Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-08-2024 09:16:00 |
Składania : | 02-09-2024 09:15:00 |
Otwarcia : | 02-09-2024 09:20:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert na organizację festynu sołeckiego w dniu 15.09.2024r. w godzinach 14-21 na terenie boiska przy ul. Gdańskiej w Cieplewie
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja festynu sołeckiego w dniu 15.09.2024r. w godzinach 14-21 na terenie boiska przy ul. Gdańskiej w Cieplewie.
Usługa obejmuje:
1. usługę animacyjną oraz wynajem atrakcji i urządzeń do organizacji imprezy:
· usługa animacyjna malowanie twarzy, tatuaże z henny, kolorowe warkoczyki, skręcanie balonów, banki mydlane, przeprowadzenie gier i konkursów z nagrodami , które będą dostępne zarówno dla dzieci jak i dorosłych uczestników festynu tj. rzut do celu wyścigi w workach, gry zręcznościowe, quizy, klaun iluzjonista wraz z animacjami tanecznymi
· wynajem 30 szt. barierek zabezpieczających z transportem, montażem i demontażem
· wynajem sceny o wymiarach 5x6m z zadaszeniem z transportem, montażem i demontażem
· wynajem dwóch agregatów o mocy 35KW oraz 50KW wraz z transportem
· wynajem oświetlenia sceny
· wynajem dwóch namiotów 10x5m, oraz 3 szt. 6x3m z transportem, montażem i demontażem
· wynajem dmuchańca do skakania
· przygotowanie występów artystyczno- muzycznych –zapewnienie osprzętu dla artystów
2. oprawa muzyczna festynu:
· wynajem sprzętu nagłaśniającego
· dostarczenie muzyki w tle pomiędzy występami artystów
· zapewnienie artystów tj. Liber i 7PO
· zapewnienie konferansjera i dj – osoby, która zachęci do zabawy tanecznej, zaangażuje publiczność.
III. Termin realizacji zamówienia: 15.09.2024r.
IV. Kryteria wyboru oferty:
Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:
Cena – 100%.
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę cenową należy złożyć na platformazakupowa.pl
2. Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.
VI. Badanie ofert:
W toku
badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści
złożonych ofert.
Zamawiający
w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących
elementów oferty mających wpływ
na wysokość ceny.
Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
-jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
-wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę cenową należy złożyć w postępowaniu ofertowym na platformazakupowa.pl
2. Proponowany termin składania ofert – 02.09. 2024 roku do godz.9:15
Informacje dodatkowe:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z
Wykonawcą,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku, gdy cena
podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie
Zamawiającego.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710.).
I Klauzula informacyjna:
1. Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:
− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
− nr telefonu: 58 692 94 00
− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl
2. Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Cel przetwarzania
Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30.000 euro, w zapytaniu ofertowym.
4. Podstawa przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO* w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30.000 euro w zapytaniu ofertowym;
- na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu związanym z udzielanym zamówieniem publicznym poniżej 30000 euro tj.: w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy.
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
5. Obowiązek podania danych
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia poniżej 30.000 euro.
6. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych (m.in. Open Nexus Sp. z o.o.)
8. Prawa osób
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich oraz otrzymywania ich kopii, żądania ich sprostowania, żądania usunięcia danych (gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa), prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ).
Ponadto, w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody macie Państwo prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofać się ze zgody można w formie wysłania żądania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania przez nas tych danych.
*Skrót RODO odnosi się do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
VIII. Osoba uprawniona do kontaktów:
Justyna Głowacka tel. 58 692 94 73
e-mail: jglowacka@pruszczgdanski.pl
załącznik nr 1 – wzór umowy
załącznik nr 2 –
oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
28.08.2024r. Justyna Głowacka
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty