- Strona główna
- Postępowanie ID 1037381
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
IRM.271.33.2024 Koreferat do Programu Funkcjonalno- Użytkowego i koncepcji zagospodarowania zbiornika Bugaj w celach turystycznych
Wystawiający
-
UżytkownikAniceta Klimko-Lisowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-13 12:07:00
-
Składania2024-12-23 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-23 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania koreferatu do Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z koncepcją zagospodarowania zbiornika Bugaj w celach turystycznych.
2. Zadanie
obejmuje :
a. sprawdzenie przedłożonego programu funkcjonalno-użytkowego dla zagospodarowania zbiornika Bugaj i kąpieliska „Słoneczko” pod względem zgodności z wytycznymi Zamawiającego,
b. sprawdzenie przedłożonego programu funkcjonalno-użytkowego dla zagospodarowania zbiornika Bugaj i kąpieliska „Słoneczko” pod względem poprawności zastosowanych rozwiązań technicznych w dokumentacji,
c. zgodność ocenianej dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi, normami, warunkami technicznymi, przepisami dot. ochrony środowiska, bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej, BHP, ergonomii,
d. analizę kosztów realizacji,
e. weryfikację podstaw prawnych do możliwości realizacji poszczególnych elementów zadania w obszarach chronionych przyrodniczo oraz na urządzeniach do piętrzenia wody,
f. weryfikację opracowania w zakresie poprawności opisu przedmiotu zamówienia względem Prawa Zamówień Publicznych dotyczącą formuły „Zaprojektuj i wybuduj”.
g. sprawdzanie i potwierdzanie jakości proponowanych przez Wykonawcę PFU urządzeń, materiałów budowlanych oraz wyposażenia
h. opracowanie opinii dotyczącej wad dla poszczególnych obiektów uznanych za nienadające się do wykonania a zawartych w opracowaniu PFU.
i.
opracowanie opinii o konieczności wykonania
robót dodatkowych/zamiennych dla poszczególnych obszarów i obiektów zawartych w
PFU.
3. Koreferat do przedłożonego programu
funkcjonalno-użytkowego obejmującego następujące obiekty:
a. ścieżki rowerowe o łącznej długości około 900mb,
b. kładkę pieszo – rowerową wzdłuż istniejącego mostu około 120mb,
c. ścieżki pieszo – rowerowe około 1600mb,
d. chodnik/ścieżki piesze około 2100mb,
e. ścieżki edukacyjne- wzdłuż ścieżki rowerowej i przy ujściu cieku wodnego ze zbiornika Bugaj,
f. montaż 3 punktów informacyjnych,
g. slip dla łodzi ratunkowych i wędkarskich,
h. stanowiska wędkarskie/pomosty do połowu 15 sztuk,
i. pomost do cumowania łodzi wędkarskich,
j. trawers linowy/wyciąg tyrolski (tyrolka),
k. kompleks budynków wielofunkcyjnych na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji,
l. montaż 3 stołów do grillowania,
m. sieć monitoringu dla wybranych punktów,
n. umocnienie skarp zbiornika Bugaj,
o. zagospodarowanie terenu kąpieliska „Słoneczko” polegające miedzy innymi na:
ü oczyszczeniu i uregulowaniu linii brzegowej kąpieliska,
ü odmuleniu i pogłębieniu zbiornika kąpielowego
ü oczyszczeniu wody w kąpielisku – wskazanie metody do wielokrotnego stosowania z uwzględnieniem gatunków pod ochroną.
ü wyznaczeniu i urządzeniu kąpieliska, z zabezpieczeniem terenu przed dostępem pojazdów na teren plaży,
ü wymianie piasku na terenie wyznaczonego kąpieliska,
ü wybudowaniu pomostu kąpielowego wraz z urządzeniami wodnymi do rekreacji w wodzie,
ü wybudowaniu zjeżdżalni wodnej,
ü montażu przebieralni zewnętrznych i odpowiedniej ilości koszy na śmieci.
ü wyodrębnieniu przestrzeni do przechowywania sprzętów wodnych na okres
zimowy
4. Warunki udziału w postępowaniu:
1) W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w wymagania:
a) Posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie dwóch opracowań o podobnej tematyce w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty. Zamawiający jako zrealizowane opracowania dopuszcza koreferaty lub pełno branżowe dokumentacje projektowo-kosztorysowe w tym opracowania dotyczące :
-zagospodarowania terenów wypoczynkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
-zagospodarowania terenów rekreacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
-zagospodarowania kąpielisk wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy przedłożyć referencje lub protokoły odbioru dokumentacji.
b) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonych uprawnień budowlanych.
Osoby wchodzące w skład zespołu winny posiadać następujące kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń;
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej: mostowej;
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej: drogowej;
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
W celu wykazania spełnienia warunku należy załączyć do oferty aktualne dokumenty potwierdzające przynależność osób z zespołu do Izby Architektów oraz Izby Inżynierów Budownictwa;
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1
d)
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.
1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie
warunku na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1
5. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania:
a) Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy
2) terminy i warunki płatności:
a) Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia płatne będzie na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT.
b) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
3) długość
rękojmi / gwarancji:
24 miesiące od dnia zakończenia realizacji zamówienia
4) inne: …………………………………………………………………………………………….
6. Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
7. Prace uzupełniające:
Tak, jeśli wystąpią okoliczności, które nie były znane na etapie opisu przedmiotu zamówienia i podpisywania umowy.
8. Opis sposobu obliczania ceny:
1) Obowiązującą formą wynagrodzenia za zamówienie jest wynagrodzenie ryczałtowe.
2) Podstawą obliczenia ceny za usługę jest przekazany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i projektowane postanowienia umowy.
3) Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniając wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia. Nieuwzględnienie przez wykonawcę jakichkolwiek kosztów na etapie przygotowania oferty nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego.
4) Cena określona przez wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom, za wyjątkiem stosownych zapisów w załączonych projektowanych postanowieniach umowy, z których wynika inaczej.
5) Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto – wykonawca powinien wyliczyć cenę oferty brutto, tj. wraz z należnym podatkiem VAT w wysokości przewidzianej ustawowo. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT, zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług, należy do wykonawcy.
6) Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich – cyfrowo i słownie, określona do dwóch miejsc po przecinku, tj. do 1 grosza (z zastosowaniem reguł matematycznych zaokrąglania liczb).
9. Kryteria oceny ofert i ich waga:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium cena oferty – 100 %.
10. Wymagania dotyczące oferty:
1) termin składania ofert: do dnia 23.12.2024r. do godz. 10.00.
2) ofertę należy złożyć:
x |
elektronicznie, tj.: przesłać za pośrednictwem
platformy zakupowej. |
11. Załączniki do oferty:
1) Oświadczenie – załącznik nr 1
2) Podpisany projekt umowy - załącznik nr 2
3) Podpisane oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 3
4) Kopia uprawnień budowlanych,
5) Kopia wpisu do Izby zawodowej,
6) Poświadczenie wykonania usługi (referencje)
12. Dodatkowe informacje:
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer, a także opis dokonanych zmian. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
4) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
5) Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty.
6) Oferta musi być ważna co najmniej 30 dni, licząc od dnia składania ofert.
7) Oferta musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego, dotyczącymi oferty oraz spełniać wymogi opisane w zapytaniu ofertowym.
8) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) wykonawca nie wniesie lub wniesie w sposób nieprawidłowy wadium,
b) nie spełnia warunków udziału określonych w niniejszym zapytaniu,
c) nie będzie zawierała wszystkich informacji wymaganych z zastrzeżeniem ppkt 9 lit. c,
d) będzie niekompletna, z zastrzeżeniem ppkt 9 lit. c,
e) zostanie złożona po terminie składania ofert,
f) będzie zawierała rażąco niską cenę:
Za rażąco niską cenę zamawiający rozumie przypadek, gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert – chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia.
W takim przypadku zamawiający może żądać od wykonawcy, którego oferta będzie zawierała „rażąco niską cenę” złożenia wyjaśnień/dokumentów dotyczących ceny. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyjaśnienia za pośrednictwem platformy zakupowej (strony postępowania). Niedostarczenie wyjaśnień, w tym wymaganej dokumentacji skutkować będzie odrzuceniem oferty.
W przypadku, gdy którakolwiek z ofert będzie znacząco zawyżona w stosunku do pozostałych ofert i powodować będzie, że będą one niższe o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, wówczas zamawiający uzna, że jest to okoliczność oczywista, która nie wymaga wyjaśnienia, a oferty te nie zawierają „rażąco niskiej ceny”.
Jeżeli z treści przesłanych wyjaśnień, w tym wymaganej dokumentacji, nie będzie wynikało, że wykonawca jest w stanie zrealizować przedmiot zamówienia zamawiający uzna, że oferta zawiera „rażąco niską cenę”.
g)
będzie
nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) poprawy omyłek rachunkowych i pisarskich w złożonych ofertach,
b) żądania wyjaśnień w stosunku do wykonawców co do treści złożonych ofert, w tym dokumentów potwierdzających podane w ofertach informacje,
c) jednokrotnego wezwania o uzupełnienie trzech podmiotów z najkorzystniejszą ofertą cenową w przypadku ofert niekompletnych, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
10) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to że:
a) zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych,
b) dwie lub więcej ofert przedstawia taki
sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert
wybiera ofertę z najniższą ceną,
z tym że cena nie może być wyższa niż cena w
ofercie pierwotnej.
11) Dopuszcza się możliwość negocjacji
złożonych ofert – w szczególności w sytuacji, gdy cena najkorzystniejszej
oferty będzie przekraczała wartość określoną w budżecie dla tego zamówienia,
zamawiający może odwołać lub zamknąć postępowanie lub podjąć negocjacje -
zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, do złożenia
w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do
odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert i
podania przyczyny.
13) Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
a) na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,
b) wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
14) Informację o wyniku postępowania (co
najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania
wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w
taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez
skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
15) Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia
publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
16) W przypadku, gdy wykonawca, którego
oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy we wskazanym terminie,
zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
17) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi wykonawca. Z tytułu odrzucenia lub niewybrania oferty wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec zamawiającego.
13. Wymagania
dotyczące wadium:
1) Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
a) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,
b) wadium powinno być wniesione w formie „pieniądza” - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 67 1090 2590 0000 0001 5213 1069 Santander Bank Polska S.A., w tytule przelewu należy zamieścić adnotację „Wadium – Koreferat dla PFU Bugaj”.
c) skuteczne wniesienie wadium w „pieniądzu” następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 13 ppkt 1) lit. b), przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
d) zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium, dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
e) wadium zostanie zwrócone oferentom niezwłocznie po zawarciu umowy.
14. Zamawiający do zapytania ofertowego załącza:
1) Informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych - załącznik I
2) Spis treści Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zagospodarowania zbiornika Bugaj –załącznik II
3) Załącznik graficzny do Koncepcji zagospodarowania zbiornika- załącznik nr III
15. Osoba do kontaktu:
Aniceta Klimko-Lisowska Biuro Rozwoju Miasta i Inwestycji
tel.: 44 732 30 38
ul. Szkolna 28, 97-300 Piotrków Trybunalski
Piętro II, pokój nr 212
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 44 732 30 38
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?