze szarym;
 odtworzenie instalacji odgromowych po wykonaniu termomodernizacji;
 impregnacja i zabezpieczenie elementów drewnianych konstrukcji dachu ( okap);
 remont gzymsu drewnianego wraz z pomalowaniem i zabezpieczeniem farbami elastycznymi zgodnie z kolorystyką elewacji;
 wykonanie obróbek pasa nadrynnowego i podrynnowego z blachy tytan cynk;
 wykonanie opaski żwirowej od strony elewacji frontowej;
 naprawa i uzupełnienie schodów wejściowych z granitu;
 wykonanie nowych warstw tarasowych;
 wykonanie poziomej izolacji w postaci iniekcji silikonowej ciśnieniowej

Wartość zadania według kosztorysu inwestorskiego wynosi: 550.746,18 zł/netto/
(słownie: pięćset pięćdziesiąt tysięcy siedemset czterdzieści sześć złotych 18/100).

III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia – planowany termin rozstrzygnięcia postępowania przetargowego i podpisanie umowy z wykonawcą określa się na kwiecień 2018 r. Termin przekazania placu budowy do 5 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionym w drodze przetargu.
2. Termin zakończenia: 30.11.2018 r. lub do dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru prac.

IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
- za pośrednictwem platformy zakupowej,
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl .

V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE
DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
 za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
 pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica
 drogą elektroniczną: e-mail: lukasz.pelka@powiat.swidnica.pl .

VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE
WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA
WYMAGAŃ, jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji zadań związanych z termomodernizacjami obiektów.

VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
 za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub
 w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, w pok. nr 307 lub
 przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica lub
 przesłać drogą e-mail-ową na adres: starostwo@powiat.swidnica.pl.

Termin składania ofert ustala się do dnia 9 kwietnia 2018 r. do godziny 12.00.

VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1. Wykonawca podaje cenę ryczałtową na całość zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

X. INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania objętego niniejszym zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.



Załączniki:
1. oferta cenowa - wzór,
2. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych,
3. projekt umowy,
4. projekt budowlany /w wersji elektronicznej/.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 1 - Wzór oferty.docx docx 18.67 2018-03-28 12:57:57 Postępowanie
zał. nr 3 - Umowa.docx docx 22.97 2018-03-28 12:57:57 Postępowanie
A-001.pdf pdf 272.75 2018-03-30 08:38:40 Postępowanie
A1-A301.pdf pdf 3449.02 2018-03-30 08:38:40 Postępowanie
AD1-AD6.pdf pdf 2272.12 2018-03-30 08:38:40 Postępowanie
I1-I4.pdf pdf 967.77 2018-03-30 08:38:40 Postępowanie
K1-K4.pdf pdf 1881.45 2018-03-30 08:38:40 Postępowanie
OPIS PW 01'2018.pdf pdf 7688.71 2018-03-30 08:38:40 Postępowanie
Z1-Z4.pdf pdf 3082.54 2018-03-30 08:38:40 Postępowanie
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.doc doc 24.5 2018-03-28 12:57:57 Przedmiot zamówienia
OŚWIADCZENIE.doc doc 28.5 2018-03-28 12:57:57 Kryterium
zał. nr 3 - Umowa.docx docx 22.97 2018-03-28 12:57:57 Kryterium
zał. nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych.docx docx 16.15 2018-03-28 12:57:57 Kryterium

Komunikaty

2018-03-30 08:46 Przemysław Zieliński Zamawiający zmienia pkt VI ust.2 zapytani ofertowego i zamiast omyłkowo wpisanych uprawnieniń w zakresie przedmiotu nadzoru wymaga się uprawnień konstrukcyjno-budowlanych.

Ponadto Zamawiający zamieścił dokumentacje projektową dot. nadzorowanej inwestycji.

Zamawiający nie wymaga konkretnej ilości pobytów inspektora nadzoru w ciągu tygodnia, ale wymagał będzie, aby ilość wizyt na inwestycji była wystarczająca dla prawidłowego prowadzenia robót, w tym w szczególności do odbiorów poszczególnych etapów robót, w tym robót zanikowych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena ofertowa brutto Sposób obliczenia ceny

OPIS SPOSOBU OBLICZE [...].doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oświadczenia wykonawcy - Proszę potwierdzić

OŚWIADCZENIE.doc

(0)
2 Warunki umowy - Proszę akceptować

zał. nr 3 - Umowa.do [...].docx

(0)
3 Oświadczenie o posiadaniu uprawnień - Proszę potwierdzić

zał. nr 2 - Oświadcz [...].docx

(0)
4 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 360