Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-10-2024 10:07:00 |
Składania : | 17-10-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 17-10-2024 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem udzielania zamówień w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach.
Przedmiotem zamówienia jest: " Wykonanie remontu pomieszczenia narzędziowni wraz z wyposażeniem wnętrza w hali Stacji Obsługi Pojazdów znajdującej się na terenie PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach, ul. Chorzowska 150." - nr sprawy: PKM/PN/TR/15/2024
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 33 04 660
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-10-18 14:30 | Izabela Skiba | Zawiadomienie o wyborze. |
2024-10-17 14:38 | Izabela Skiba | Informacja z otwarcia |
2024-10-17 08:26 | Izabela Skiba | Zamawiający informuje, że zgodnie z Uchwałą nr 47/2024 z dnia 17.10.2024r. kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi 381 300,00 zł brutto. |
Komunikaty