- Strona główna
- Postępowanie ID 1008275
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Z33/2024/ZO/BLZ Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach remontu Stacji Uzdatniania Wody
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Buczkowska
-
Organizacja
-
OddziałReferat Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-30 09:35:00
-
Składania2024-10-31 13:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-31 13:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zamawiający – Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. z siedzibą w Grudziądzu, zaprasza do udziału w postępowaniu o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, pn. "Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach remontu Stacji Uzdatniania Wody"
Niniejsze zamówienie publiczne, z uwagi na jego wartość, udzielane jest na podstawie uregulowań wewnętrznych zamawiającego, tj. Regulaminu udzielania zamówień o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych (Zarządzenie wewnętrzne Nr 5/2021 Zarządu MWiO sp. z. o. o. z dnia 01 marca 2021 r. zmienione Aneksem nr 5 z dnia 11 kwietnia 2024 r.), zwanego dalej „regulaminem” [do udzielania zamówień o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320)].
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Grudziądzu przy ul. Hallera 79 na stolarkę z profili aluminiowych o odporności na włamanie w klasie RC 3 (wg normy PN-EN 1627:2021-11) wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres stolarki do wymiany opisuje załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do:
- zapoznania się z miejscem montażu i dokonanie kontrolnej inwentaryzacji otworów,
- demontażu i utylizacji istniejącej stolarki,
- dostawy, rozładunek i montaż nowej stolarki,
- dostawę, rozładunku i montażu parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
- pianowania i regulacji stolarki.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Wymagania dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100)
Termin składania ofert: 31.10.2024 r. godz. 13.00
Termin wykonania zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie: do 31.12.2024 r.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.
W przypadku pytań:
- w sprawach formalno – prawnych: Marta Buczkowska, tel. (56) 45 04 878
lub poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego”
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?