- Strona główna
- Postępowanie ID 974036
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZDW.WOŚ.272.24/24 Wykonanie analizy porealizacyjnej dla inwestycji pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160, Suchań-Miedzichowo, odcinek Sowia Góra-Międzychód”, zgodnie z decyzją Burmistrza Międzychodu znak GKRW.6220.08.2014 z dnia 15.12.2014 r.
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Lewandowska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Ochrony Środowiska
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-29 12:10:00
-
Składania2024-09-02 13:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-02 14:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo, W imieniu Wydziału Ochrony Środowiska Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Wykonanie analizy porealizacyjnej dla inwestycji pn. „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160, Suchań - Miedzichowo, odcinek Sowia Góra-Międzychód”, zgodnie z decyzją Burmistrza Międzychodu znak GKRW.6220.08.2014 z dnia 15.12.2014 r.
Ogólne warunki wykonania zlecenia:
- Przedmiotowa
ekspertyza powinna zawierać:
·
określenie
przedmiotu i zakresu
·
sprawdzenie
rzeczywistego oddziaływania inwestycji na środowiskowo w zakresie poziomu
hałasu (wyznaczenie punktów i wykonanie pomiarów) i zanieczyszczeń
powietrza (metoda obliczeniowa), jak również na gatunki chronione i siedliska
chronione w ramach Europejskiej Sieci Ekologicznej NATURA2000
·
dokumentację
fotograficzną
·
opracowanie
należy złożyć w czterech egzemplarzach, wraz z nośnikiem elektronicznym z
zapisanym opracowaniem wraz z załącznikami.
- Termin
wykonania zlecenia: do dnia 18.11.2024
r.
- Termin
odbioru: do 2.12.2024 r.
Termin składania ofert: do dnia 2.09.2024 r. godz. 13:00
Termin otwarcia ofert: 2.09.2024 r. godz. 14:00
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 18.11.2024 r.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 6 miesięcy;
- referencje: proszę o załączenie min. 1 listu referencyjnego
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 61 22 58 233
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?