- Strona główna
- Postępowanie ID 1065061
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1065061 :
DZP.271.17.2025.JG Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Grabowska
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-19 08:39:00
-
Składania2025-03-03 09:30:00
-
Otwarcie ofert2025-03-03 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.17.2025.JG
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem, wg wytycznych wskazanych przez Zamawiającego w projekcie do umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu w wizualizację produktu przed jego wyprodukowaniem oraz do wprowadzania zmian w fazie projektu.
3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę:
1) Kominy dla biegaczy, rowerzystów - 600 sztuk,
2) Kubek z pokrywką – 600 sztuk,
3) Butelki z filtrem Dafi z nadrukiem – 100 sztuk,
4) Parasol automatyczny – 50 sztuk,
5) Skarpetki tkane -200 par w rozmiarze 36-38 (damskie), 200 par w rozmiarze 43-46 (męskie),
6) Skarpetki z nadrukiem – 35-38- 100 par, 39-42 – 100 par
7) Chusteczki do okularów, telefonów – 300 sztuk
8) Podkładki pod kubek – 1 000 sztuk,
9) Znaczki metalowe – 100 sztuk
10) Torba bawełniana- 500 sztuk
11) Worek/plecak ze sznurkiem „Elbląg w formie” – 300 sztuk
12) Worek/plecak ze sznurkiem „Rowerowy Elbląg” – 300 sztuk
13) Długopisy Touch – 300 sztuk
14) Notes książkowy z oprawą autorską – 100 sztuk
15) Notatnik z gumką – 200 sztuk
16) Ręcznik kolorowy tkany – 300 sztuk
17) Czepek pływacki ze znakowaniem – 100 sztuk
18) Dzwonek rowerowy – 300 sztuk
19) Opaska odblaskowa samozaciskowa – 1 300 sztuk
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały i ich zgodność z wymogami określonymi w § 2 projektu umowy, na okres 6 miesięcy liczonych na koniec miesiąca od daty dokonania odbioru przez Zamawiającego.
5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie Umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
data zakończenia – 30 dni od udzielenia zamówienia.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
- Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Cenę razem (bez VAT) oferty należy obliczyć wypełniając ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ CEN, podając dla każdej pozycji „cena bez VAT” (będącą iloczynem ceny jednostkowej (bez VAT) i ilości oferowanego towaru).
- Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „Razem cena oferty bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ CEN.
- Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Cena nie podlega waloryzacji.
6. Opis kryteriów, którymi
Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z
podaniem znaczenia tych kryteriów
i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
7. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 3 marca 2025 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – FORMULARZ OFERTY oraz ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - WYKAZ CEN.
8. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Justyna Grabowska – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-78, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
9. PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
10. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Załączniki
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – WYKAZ CEN
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 – PROJEKT UMOWY
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-05
08:43:28
|
Justyna Grabowska |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.17.2025.JG
Wykonanie
i
dostawa
materiałów
promocyjnych
z
nadrukiem,
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
na
podstawie
kryterium
oceny
ofert
określonych
w
zapytaniu
ofertowym,
tj.
cena
(brutto)
-
100%.
Wybrano ofertę firmy: Studio Siedem Żółtowski Grzegorz, 30-698 Kraków ul. Myślenicka 186, cena (brutto) oferty: 67 525,77 zł |
2025-02-26
12:22:54
|
Justyna Grabowska |
Zmiana
treści
zapytania
ofertowego
nr
2
oraz
informacja
o
przedłużeniu
terminu
składania
ofert
Załączniki |
2025-02-26
12:21:55
|
Justyna Grabowska |
Treść
zapytań
skierowanych
do
Zamawiającego
i
Wyjaśnienia
treści
Zapytania
ofertowego
z
dnia
26.10.2025
r.
Załączniki |
2025-02-24
13:13:39
|
Justyna Grabowska |
Treść
zapytań
i
wyjaśnienia
treści
zapytania
ofertowego
z
24.02.2025
r.
Załączniki |
2025-02-24
13:12:27
|
Justyna Grabowska |
Zmiana
treści
zapytania
ofertowego
nr
1
oraz
informacja
o
przedłużeniu
terminu
składania
ofert
Załączniki |
2025-02-21
13:04:34
|
Justyna Grabowska |
Zamawiający
przekazuje
wersje
edytowaną
projektu
umowy
waz
z
załącznikiem
zawierającym
wizualizację
w
kolorze.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
