- Strona główna
- Postępowanie ID 1036464
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DAO.26.8.43.2024 Dostawa warzyw i owoców na potrzeby zajęc kulinarnych w Klubie Seniora "Niezapominajka"
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Koczubiej
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-12 10:06:00
-
Składania2024-12-18 10:03:00
-
Otwarcie ofert2024-12-18 10:08:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego:DAO.26.8.43.2024
Starachowice, dnia 12.12.2024 r.
Postępowanie na dostawy warzyw i owoców
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41
|
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi dostawy warzyw i owoców według wykazu produktów stanowiącego załącznik nr 4 minimum raz w miesiącu na potrzeby Klubu Seniora „Niezapominajka” w Starachowicach finansowana z projektu nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi dostawy świeżych warzyw i owoców według wykazu produktów stanowiącego załącznik Nr 3 minimum raz w miesiącu na potrzeby Klubu Seniora „ Niezapominajka” w Starachowicach.
Celem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług dostawy warzyw i owoców, szerzenie zdrowego stylu żywienia, aktywność w formie zaangażowania podopiecznych w warsztaty kulinarne w celu poprawy kondycji psychofizycznej, wspomaganie rozwoju, zainteresowań i integracji, przeciwdziałanie izolacji społecznej osób starszych 60+, samotnie gospodarujących i opiekunów faktycznych w ramach Projektu nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia (zwany dalej również towarem) partiami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w 48 h od daty zamówienia. W szczególnych przypadkach wynikających z potrzeby Zamawiającego Wykonawca przyjmie doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. Dostawy powinny się odbywać do godziny 11.00.
Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2025 r. do 31.08.2025 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia asortymentu warzyw i owoców.
Zamawiający składać będzie zamówienie telefonicznie lub e-mailem ze wskazaniem daty dostarczenia produktów.
Dostawy ubezpieczonego towaru wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą na koszt wykonawcy.
Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz ewentualne uszkodzenia powstałe w wyniku transportu.
Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny, wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunków przechowywania, terminie przydatności do spożycia. Produkty powinny być bez oznak nadpsucia, zniszczenia i nieuszkodzone fizycznie.
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować artykuły żywnościowe, zgodnie z Formularzem cenowym lub produkty równoważne. W przypadku zaoferowania produktu o wyższej lub niższej niż wskazana przez zamawiającego wielkości, gramaturze, wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu będzie stanowić ilość jaką żąda zamawiający. W przypadku gdy wykonawca będzie oferował artykuły równoważne ma obowiązek zaznaczyć ten fakt w formularzu cenowym, wpisując informację dotyczącą asortymentu równoważnego. Oferowane produkty równoważne powinny charakteryzować się właściwościami jakościowymi takimi samymi lub zbliżonymi do tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, źródłem lub pochodzeniem. Istotne jest, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zamówienia.
Zamawiający preferuje rozliczenie miesięczne, za dany miesiąc, zbiorcze z kilku zamówień łącznie zrealizowanych w danym miesiącu kalendarzowym, na podstawie Karty Zamówień stanowiącej załącznik nr 4 do Umowy.
Zamawiający ma prawo przeprowadzania kontroli jakości i zadowolenia z usług.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje:
aukcji elektronicznej,
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: 03220000-9 warzywa, owoce i orzechy
Kod CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.01.2025 r. do 31.08.2025 r.
Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:
-
Cena (waga 100%)
Cena brutto
5.2. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 100 pkt
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1
spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
Informacje dotyczące płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150
odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Dane dostawy: Klub Senior+ „Niezapominajka” ul. Aleja Armii Krajowej 28 Ip. „ Galeria Handlowa Skałka” tel. 791-389-135
Inne istotne warunki
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.
Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zamawiający zastrzega, że transport i rozładunek należą do obowiązków Wykonawcy, a ich koszt powinien być wliczony w cenę produktów.
Sporządził:
Paulina Koczubiej
Kierownik Klubu
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-18
14:23:41
|
Paulina Koczubiej | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Z uwagi na brak ofert, unieważnia się postępowanie |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?