Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 272.2.78.2024 Wykonanie operatu dendrologicznego oraz projektu zieleni w Parku Centralnym w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 20-09-2024 12:53:00
Składania : 30-09-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.78.2024 z dnia 20.09.2024 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 t.j.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

   Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.


   Wydział przeprowadzający postępowanie:

   Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.

   

Nazwa zadania: „Projekty i koncepcje pod przyszłe inwestycje”


2. Opis przedmiotu zamówienia pn. Rozwój zieleni i retencji w Parku Centralnym w Bydgoszczy

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:

1) operatu dendrologicznego,

2) inwentaryzacji przyrodniczej dla zinwentaryzowanych drzew,

3) projektu zieleni dla nasadzenia nowych drzew i krzewów,

4) przedmiaru oraz kosztorysu inwestorskiego zaprojektowanych prac agrotechnicznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach nr 1-3 do niniejszego zapytania.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonana w ciągu ostatnich 3 lat inwentaryzacja dendrologiczna i ornitologiczna.


4. Załączniki do zapytania:

1) opis przedmiotu zamówienia,

2) załącznik graficzny z zaznaczonym obszarem zamówienia,

3) wzór umowy,

4) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

5) oświadczenie Wykonawcy dot. wykluczenia (do wypełnienia przez Oferenta),

6) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez Oferenta).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.

6.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)  w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) dopuszcza się prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: - 5 tygodni od daty zawarcia umowy


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Kamila Sobiś, gł. specjalista WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 229,


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 30.09.2024r. o godz. 9.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 6 ) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,

2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w zał. nr 6 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

3) oświadczenie wykonawcy dot. wykluczenia (podpisany zał. nr 5).


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,

3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz, 20.09.2024 r.                                   


WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA     

URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY   

            Sebastian Fifielski                  

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAł 6 dendrologia.docx docx 13.63 2024-09-20 12:53:00 Postępowanie
Zał. 2 dendrologia.pdf pdf 402.26 2024-09-20 12:53:00 Postępowanie
zał. 4 RODO.pdf pdf 54.8 2024-09-20 12:53:00 Postępowanie
zał. 5 oświadczenie.docx docx 14.67 2024-09-20 12:53:00 Postępowanie
Odpowiedzi 1.pdf pdf 194.49 2024-09-24 14:28:06 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1 OPZ- poprawiony. denrdologia Park Centralny.doc doc 69.5 2024-09-24 14:28:06 Publiczna wiadomość
Zał. nr 3 poprawiony wzór umowy.docx docx 48.19 2024-09-24 14:28:06 Publiczna wiadomość
OdpowiedziParkCentralny.pdf pdf 27.88 2024-09-26 11:12:53 Publiczna wiadomość
OdpowiedźPrakCentralnyII.pdf pdf 22.84 2024-09-26 13:54:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-26 13:54 Maciej Grabowski Zamawiający zamieszcza odpowiedź na pytanie Wykonawcy.

OdpowiedźPrakCentral [...].pdf

2024-09-26 11:12 Maciej Grabowski Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na pytania Wykonawców.

OdpowiedziParkCentra [...].pdf

2024-09-24 16:55 Justyna Pabian Zamawiający informuje o zmianie treści ogłoszenia o zapytaniu ofertowym tj.:
przywraca punkt 3 ppkt 3) ogłoszenia o następującej treści:
"3) posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonana w ciągu ostatnich 3 lat inwentaryzacja dendrologiczna".

Z poważaniem,
Justyna Pabian
2024-09-24 14:28 Justyna Pabian Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na pytania Wykonawców.

Jednocześnie Zamawiający informuje o zmianie:
1) załącznika nr 1 pn. "opis przedmiotu zamówienia",
2) załącznika nr 3 pn.: "poprawiony wzór umowy".

Ponadto w treści ogłoszenia o zapytaniu ofertowym Zamawiający informuje, iż wykreśleniu ulega:
1) punkt 2 ppkt. 2 - "2) inwentaryzacji przyrodniczej dla zinwentaryzowanych drzew",
2) punkt 3 ppkt. 3 - "3) posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonana w ciągu ostatnich 3 lat inwentaryzacja dendrologiczna i ornitologiczna".

Z poważaniem,
Justyna Pabian

Odpowiedzi 1.pdf

Zał. nr 1 OPZ- popra [...].doc

Zał. nr 3 poprawiony [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie operatu dendrologicznego oraz projektu zieleni w Parku Centralnym w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 293