Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PKM/PN/TR/15/2024 Wykonanie remontu pomieszczenia narzędziowni wraz z wyposażeniem wnętrza w hali Stacji Obsługi Pojazdów znajdującej się na terenie PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach, ul. Chorzowska 150.

Termin:
Zamieszczenia : 07-10-2024 10:07:00
Składania : 17-10-2024 09:00:00
Otwarcia : 17-10-2024 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem udzielania zamówień w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach.

Przedmiotem zamówienia jest: " Wykonanie remontu pomieszczenia narzędziowni wraz z wyposażeniem wnętrza  w hali Stacji Obsługi Pojazdów znajdującej się na terenie  PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach, ul. Chorzowska 150." - nr sprawy: PKM/PN/TR/15/2024

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 33 04 660

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 330.66 2024-10-07 10:07:00 Postępowanie
Zalacznik nr 1_Opis przedmiotu zamówienia (002).pdf pdf 147.76 2024-10-07 10:07:00 Postępowanie
Zalacznik nr 2 _Formularz ofertowy.docx docx 60.21 2024-10-07 10:07:00 Postępowanie
Zalacznik nr 3_Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 311.1 2024-10-07 10:07:00 Postępowanie
Zalacznik nr 4_Projekt architektoniczno-budowlany.pdf pdf 4092.92 2024-10-07 10:07:00 Postępowanie
Zalacznik nr 5_Przedmiar robot.pdf pdf 219.59 2024-10-07 10:07:00 Postępowanie
informacja z otwarcia.pdf pdf 137.23 2024-10-17 14:38:52 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 255.88 2024-10-18 14:30:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-10-18 14:30 Izabela Skiba Zawiadomienie o wyborze.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-10-17 14:38 Izabela Skiba Informacja z otwarcia

informacja z otwarci [...].pdf

2024-10-17 08:26 Izabela Skiba Zamawiający informuje, że zgodnie z Uchwałą nr 47/2024 z dnia 17.10.2024r. kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi 381 300,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość przedmiotu zamówienia - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Długość okresu gwarancji 20% Najkrótszy okres gwarancji 48 miesięcy, najdłuższy okres gwarancji 60 miesięcy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 188