- Strona główna
- Postępowanie ID 1029934
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DT.26.17.2024.TD UZUPEŁNIENIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SANDOMIERSKIEGO
Wystawiający
-
UżytkownikZarząd Dróg
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-03 12:01:00
-
Składania2024-12-06 15:30:00
-
Otwarcie ofert2024-12-06 15:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
W imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu 27-650 Samborzec 199, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
„UZUPEŁNIENIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SANDOMIERSKIEGO”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż oznakowania pionowego zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik przedmiotowego postepowania.
Dostarczone i zamontowane oznakowanie pionowe stanowić będzie uzupełnienie oznakowania pionowego istniejącej stałej organizacji ruchu na drogach powiatowych.
Rozkład ilościowy poszczególnych znaków drogowych zgodny z załączonym formularzem ofertowym, natomiast rozmieszczenie poszczególnych znaków drogowych – wg. wskazań przedstawiciela ZDP w Sandomierzu oraz udostępnionej na czas wykonywanych robót dokumentacji technicznej stałej organizacji ruchu.
Zamawiający posiada projekt stałej organizacji ruchu w wersji papierowej z którą Wykonawca może się zapoznać w każdy dzień roboczy w godzinach od 800 do 1530.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym przedstawione zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik niniejszego zapytania.
Termin realizacji zamówienia: do 20.12.2024 r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez Wykonawców roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający wymaga:
- Zamawiający wraz ze złożoną ofertą wymaga dołączenia od oferty uzupełnionego i podpisanego przez osobę upoważnioną pliku ze skanem formularza ofertowego.
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 15 832 04 06 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-09
09:42:11
|
Zarząd Dróg |
Zamawiający
przedstawia
wyniki.
Załączniki |
2024-12-09
08:39:03
|
Zarząd Dróg |
Zamawiający
przedstawia
zbiorcze
zestawienie
ofert.
Załączniki |
2024-12-05
14:40:03
|
Zarząd Dróg |
Dzień
dobry Udzielam odpowiedzi na pytania: 1. Wszystkie znaki muszą być pokryte folia II generacji. 2. Termin realizacji 20.12.2024 r. 3. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. 4. 20 dróg, Odległość między najdalej położonymi miejscowościami wynosi ok. 50 km 5. Zgodnie z par. 9 ust. 2 Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o zakończeniu robót. Od tego dnia biegnie termin dla Zamawiającego do przeprowadzenia odbioru robót zgodnie z Umową i terminami określonymi w Umowie. 6. Na podstawie art. 568 k.c. w zw. z par. 16 ust. 1 Umowy, okres rękojmi wynosi 2 lata. Z poważaniem Tomasz Dybus ZDP Sandomierz z/s w Samborcu |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?