- Strona główna
- Postępowanie ID 1029527
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DzAI.282.42.24 Wywóz odpadów komunalnych segregowanych (szkło, metale i tworzywa sztuczne, papier) oraz niesegregowanych (zmieszane) z Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
Wystawiający
-
UżytkownikIWONA BRUDNICKA
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-03 10:42:00
-
Składania2024-12-06 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-06 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
na zadanie pn.: "Wywóz odpadów komunalnych segregowanych (szkło, metale i tworzywa sztuczne, papier) oraz niesegregowanych (zmieszane) z Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu"
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Bezpłatne podstawienie 1 szt. kontenera KP-7 o pojemności min. 7m3 i 3 szt. pojemników o pojemności ok. 1,1 m3. w siedzibie głównej Muzeum: Sierpc, ul. Narutowicza 64 oraz 1 szt. pojemnika typu SM-110 o pojemności ok. 0,11 m3. w Sierpcu, Pl. Kardynała Wyszyńskiego 1.
2.
Wywóz nieczystości odbywać się będzie własnym
środkiem transportu Wykonawcy.
3. Wykonanie usług nastąpi w ciągu 24 godzin po złożeniu zapotrzebowania przez pracownika Zamawiającego telefonicznie. Zgłaszający każdorazowo wskaże miejsce odbioru nieczystości.
4. Przewidywana ilość kontenerów typu KP-7 do wywozu w okresie objętym zamówieniem - 48 szt.
5. Przewidywana ilość kontenerów na odpady segregowane o pojemności ok. 1,1 m3 - 72 szt.
6. Przewidywana ilość pojemników typu SM-110 do wywozu w okresie objętym zamówieniem - 48 szt.
7. Każdorazowe wykonanie usług potwierdzone zostanie czytelnym podpisem (lub pieczątką) pracownika Zamawiającego. Kopię potwierdzenia należy dołączyć do faktury za każdy miesiąc wykonywania usługi.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do okresowego mycia i przeprowadzania dezynfekcji kontenera i pojemnika – przynajmniej raz na pół roku.
9. Okres realizacji przedmiotu zapytania 01.01.2025r. - 31.12.2026r.
10. Warunki płatności: 30 dni od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego na nr rachunku bankowego wskazanego na fakturze. Faktura wystawiana na koniec każdego miesiąca.
Należy złożyć ofertę na wszystkie pozycje zapytania, brak którejkolwiek z pozycji będzie skutkował odrzuceniem oferty.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-06
13:48:45
|
IWONA BRUDNICKA |
Szanowni
Państwo, w załączeniu przekazuję Informację o wyborze oferty Z poważaniem Iwona Brudnicka Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?