Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu drogowego dla dróg gminnych wraz z uzyskaniem zatwierdzenia przedmiotowych projektów przez właściwy organ zarządzający ruchem wraz z kosztorysem ofertowym dla zaprojektowanego oznakowania i specyfikacją techniczną w związku z oznakowaniem punktowym i elementami odblaskowymi przejść dla pieszych oraz oznaczeniem powierzchni przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów barwą czerwoną.
Usytuowanie nowych punktowych elementów odblaskowych dwustronnych barwy białej na przejściach dla pieszych, oznaczenie powierzchni przejazdu dla rowerzystów barwą czerwoną, znakowanie przejść dla pieszych w kontrastowych kolorach czerwonym i białym na drogach gminnych:
1. al. 800-lecia Inowrocławia – 3 przejścia dla pieszych, 2 przejazdy dla rowerzystów (w tym jeden nowy) i 2 usytuowania PEO,
2. ul. Emilii Plater - 2 przejścia dla pieszych, 1 nowy przejazd dla rowerzystów i 2 usytuowania PEO,
3. ul. Jana Molla – 1 nowy przejazd dla rowerzystów,
4. ul. Ludwika Błażka – 2 przejścia dla pieszych, 1 nowy przejazd dla rowerzystów i 1 usytuowanie PEO,
5. ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego – 1 przejście dla pieszych, 1 nowy przejazd dla rowerzystów i 3 usytuowania PEO,
6. ul. Stanisława Kiełbasiewicza – 1 przejście dla pieszych, 1 nowy przejazd dla rowerzystów, 1 usytuowanie PEO,
7. ul. Szarych Szeregów – 2 przejścia dla pieszych, 1 nowy przejazd dla rowerzystów, 3 usytuowania PEO.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
- dokonania weryfikacji oznakowania istniejącego w oparciu o obowiązujące przepisy prawa,
- opracowania oraz aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego dla dróg gminnych, uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii oraz uzyskania zatwierdzenia przedmiotowych projektów przez właściwy organ zarządzający ruchem na drogach,
- dostarczenia Zamawiającemu projektu organizacji ruchu drogowego dla każdej z dróg gminnych objętych zamówieniem wraz z wszystkimi uzgodnieniami w ilości 3 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie pdf oraz dwg,
- Wykonawca przedłoży do zatwierdzenia właściwemu zarządcy ruchu drogowego, projekt organizacji ruchu w terminie 3 dni od uzyskania wymaganych przepisami prawa opinii,
- Wykonawca przedłoży projekt stałej organizacji ruchu drogowego do opinii wszystkim właściwym organom w terminie do 40 dni od podpisania umowy, w przypadku dodatkowych żądań ze strony organu zarządzającego ruchem na drogach gminnych Wykonawca wykona je we własnym zakresie bez obciążenia kosztami Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia projektów stałej organizacji ruchu w oparciu o wizje lokalną w terenie oraz obowiązujące przepisy prawa. Wraz z odbiorem projektu Zamawiający przejmuje autorskie prawa majątkowe do projektu wykonanego w ramach umowy.
Załączniki do postępowania
Postępowanie nie posiada załączników
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty