- Strona główna
- Postępowanie ID 971873
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OR-AG-II.2601.327.2023.MW Dostawa i instalacja 625 sztuk fabrycznie nowych tabliczek imiennych na drzwi pokojów pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz demontaż 550 tabliczek z drzwi.
Wystawiający
-
UżytkownikBeata Kurek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-26 09:26:00
-
Składania2024-09-03 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-03 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-01
13:48:34
|
Beata Kurek | Zamawiający informuje o udzieleniu zamówienia Wykonawcy osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (nazwa podmiotu), EE, (adres) cena oferty brutto 34 500,00 PLN. |
2024-09-06
12:40:32
|
Beata Kurek |
Zamawiający
informuje
o
wyborze
oferty
spełniającej
wszystkie
wymagania
i
warunki
określone
w
zapytaniu
ofertowym
złożonej
przez
Wykonawcę
osoba
fizyczna
prowadząca
działalność
gospodarczą
(nazwa
podmiotu),
EE,
(adres)
cena
oferty
brutto
34
500,00
PLN,100
PKT W terminie składania ofert, tj. do dnia 3 września 2024 roku do godziny 10:00 wpłynęło 8 ofert: 1. Przedsiębiorstwo Techniczne Plex Sp. z o.o., Gliwice, cena oferty brutto 51 792,00 PLN, 66,61 PKT; 2. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (nazwa podmiotu), AA, (adres) cena oferty brutto 39 975,00 PLN, 86,30 PKT; 3. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (nazwa podmiotu), BB, (adres) cena oferty brutto 57 500,00 PLN, 60 PKT; 4. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (nazwa podmiotu), CC, (adres) cena oferty brutto 61 300,00 PLN, 56,28 PKT; 5. S2Projekt Sp. z o.o., Zgierz, cena oferty brutto 62 883,75 PLN, 54,86 PKT; 6. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (nazwa podmiotu), DD, (adres) cena oferty brutto 52 450,00 PLN, 65,78 PKT; 7. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (nazwa podmiotu), EE, (adres) cena oferty brutto 34 500,00 PLN,100 PKT; 8. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (nazwa podmiotu), FF, (adres) cena oferty brutto 76 733,00 PLN, 44,96 PKT. |
2024-08-28
09:56:22
|
Beata Kurek |
PYTANIE
WYKONAWCY: Dzień dobry, W nawiązaniu do postępowania przetargowego bardzo proszę o następujące informacje: 1. Przesłanie rysunku technicznego z przekrojem profilu aluminiowego który ma zostać użyty do wykonania - na przesłanych zdjęciach nie widać szczegółów budowy. ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Na zdjęciach załączonych do OPZ są tabliczki kolebkowe w wymiarze profilu aluminiowego o szerokości 164 mm. Takie tabliczki OWZ, z zaokrąglonymi brzegami, występują w rozmiarach profilu:104, 134,164, 224 oraz 312. Tabliczki są dostępne na większości portali aukcyjnych więc nie ma potrzeby umieszczania rysunku technicznego w zapytaniu. Okrągłe zaślepki, widoczne wyraźnie na zdjęciu, nie pozostawiają wątpliwości co do kształtu profilu. PYTANIE WYKONAWCY: 2. W jakim terminie od otwarcia ofert należy przesłać próbkę - czy 5dni roboczych będzie właściwe? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Na obecnym etapie procedury Zamawiający nie żąda dostarczenia próbki. PYTANIE WYKONAWCY: 3. Czy wydruk wsuwek z informacjami merytorycznymi i ich dopasowanie przy montażu leży w zakresie wykonania usługi? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Wydruk wsuwek nie leży w zakresie wykonania usługi jedynie dostawa, demontaż tabliczek oraz instalacja. PYTANIE WYKONAWCY: 4. Czy można założyć montaż w ciągu np. ostatnich 3-4dni w ciągu z trasa łączoną i uwzględnieniem ostatniego punktu montażu przy al. Solidarności czy będą to np. trzy różne terminy oddalone od siebie przerwami? ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO: Wykonanie tej usługi wymaga konsultacji z Zamawiającym co do każdej lokalizacji. Zamawiający przewiduje na wykonanie usługi 30 dni kalendarzowych (OPZ), ponieważ usługa wiąże się z nie tylko z instalacją, ale i z demontażem. Realizacja zamówienia w ciągu 3 dni jest możliwa, lecz bardzo ryzykowna i niedotrzymanie terminu wiąże się z konsekwencjami finansowymi, które są zawarte w treści projektu umowy. Oprócz wielu lokalizacji w Warszawie są także lokalizacje na terenie całego Województwa Mazowieckiego. Najbezpieczniej zacząć prace niezwłocznie po terminie 16.09 od którego należy zacząć realizację usługi, termin rozpoczęcia realizacji (16.09.2024 r.) zawarty jest w OPZ. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?