Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-09-2024 13:14:00 |
Składania : | 07-10-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 07-10-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gazu płynnego propan do celów grzewczych wraz z montażem kompletnej instalacji i zbiorników na gaz z niezbędnym osprzętem oraz ich dzierżawą. Miejscem wykonania zamówienia jest kotłownia lokalna jednostki organizacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku Posterunek Policji w Międzylesiu ul. Graniczna 3. Dostarczany gaz propan powinien posiadać wartość opałową nie mniejszą niż 46 MJ/kg i charakteryzować się parametrami jakościowymi zgodnymi z normą PN-C-96008. Paliwo dostarczane będzie przez Wykonawcę sukcesywnie od dnia podpisania umowy. Zamawiający deklaruje, że w okresie obowiązywania umowy zamówi około 18 500 litrów gazu płynnego przez okres od 03.11.2024 do 11.06.2026 r. Ilość dostarczonego gazu jest ilością przewidywaną przez Zamawiającego i może ulec zmianie, w zależności od faktycznych jego potrzeb. Zamawiający zastrzega, że faktyczna ilość towaru składającego się na przedmiot umowy może być niższa od ilości podanej w zamówieniu i z tego tytułu Wykonawca nie będzie wywodził żadnych skutków prawnych w stosunku do Zamawiającego, w szczególności roszczeń majątkowych.
Bardzo proszę o przesłanie oferty brutto.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 478714153
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty