- Strona główna
- Postępowanie ID 1029876
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zimowe utrzymanie przystanków autobusowych będących w utrzymaniu Gminy Pruszcz Gdański w latach 2024-2026
Wystawiający
-
UżytkownikArkadiusz Kloskowski
-
Organizacja
-
OddziałReferat Gospodarki Komunalnej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-03 12:29:00
-
Składania2024-12-09 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-09 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 58 692 94 59
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert cenowych na usługę :
Zimowe utrzymanie na przystankach autobusowych będących w utrzymaniu Gminy Pruszcz Gdański
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania przystanków autobusowych na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk w sezonach zimowych 2024/2025 i 2025/2026. – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
III. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.03.2026 r.
IV. Kryteria wyboru oferty:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona
w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży
najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą ceną).
Wzór umowy w SOPZ załącznik nr 1
Cena - 100%
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym – w SOPZ załącznik nr 2
2. Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego zamówienia.
VI. Badanie ofert:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SOPZ.
3. W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.
4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do wykonawców o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
7. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
· jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
· Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
Pouczenie:
Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl w termin : do 9.12.2024 r. godz. 8.00
VIII. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez niego przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo w celu podpisania umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
6. Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 703 §1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.
7. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
IX. Osoba uprawniona do kontaktów:
Arkadiusz Kloskowski 58 6929459
e-mail:akloskowski@pruszczgdanski.pl
X. Istotne postanowienia:
1. Należność Wykonawcy wynikająca z zamówienia płatna będzie przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego, po wykonaniu przedmiotu zamówienia przelewem na konto Wykonawcy.
2. Za dzień zapłaty strony ustalają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt.
XI. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych: Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że: Administrator danych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące: − adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo − nr telefonu: 58 692 94 00 − adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl
Inspektor danych osobowych We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl Cel przetwarzania Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy. Podstawa przetwarzania danych Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych. Odbiorcy danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki). Prawa osób: Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).
XII. Wykaz załączników: 1. Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?