Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-10-2024 11:23:00 |
Składania : | 24-10-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 24-10-2024 12:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na 1.2
opróżnianiu 758 koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Siechnice wraz z uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy, łącznie z zamiataniem lub wygrabieniem nieczystości (w promieniu) 1,5 metra, oraz opróżnianie stacji psi pakiet na psie odchody w ilości 137 sztuk. Liczba podanych koszy ulicznych i stacji psi pakiet może w okresie trwania zlecenie ulec zmianie +\- 10 %. 1.2.
zbiórka i wywóz worków z odpadami komunalnymi zebranymi przez pracowników skierowanych przez Siechnicką Inwestycyjną Spółkę Komunalną sp. z o.o. do prac porządkowych - rozumiane przez odbiór zgromadzonych w jednym miejscu odpadów w workach 120 l (maksymalnej waga worka 35 kg), w terminie do 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub osobistego przez Zamawiającego, do 3 zgłoszenia w miesiącu, minimalnie l raz w miesiącu. Łączna maksymalna miesięczna ilość zebranych w ten sposób śmieci szacowana jest na równowartość 100 szt, workach 120 l (maksymalnej waga worka 35 kg).
1.3.
zbiórka i wywóz worków z odpadami komunalnymi zebranymi po imprezach i zgromadzeniach, maksymalnie 5 razy w roku, minimalnie l raz w roku - powiadomienie emailem/pismem Wykonawcy o konieczności odbiom odpadów z 3 dniowym wyprzedzeniem. Łączna maksymalna ilość zebranych w ten sposób śmieci z jednej imprezy szacowana jest na równowartość 300 szt. workach 120 l (maksymalnej waga worka 35 kg),
Zamawiający określi harmonogram opróżniania koszy ulicznych oraz stacji psi pakiet (miejscowość oraz dzień tygodnia) obowiązujący na okres kwartału kalendarzowego. Harmonogram na l kwartał roku 2025 r. Zamawiający określi do 10 grudnia 2024 r. a harmonogramy na kolejne kwartały Zamawiający określi z wyprzedzeniem minimum 30 dni kalendarzowych przed następnym kwartałem. Zamawiający przewiduje powierzyć Wykonawcy w okresie zamówienia (tzn. 12 miesięcy) opróżnianie koszy ulicznych oraz stacji psi pakiet na odchody psie (koszy uliczne i stacje psi pakiet zwane łącznie koszami) w liczbie maksymalnie 1500 sztuk koszy tygodniowo. Zamawiający przewiduje maksymalne ograniczenie zamówienia (opróżnianie koszy ulicznych oraz stacji psi pakiet na odchody psie) do liczby nie mniejszej niż 300 sztuk koszy tygodniowo.
______________________________________________________________________
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty