- Strona główna
- Postępowanie ID 1084209
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1084209 :
2/ZI/2025 wykonanie systemu monitoringu CCTV na terenie Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Klaja
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-25 14:47:00
-
Składania2025-03-31 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-31 12:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32/35 87 601.
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-28
11:24:44
|
Adam Klaja |
W
związku
z
zadanymi
pytaniami,
czas
na
składanie
ofert
został
przedłużony
do
31.03.2025
do
godz.
12:00 Odpowiedzi na pytania: 1. „3 rodzaje kamer, rejestrator CCTV, głośnik CCTV oraz system do zarządzania CCTV, pełni kompatybilny z obecnym systemem będącym na obiekcie.” Proszę o przekazanie informacji o obecnie użytkowanym systemie? Obecnie Zamawiający korzysta z systemu DAHUA DSS PRO. 2. Doświadczenie producenta o uczestnictwu w szkoleniu oraz w wdrożeniu systemu CCTV wraz z konfiguracją radarów. – proszę wyjaśnić/doprecyzować stwierdzenie na czerwono (jakie radary?) Zamawiający korzysta z radarów PFR4K-E120 firmy DAHUA podpiętych do systemu DAHUA DSS PRO w celu spełnienia wymagań związanych ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 29 sierpnia 2019 r. „w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów”. 3. Udokumentowane doświadczenie w realizacjach systemów CCTV wraz z konfiguracją i instalacją radarów – proszę wyjaśnić/doprecyzować stwierdzenie na czerwono (jakie radary) Jak w punkcie 2, w związku z faktem, iż Zamawiający planuje podpiąć nowe kamery do istniejącego systemu wymaga aby dostawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie z instalacji i konfiguracji elementów składowych działającego systemu. W tym radarów PFR4K-E120 firmy DAHUA podpiętych do systemu DAHUA DSS PRO i zintegrowanych z kamerami obrotowymi DAHUA. 4. Aktualne certyfikaty potwierdzające umiejętności osób wdrażających system – proszę wyjaśnić jakie certyfikaty? Zamawiający wymaga aby osoby wdrażające system posiadały odpowiednią wiedzę popartą certyfikatami danego producenta. W przypadku systemu DAHUA DSS PRO minimalnym poziomem certyfikacji uznawanym przez Zamawiającego będzie certyfikat „ADVANCED TRAINING DAHUA IP SOLUTION” lub wyższy. Zamawiający wymaga również aby Dostawca przedstawił potwierdzenie producenta iż dany Dostawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania systemów wizyjnych producenta Dahua. 5. Celem wyceny budowy trasy kablowej i poprowadzenia okablowania bardzo proszę o przesłanie wymiarów budynku lub aktualną mapkę budynku z wymiarami? Na załączonych obrazkach brakuje tych danych. Rzuty budynków w załącznikach. 6. Jaka jest wymagana konfiguracja sieciowa wskazanych w zapytaniu przełączników sieciowych? Zamawiający wykorzystuje obecnie zarządzalne przełączniki sieciowe ALE Enterprise oraz Dahua. Wymagana jest konfiguracja odpowiednich VLAN-ów oraz routing wewnątrz sieci Zamawiającego w celu odpowiedniej komunikacji pomiędzy istniejącym systemem DSS PRO a rozbudowywanym monitoringiem wizyjnym w hali. 7. • "Wszystkie zastosowane kamery muszą być objęte co najmniej 5 letnią gwarancją producenta, co musi zostać potwierdzone oświadczeniem przedstawiciela producenta." w momencie, kiedy my dostarczamy kamery to my jesteśmy tym przedstawicielem, czy ma być to oświadczenie naszego dostawcy? Zamawiający wymaga oświadczenia producenta, a nie dostawcy. Zamawiający chce mieć możliwość zgłoszenie reklamacji gwarancyjnej również z pominięciem Dostawcy lub przy pomocy innej firmy reprezentującej danego producenta. Zamawiający wymaga aby na oświadczeniu producenta wykazane były numery seryjne dostarczanych przez Dostawcę urządzeń. 8. • "Udokumentowane doświadczenie w realizacjach systemów CCTV" - jaką formę ma posiadać takie udokumentowane doświadczenie i jaki zakres danych ma być przekazany? Zamawiający wymaga doświadczenia w zakresie elementów istniejącego systemu wykorzystywanego przez Zamawiającego, w tym wcześniej wspomniane radary PFR4K-E120 zintegrowane z kamerami obrotowymi. Zamawiający wymaga, aby zostało to udokumentowane w formie listu referencyjnego lub protokołu odbioru. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
