- Strona główna
- Postępowanie ID 1070485
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1070485 :
WZP.271.2.2.2025 Jednorazowy zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec
Wystawiający
-
UżytkownikDominika Boryczewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-28 13:46:00
-
Składania2025-03-07 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-07 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
UWAGA!
Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający w pierwszej kolejności dokona badania wszystkich złożonych ofert pod kątem braku podstaw wykluczenia z postępowania, a następnie zbada, czy wykonawca, który zaoferował najniższą cenę spełnia warunki udziału w postępowaniu - o ile takie zostały przewidziane przez Zamawiającego.
Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-11
15:43:58
|
Dominika Boryczewska |
Zamawiający
w
załączeniu
udostępnia
informację
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
2025-03-07
11:03:37
|
Dominika Boryczewska |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
do
upływu
terminu
składania
ofert
wpłynęło
6
ofert,
tj.: 1. Oferta nr 1 złożona przez Wojciecha Wierzbickiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą DRUKSTAR, z siedzibą w Kielcach, przy ul. Króla Władysława Jagiełły 13/7, z ceną brutto w wysokości: 37.988,55 PLN; 2. Oferta nr 2 złożona przez Dorotę Bednarską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą COPY DOR, z siedzibą w Kielcach, przy ul. Władysława Orkana 3/9, z ceną brutto w wysokości: 38.476,86 PLN; 3. Oferta nr 3 złożona przez Wojciecha Chojnackiego prowadzącego działalność gospodarcza pod nazwą P.H.U „Plus” z siedzibą w Toruniu przy ul. Na Zapleczu 26, z ceną brutto w wysokości: 38.511,30 PLN; 4. Oferta nr 4 złożona przez PRINTEX Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Annopol 22C, z ceną brutto w wysokości: 28.330,59 PLN; 5. Oferta nr 5 złożona przez JM DATA Żebrowski, Ryciak sp.k., z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwoleńskiej 65A, z ceną brutto w wysokości: 28.634,40 PLN. 6. Oferta nr 6 złożona przez Bartłomieja Polaka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Printking, z siedzibą w Częstochowie, przy al. Najświętszej Maryi Panny 3/11, z ceną brutto w wysokości: 36.065,30 PLN. |
2025-03-07
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
na
sfinansowanie
zamówienia
zamierza
przeznaczyć
kwotę
brutto
w
wysokości:
41.500,00
PLN |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
