- Strona główna
- Postępowanie ID 996636
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DI.26.49.2024 Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja Sadowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-14 09:33:00
-
Składania2024-10-21 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-21 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze zaprasza do złożenia ofert na dostawę drobnego sprzętu medycznego, zgodnie z załączonym do postępowania Zapytaniem ofertowym. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 1 do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Formularzach asortymentowo-cenowych (Załączniki nr 1.1.-1.3. do Formularza oferty).
Warunki realizacji zamówienia określone zostały we Wzorze umowy - Załącznik nr 2 do niniejszego postępowania.
UWAGA:
- Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego postępowania.
- Wraz z ofertą należy złożyć: Wypełniony/-e Formularz/-e asortymentowo-cenowy/-e - odpowiednio dla części na które składana jest oferta, Katalogi/foldery/ulotki/opisy techniczne (lub inne posiadane dokumenty) dotyczące oferowanych produktów, zawierające dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań (parametrów, właściwości) określonych przez Zamawiającego w Załączniku do Formularza oferty oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu oferowanego produktu zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (deklaracja zgodności/certyfikat CE) oraz Załącznik nr 4 (Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art.7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego).
Czas trwania umowy: od daty podpisania umowy do 21.10.2025 r.
Warunki zaoferowane przez Wykonawcę w Formularzu oferty są wiążące i one będą podlegały ocenie.
Kryterium oceny ofert jest cena brutto (100%), określona przez Wykonawcę w pkt 5 Formularza oferty.
Formularz oferty (Załącznik nr 3), Formularz/-e asortymentowo-cenowy/-e oraz Załącznik nr 4 muszą być podpisane przez osobę(-y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. .
KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii ul. Janusza Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Kamiennej Górze jest Pan Jan Suchecki, kontakt: adres e-mail iod@dcro.org.pl, telefon 697 071 511
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze", numer postępowania DI.26.48.2024.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. Posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-31
07:39:18
|
Patrycja Sadowska |
Zamawiający
zamieszcza
Informację
o
wyborze
ofert.
Załączniki |
2024-10-24
10:28:13
|
Patrycja Sadowska |
Zamawiający
zamieszcza
Informację
o
unieważnieniu
postępowania
w
zakresie
Części
3.
Załączniki |
2024-10-21
13:48:28
|
Patrycja Sadowska |
Zamawiający
zamieszcza
Informację
o
otwartych
ofertach_21.10.2024
r.
Załączniki |
2024-10-18
09:14:43
|
Patrycja Sadowska |
Zamawiający
zamieszcza
zaktualizowany
Załącznik
nr
2
-
Wzór
umowy.
Zmianie
uległa
treść
zapisu
§
12
ust.
1
ppkt.
1.2.
a).
Załączniki |
2024-10-18
08:28:35
|
Patrycja Sadowska |
Zamawiający
zamieszcza
Pytania
i
odpowiedzi_18.10.2024
r.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?