- Strona główna
- Postępowanie ID 1027193
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP/TP/85/2024 Usługa konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, kotłowni olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w kompleksach wojskowych w miejscowości Lublin, Jawidz , Zamość, Hrubieszów, Chełm – w zakresie 5 (pięciu) części.
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Gruszka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-28 12:04:00
-
Składania2024-12-09 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-09 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-09
12:53:47
|
Monika Gruszka |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-12-09
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierz
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
316
267,10
zł
brutto
w
tym:
Część 1 - 71 684,40 zł. brutto Część 2 - 33 265,00 zł. brutto Część 3 - 47 827,96 zł. brutto Część 4 - 78 900,36 zł. brutto Część 5 - 84 589,38 zł. brutto |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?