I. Przedmiot zamówienia:
ZADANIE NR 1: Wycinka drzew
̵ roboty przygotowawcze,
̵ dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,
̵ wycinka drzew przy użyciu podnośnika lub wycinka drzew bez użycia podnośnika,
̵ wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy,
̵ odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
̵ oczyszczenie terenu po wycince drzew,
̵ zabezpieczenie miejsca wycinki zgodnie z obowiązującymi przepisami.
ZADANIE NR 2: Usunięcie wiatrołomów drzew:
̵ roboty przygotowawcze,
̵ dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wycinki,
̵ pocięcie pni i gałęzi na odcinki,
̵ wywóz transportem własnym Wykonawcy pozyskanego odpłatnie drewna na rzecz Wykonawcy lub transport pozyskanego drewna w miejsce wskazane przez Gminę,
̵ odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
̵ oczyszczenie terenu po usunięciu drzew,
̵ zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług.
ZADANIE NR 3: Zabiegi w koronie drzew:
̵ roboty przygotowawcze,
̵ dostarczanie sprzętu i narzędzi na koszt własny Wykonawcy do miejsca wykonywanej usługi,
̵ usunięcie gałęzi obumarłych i nadłamanych lub gałęzi w celu utrzymania uformowanego kształtu korony drzewa przy użyciu podnośnika lub bez użycia podnośnika,
̵ usunięcie i odwiezienie transportem własnym Wykonawcy uzyskanych na rzecz Wykonawcy gałęzi i konarów,
̵ odtransportowanie sprzętu i narzędzi,
̵ oczyszczenie terenu po wykonaniu usługi,
̵ zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.
UWAGA:
1. Drzewa rosnące na terenie nieruchomości będących własnością Gminy stanowią własność Gminy Pruszcz Gdański. Wykonawca zobowiązuje się do zakupu uzyskanego w wyniku wycinki drewna po cenie ustalonej przez uprawnionego brakarza.
2. Przed wycinką na zlecenie Gminy specjalista z zakresu leśnictwa dokona klasyfikacja drewna, obmiaru ilościowo-jakościowego i wyceny drewna przeznaczonego do sprzedaży. Wartość drewna ustalona przez uprawnionego brakarza będzie wpisana w zleceniu jednostkowym.
3. Zakup drewna przez Wykonawcę następuje z chwilą wycinki.
4. Ustaloną cenę za zakup drewna Wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy Gminy nr 94 8335 0003 0116 5885 2000 0001 w terminie 14 dni od otrzymania faktury przez Wykonawcę.
5. Za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym następuje wpływ środków na rachunek bankowy Gminy.
6. Fakturę za sprzedaż drewna Gmina wystawi Wykonawcy po podpisaniu protokołu odbioru usług określonych w zleceniu jednostkowym.
II. Termin wykonania zamówienia:
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30-11-2018r.
2. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie, na podstawie pisemnych zleceń jednostkowych Zamawiającego.
3. Pisemne zlecenia określać będą zakres i termin realizacji poszczególnych usług, nie krótszy niż 10 dni roboczych a nie dłuższy niż 15 dni roboczych.
III. Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony Zamawiającego:
Marta Rolska tel. (58) 692 94 61
IV. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą ceną).
V. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej:
1. Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
2. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom.
3. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.
VI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
VII. Oferta powinna zawierać:
1. kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej;
2. oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia tj. - wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 1);
3. kopie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC.
VIII. Pozostałe informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;
b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;
c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty;
2. Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagę podczas oceny ofert.
Komunikaty