Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-48/2024 Przetarg nieograniczony - Zakup energii elektrycznej w ilości szacunkowej 31 000 MWh w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r. dla obiektów Spółki "Wodociagi Kieleckie"

Termin:
Zamieszczenia : 20-09-2024 09:24:00
Składania : 30-10-2024 12:00:00
Otwarcia : 30-10-2024 12:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

 Spółka "WODOCIĄGI KIELECKIE" zaprasza do złożenia oferty w/w postępowaniu prowadzonym w trybie "przetargu nieograniczonego", na podstawie art. 132 i nast. w zw. z art. 378 w zw. z art. 376 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 zwana dalej „ustawą Pzp” oraz aktów wykonawczych do Pzp. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu stosuje się przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, o wartości przekraczającej progi unijne, o jakich stanowi w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „odwróconej kolejności oceny ofert (uprzednia ocena ofert)”, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp (tzw. „procedurę odwróconą”), zgodnie z którą w pierwszej kolejności zostanie dokonane badanie i ocena ofert, a następnie Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu komunikacji elektronicznej za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl. Open Nexus dostępnego na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na w/w stronie Zamawiającego).

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w ilości szacunkowej 31  000  MWh w okresie od 01.01.2025r. (planowany termin rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej) do 31.12.2026r. dla obiektów Spółki „Wodociągi Kieleckie”, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku (tekst jednolity Dz.  U. z  2024r., poz. 266 z późn. zm.).

Zamawiający wskazuje, iż jest to szacunkowa ilość energii, natomiast Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość dostarczonej we wskazanym okresie energii.

Zamawiający zastrzega, iż wskazana powyżej szacunkowa ilość zakupu energii elektrycznej może być zwiększona o 10 % lub zmniejszona o 10 % w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie w  stosunku do Zamawiającego z tytułu nie pobrania przewidywanej ilości energii.

Zamawiający oświadcza, że jest odbiorcą uprawnionym zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 października 2022r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku oraz w 2024 roku. W przypadku zaistnienia podstaw zastosowania przepisów lub zaistnienia innych okoliczności, w szczególności przedłużenia przepisów ustawy jw., Zamawiający złoży stosowne oświadczenie w tym zakresie Wykonawcy, wyłonionemu w przedmiotowym postępowaniu przetargowym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu ich oceny zawarte są w treści SWZ wraz z załącznikami.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl OPEN NEXUS.

Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym bilansowanie handlowe (musi uwzględniać wszystkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wszystkie dodatkowe koszty, opłaty, ryzyka i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku nieuwzględnienia wszystkich okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca ponosić będzie skutki nieprawidłowo skalkulowanej oferty).

W Formularzu ofertowym (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ) w pkt 4 Wykonawca wypełnia tabelę, dotyczącą cen jednostkowych na lata 2025-2026 w zakresie: składnika M (marża, bilansowanie handlowe, opłaty transakcyjne, koszt zmienności profilu, koszt zmienności grafiku, koszt grafikowania na lata 2025-2026).

Następnie Wykonawca wylicza ceny jednostkowe netto na lata 2025-2026 zgodnie z wzorami zawartymi w tabeli.

Wykonawca oblicza cenę oferty w Formularzu oferty na podstawie zawartej w pkt 5 kalkulacji zamówienia.

Łączna cena netto i brutto z kalkulacji zamówienia powinny zostać przeniesione odpowiednio do pkt 6 Formularza ofertowego.

Wykonawca jest związany ofertą nie dłużej jak do dnia 27.01.2025r. przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert tj. 30.10.2024r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 r Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016, str. 1), Zamawiający Spółka „WODOCIĄGI KIELECKIE” informuje, iż warunki ochrony danych osobowych zawarto w Załączniku Nr 7 do SWZ – Wzorze umowy oraz w Załączniku nr 8 do SWZ „Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych”.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl. – z zastrzeżeniem, iż Ofertę, w tym jednolity dokument ESPD mogą zostać przekazane wyłącznie za pośrednictwem platformyzakupowej.pl.

Wszystkie dokumenty (oferta, oświadczenia, załączniki, w tym jednolity dokument ESPD) składane w niniejszym postępowaniu należy wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami oraz winny być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl . Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie .doc, .docx, .pdf, maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Open Nexus, zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż14 dni przed upływem terminu składania ofert.

Załączniki do postępowania:

Załącznik nr 1

Ogłoszenie o zamówieniu

Załącznik nr 2

SWZ

Załącznik nr 3

Formularz Oferty – Załącznik nr 1 do SWZ

Załącznik nr 4

Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (ESPD) – Załącznik nr 2 do SWZ

Załącznik nr 5

Wzór oświadczenia Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia i art. 7 ust. 1 Ustawy – Załącznik nr 2a do SWZ

Załącznik nr 6

Wzór oświadczenia podmiotu trzeciego dot. przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia i art. 7 ust. 1 Ustawy – Załącznik nr 2b do SWZ

Załącznik nr 7

Wzór oświadczenia podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – Załącznik nr 3 do SWZ

Załącznik nr 8

Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat lub nadal wykonywanych dostaw energii elektrycznej – Załącznik nr 4 do SWZ

Załącznik nr 9

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SWZ

Załącznik nr 10

Wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (ESPD – Załącznik nr 6 do SWZ

Załącznik nr 11

Wzór Umowy wraz z Załącznikiem nr 1 do wzoru umowy – Załącznik nr 7 do SWZ

Załącznik nr 12

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO – Załącznik nr 8 do SWZ

Załącznik nr 13

Wykaz PPE – Załącznik nr 9 do SWZ

 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 5216.45 2024-09-20 09:24:00 Postępowanie
SWZ zip..zip zip 55191.69 2024-09-20 09:24:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ od nr 1 do nr 6 - wersja edytowalna zip..zip zip 211.48 2024-09-20 09:24:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 306