Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DKW.2232.31.2024.JR "Zakup 15 foteli obrotowych biurowych dla funkcjonariuszy Zakładu Karnego w Siedlcach"

Joanna Radzikowska
Zakład Karny Siedlce
Termin:
Zamieszczenia : 09-10-2024 11:48:00
Składania : 17-10-2024 09:00:00
Otwarcia : 17-10-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DKW.2233.31.2024.JR zapytanie ofertowe.pdf pdf 148.54 2024-10-09 11:48:00 Postępowanie
Oświadczenie RODO 2024 zał.1.pdf pdf 192.54 2024-10-09 11:48:00 Postępowanie
Oświadczenie Wyk. dot. przesłanek wykluczenia z postepowania 2024 zał. nr 2.pdf pdf 149.95 2024-10-09 11:48:00 Postępowanie
DKW.2233.31.2024.JR zapytanie ofertowe.pdf pdf 148.54 2024-10-09 11:48:00 Kryterium
Oświadczenie RODO 2024 zał.1.pdf pdf 192.54 2024-10-09 11:48:00 Kryterium
Oświadczenie Wyk. dot. przesłanek wykluczenia z postepowania 2024 zał. nr 2.pdf pdf 149.95 2024-10-09 11:48:00 Kryterium

Komunikaty

2024-10-17 14:48 Joanna Radzikowska Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wpłynęły n/w oferty które otrzymały niżej wymienioną punktację:
1. Merkury Market sp. z o.o - 100,00 pkt
sp.k. NIP 684-22-55-436
ul. Czajkowskiego 51,
38 – 400 Krosno
9 733,50 zł netto / 11 972,21 zł brutto
2. TRONUS POLSKA SP. Z O.O. 01-237 Warszawa,
ul. ORDONA 2 A
NIP 5272680141
28 785,00 zł netto/35 405,55 zł brutto.
Oferta wykonawcy przekracza kwotę jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizacje przedmiotu zamówienia
3. BENER MICHAŁ BENKA
80-215 GDAŃSK,
Ul. WILEŃSKA 59B/15
22 288,50 zł netto/ 27 414,86 zł brutto
Oferta wykonawcy przekracza kwotę jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizacje przedmiotu zamówienia
4. Hurtownia Krzeseł Sp. z o.o.
05-120 Legionowo,
Ul. Dietricha 5
NIP 5361945517
16 230,00 zł netto/19 962,90 zł brutto
Oferta wykonawcy przekracza kwotę jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizacje przedmiotu zamówienia
5. AS Deal Sp. z o.o.
20-043 Lublin,
Aleje Racławickie 30 17
NIP 7123424557
11 767,50 zł netto/14 474,03 zł brutto
Oferta wykonawcy przekracza kwotę jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizacje przedmiotu zamówienia
6. Cesar Group
42-200 Częstochowa,
ul. Dąbrowskiego 55/3
NIP 5732950985
13 500,00 zł netto/16 605,00 zł brutto
Oferta wykonawcy przekracza kwotę jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizacje przedmiotu zamówienia
7. "Drzewiarz- Bis" sp.z o.o.
87- 600 Lipno,
Ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a
NIP 466-02-70-038
15 000,00 zł netto/18 450,00 zł brutto
Oferta wykonawcy przekracza kwotę jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizacje przedmiotu zamówienia

Najkorzystniejszą cenę a tym samym największą ilość punktów zdobyła firma Merkury Market sp. z o.o - 100,00 pkt
sp.k. NIP 684-22-55-436, ul. Czajkowskiego 51, 38 – 400 Krosno za kwotę 9 733,50 zł netto / 11 972,21 zł brutto i u tego oferenta zostanie złożone zamówienie.
2024-10-17 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 12 000,00 zł brutto
2024-10-14 11:37 Joanna Radzikowska Zamawiający nie wymaga regulacji głębokości siedziska. Zapis w opisie przedmiotu zamówienia dot. "funkcję synchronicznego wysuwu siedziska oraz pochyłu oparcia jednocześnie" miał oznaczać wychylenie jak "kołyska" części siedziska bez jakiegoś mechanizmu umożliwiającego zmianę głębokości siedziska.
2024-10-14 09:13 Joanna Radzikowska Zamawiający przekazuje pytanie jakie wpłynęło w dniu 11.10.2024r. :

Pytanie nr 1
„W opisie fotel są podłokietniki stałe metalowe z nakładką tapicerowaną oraz regulacja głębokości siedzenia. Nie jest możliwa taka konfiguracja, ponieważ podłokietnik jest mocowany do oparcia i siedziska. Jeżeli ma być regulacja głębokości siedzenia, to wówczas muszą być zastosowane podłokietniki mocowane do siedziska z miękka nakładką poliuretanową.”

Odpowiedz nr 1
Zamawiający informuje, że wymaga aby podłokietniki były wykonane na stalowym profilu oraz posiadały nakładkę miękką z ekoskóry. Nie musi być mocowana do oparcia fotela.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 15 szt. foteli biurowych 1. Zakup 15 szt. foteli biurowych, obrotowych (360°), o podwyższonej wytrzymałości od 140 do 150 kg, 2. siedzisko oraz oparcie wykonane ze skóry ekologicznej w całości, koloru czarnego, siedzisko z pianki, całość siedziska profilowana, zagłówek opcjonalnie, z podłokietnikiem z ekoskóry w kolorze czarnym osadzonym na stalowym profilu 3. fotel osadzony na trwałej, stalowej (chromowanej) podstawie jezdnej, pięcioramiennej na kółkach do powierzchni miękkich. 4.fotel musi być zaopatrzony w mechanizm posiadający funkcję kołysania oraz funkcję synchronicznego wysuwu siedziska oraz pochyłu oparcia jednocześnie, musi posiadać możliwość zablokowania w pozycji do pracy oraz oparcia w pozycji wychylenia. 5. Szerokość: 60 – 70 cm 6. Głębokość: 68 – 75 cm 7. Wysokość całkowita max. 130 – 135 cm / wysokość całkowita min. 120 – 125 cm 8. Wysokość max do siedziska 50 – 60 cm / wysokość min do siedziska 40 – 50 cm Pozostałe informacje zgodnie z zapytaniem ofertowym 15 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

DKW.2233.31.2024.JR [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia ustala się na 30 dni od dnia złożenia drogą mailową zamówienia u wykonawcy wyłonionego w postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Zamawiający odbierze cały przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu z punktu wskazanego do odbioru przez Oferenta (0)
5 RODO - Oferent zapoznał się z oświadczeniem nr 1 i spełnia warunki oświadczenia. Proszę potwierdzić wpisując "Spełniam"

Oświadczenie RODO 20 [...].pdf

(0)
6 podstawy wykluczenia - Oferent zapoznał się z oświadczeniem nr 2 i spełnia warunki warunki udziału w postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Spełniam"

Oświadczenie Wyk. do [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 342