- Strona główna
- Postępowanie ID 1001085
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OLI.26.9.2024.BH Usługa przeprowadzenia audytu bezpieczeństwa informacji i bezpieczeństwa teleinformatycznego
Wystawiający
-
UżytkownikMariusz Czyż
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-18 10:27:00
-
Składania2024-10-24 09:45:00
-
Otwarcie ofert2024-10-24 10:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Proszę o podawanie ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia opisanego szczegółowo w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-23
09:44:47
|
Mariusz Czyż |
Zamawiający
informuję
o
pytaniach,
które
wpłynęły
w
przedmiotowym
postępowaniu:
Pytanie 1. "Prosimy o wyjaśnienie wątpliwości dot. tego, który termin na zrealizowanie całości zamówienia jest obowiązujący? 1. 28.02.2025 - z wzoru umowy, czy - 2. maksymalnie do 4 tygodni od podpisania umowy w OPZ, czy 3. maksymalnie do 4 tygodni od zaakceptowania przez Zamawiającego Planu Audytu. Plan Audytu Wykonawca przedstawi do 14 dni od daty podpisania umowy. Następnie Zamawiający ma 7 dni na akceptację. To daje nam 21 dni od podpisania umowy, w którym muszą zacząć się prace audytowe?". Zamawiający informuję iż nie ma takiego terminu w umowie jak 28.02.2025. Wykonawca ma na zrealizowanie audytu łącznie 4 tygodnie, w tym maksymalnie do 14 dni na przekazanie Planu Audyty. Jeżeli wykonawca przedłoży Plan Audytu np. po tygodniu, pozostaną mu trzy tygodnie na realizacje pozostałych czynności. Czas wskazany na akceptacje Planu Audytu przez zamawiającego nie będzie wliczany do powyższego terminu, bowiem jest zależny od Zamawiającego. Jest to zgodne z § 5 pkt 2 Wzoru umowy. Pytanie 2. "Wśród załączników nie ma formularza ofertowego. Czy dobrze rozumiemy, że cenę ofertową należy wpisać bezpośrednio na platformie w pkt.1-szym?". Zamawiający informuję iż cenę ofertową należy wpisać bezpośrednio na platformie w pkt.1-szym. Pytanie 3. "Czy listę 8-śmiu certyfikatów na audytora, należy wpisać w załącznik nr 5- wykaz osób? Czy należy zrobić osobny załącznik nazwisko osoby, audyt, nazwa audytowanego podmiotu, referencja?". Zamawiający informuję, iż w załączniku nr 5 jest osobna kolumna gdzie należy wpisać posiadane certyfikaty ale jeśli Wykonawca chce to może to także zrobić w oddzielnym pliku i załączyć jako dodatkowy załącznik. Z poważaniem Mariusz Czyż. |
2024-10-22
15:14:01
|
Mariusz Czyż |
Zamawiający informuję o pytaniu, które wpłynęło w przedmiotowym postępowaniu: Pytanie 1. "Pytanie dot. Rozdziału II. Wymagania: 1. Audyt musi zostać przeprowadzony przez co najmniej dwóch audytorów posiadających doświadczenie poparte przeprowadzeniem co najmniej 8 audytów bezpieczeństwa w okresie ostatnich dwóch lat. Czy dobrze rozumiemy, że co najmniej 8 przeprowadzonych audytów to doświadczenie zespołu audytorskiego złożonego z co najmniej dwu audytorów?" Zamawiający informuję iż doświadczenie poparte przeprowadzeniem co najmniej 8 audytów bezpieczeństwa w okresie ostatnich dwóch lat, dotyczy każdego z audytorów tzn. każdy ma mieć wskazane doświadczenie minimum ośmiu [8] audytów w ciągu dwóch lat. Z poważaniem Mariusz Czyż. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?