Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-09-2024 09:50:00 |
Składania : | 17-10-2024 08:30:00 |
Otwarcia : | 17-10-2024 09:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w trybie przetargu nieograniczonego
Przedmiot postępowania: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w podziale na 15 części:
Część 1: papier;
Część 2: zeszyty;
Część 3: koperty;
Część 4: papier do plotera i fotograficzny;
Część 5: teczki;
Część 6: pozostałe papierowe;
Część 7: folie;
Część 8: segregatory;
Część 9: tablice i akcesoria;
Część 10: sprzęt;
Część 11: pióra, długopisy w etui i akcesoria;
Część 12: piśmiennictwo;
Część 13: kleje i taśmy;
Część 14: inne biurowe;
Część 15: inne magazynowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
· załącznik nr 2 – formularz cenowy dla części od nr 1 do nr 15;
· załącznik nr 3 – projektowane postanowienia umowy.
W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.) komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami.
Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
- zadawania pytań Zamawiającemu,
- odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
- przesłania odwołania/inne.
Osoba prowadząca postępowanie: Marta Jastrzębowska, nr telefonu: 261 111 370
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-10-07 15:13 | Magdalena Kaczmarek | Zamawiający zmodyfikował załączniki nr 2 do SWZ dla części 1-15 (formularze cenowe) |
2024-10-04 09:38 | Alicja Kalisz | W załączeniu Zamawiający udostępnia wyjaśnienia treści SWZ. |
2024-10-02 13:12 | Magdalena Kaczmarek | MODYFIKACJA SWZ-ZMIANA TERMINÓW |
2024-09-24 11:20 | Marta Jastrzębowska | W załączeniu Zamawiający udostępnił wyjaśnienia treści SWZ z dnia 24.09.2024 r. |
2024-09-18 13:47 | Marta Jastrzębowska | W załączniku Zamawiający udostępnił wyjaśnienia treści SWZ z dnia 18.09.2024 r. wraz ze zmodyfikowanym formularzem cenowym dla części 6. |
2024-09-11 14:09 | Marta Jastrzębowska | W załączniku Zamawiający udostępnił wyjaśnienia treści SWZ z dnia 11.09.2024 r. oraz zmodyfikowane formularze cenowe dla części 10, 12 oraz 13. |
Komunikaty