Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4WOG.1200.2712.73.2024 4WOG.1200.2712.73.2024 Zakup i dostawa kalendarzy na rok 2025 dla jednostek będących na zaopatrzeniu 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach w podziale na 4 części

Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2024 13:23:00
Składania : 16-09-2024 08:30:00
Otwarcia : 16-09-2024 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, 
w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1

Przedmiot postępowania: Zakup i dostawa kalendarzy na rok 2025 dla jednostek będących na zaopatrzeniu 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach w podziale na 4 części.

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.) komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym 

Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym.

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami.

 

Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

- zadawania pytań Zamawiającemu,

- odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

- przesłania odwołania/inne.


Osoba prowadząca postępowanie: Marta Jastrzębowska, nr telefonu: 261 111 370


 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
73_Zalaczniki.zip zip 296.35 2024-09-06 13:23:00 Postępowanie
73_SWZ.docx.pdf pdf 916.03 2024-09-06 13:23:00 Postępowanie
73_opublikowane_ogloszenie_o_zamowieniu.pdf pdf 150.49 2024-09-06 13:23:00 Postępowanie
73_info_otwarcie.docx.pdf pdf 316.82 2024-09-16 11:29:49 Publiczna wiadomość
73_info odrzucenie cz.2.pdf pdf 117.23 2024-09-30 14:57:24 Publiczna wiadomość
73_info o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 215.54 2024-10-02 15:00:27 Publiczna wiadomość
73_info odrzucenie cz. 2.pdf pdf 145.75 2024-10-02 15:00:52 Publiczna wiadomość
73_info odrzucenie cz.1.pdf pdf 118.16 2024-10-02 15:01:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-10-02 15:01 Dominika Kidziak 73_info o odrzuceniu dla cz. 1

73_info odrzucenie c [...].pdf

2024-10-02 15:00 Dominika Kidziak 73_info o odrzuceniu dla cz. 2

73_info odrzucenie c [...].pdf

2024-10-02 15:00 Dominika Kidziak 73_informacja o wyborze oferty

73_info o wyborze na [...].pdf

2024-09-30 14:57 Dominika Kidziak W załączniku informacja o odrzuceniu do cz.2

73_info odrzucenie c [...].pdf

2024-09-16 11:29 Marta Jastrzębowska W załączeniu Informacja z otwarcia ofert z dnia 16.09.2024 r.

73_info_otwarcie.doc [...].pdf

2024-09-16 08:30 Komunikat Zamawiającego W oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.) Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć:
Część 1: 62 243,23 zł brutto
Część 2: 47 672,25 zł brutto
Część 3: 49 852,09 zł brutto
Część 4: 858,45 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 446