Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SISK.Z011.2024 "Usługa odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie gminy Siechnice w roku 2025"

Termin:
Zamieszczenia : 09-10-2024 11:23:00
Składania : 24-10-2024 12:00:00
Otwarcia : 24-10-2024 12:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na 1.2

opróżnianiu 758 koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Siechnice wraz z uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy, łącznie z zamiataniem lub wygrabieniem nieczystości (w promieniu) 1,5 metra, oraz opróżnianie stacji psi pakiet na psie odchody w ilości 137 sztuk. Liczba podanych koszy ulicznych i stacji psi pakiet może w okresie trwania zlecenie ulec zmianie +\- 10 %. 1.2.

zbiórka i wywóz worków z odpadami komunalnymi zebranymi przez pracowników skierowanych przez Siechnicką Inwestycyjną Spółkę Komunalną sp. z o.o. do prac porządkowych - rozumiane przez odbiór zgromadzonych w jednym miejscu odpadów w workach 120 l (maksymalnej waga worka 35 kg), w terminie do 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub osobistego przez Zamawiającego, do 3 zgłoszenia w miesiącu, minimalnie l raz w miesiącu. Łączna maksymalna miesięczna ilość zebranych w ten sposób śmieci szacowana jest na równowartość 100 szt, workach 120 l (maksymalnej waga worka 35 kg).

1.3.

zbiórka i wywóz worków z odpadami komunalnymi zebranymi po imprezach i zgromadzeniach, maksymalnie 5 razy w roku, minimalnie l raz w roku - powiadomienie emailem/pismem Wykonawcy o konieczności odbiom odpadów z 3 dniowym wyprzedzeniem. Łączna maksymalna ilość zebranych w ten sposób śmieci z jednej imprezy szacowana jest na równowartość 300 szt. workach 120 l (maksymalnej waga worka 35 kg),

Zamawiający określi harmonogram opróżniania koszy ulicznych oraz stacji psi pakiet (miejscowość oraz dzień tygodnia) obowiązujący na okres kwartału kalendarzowego. Harmonogram na l kwartał roku 2025 r. Zamawiający określi do 10 grudnia 2024 r. a harmonogramy na kolejne kwartały Zamawiający określi z wyprzedzeniem minimum 30 dni kalendarzowych przed następnym kwartałem. Zamawiający przewiduje powierzyć Wykonawcy w okresie zamówienia (tzn. 12 miesięcy) opróżnianie koszy ulicznych oraz stacji psi pakiet na odchody psie (koszy uliczne i stacje psi pakiet zwane łącznie koszami) w liczbie maksymalnie 1500 sztuk koszy tygodniowo. Zamawiający przewiduje maksymalne ograniczenie zamówienia (opróżnianie koszy ulicznych oraz stacji psi pakiet na odchody psie) do liczby nie mniejszej niż 300 sztuk koszy tygodniowo.


______________________________________________________________________


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_SISK.011.2024 - usługa zbieranai odpadów na 2025 rok (1).pdf pdf 3458.64 2024-10-09 11:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - mapy - SISK.Z.011.2024.pdf pdf 6534.64 2024-10-09 11:23:00 Postępowanie
Ogłosznie BZP o Zamówieniu SISK.Z011.2024.pdf pdf 147.96 2024-10-09 11:23:00 Postępowanie
Załączniki - formularz ofertowy + oświadczenia.docx docx 208.08 2024-10-09 11:23:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załączniki - formula [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 134